XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

Opdat moment was je stem er nog niet.

Punjab => Alleycat
Tremendes => Diaephi
Virusje => Diaephi
IMBAatwork => Diaephi
Rockofages => Diaephi-IMBAatwork
HillR => Diaephi
Alleycat => Virusje
NickyCF => Virusje
Henkerina => Diaephi
Wauter => IMBAatwork
Drbrik => Virusje
Diaephi => Virusje-IMBAatwork
Steensteen => IMBAatwork
Orgineel => IMBAatwork
HighonX => Virusje
Fred22 => Diaephi (wel niet in het vet dus bevestig nog eens voor de zekerheid)
Wengstertje => IMBAatwork
LeonM => virusje

Aha vandaar!

Punjab => Alleycat
Tremendes => Diaephi
Virusje => Diaephi
IMBAatwork => Diaephi
Rockofages => Diaephi-IMBAatwork
HillR => Diaephi
Alleycat => Virusje
NickyCF => Virusje
Henkerina => Diaephi
Wauter => IMBAatwork
Drbrik => Virusje
Diaephi => Virusje-IMBAatwork
Steensteen => IMBAatwork
Orgineel => IMBAatwork
Fred22 => Diaephi (wel niet in het vet dus bevestig nog eens voor de zekerheid)
Wengstertje => IMBAatwork
LeonM => virusje

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Maar is wel verdacht want onduidelijkheid is in het nadeel van de burgers, dat snap jij toch ook wel?

En toch niet zelf Diaephi stemmen? Deze stemronde gaat meer duidelijkheid geven. We zullen zien.

Ik heb een beetje bijgelezen, ben benieuwd naar de rol van imba.

Verder heb ik niet helemaal gevolgd waarom dat virusje verdacht was ?

Half elf geweest! Tromgeroffel, spanning ten top!

• Topic Starter Topic Starter
Dag verhaal 2: Het tribunaal wankelt

Het door het volk aangestelde tribunaal is aan het wankelen, ongefundeerde beschuldigingen lijken de voorbode te zijn om het tribunaal af te schaffen. Dit gebeurt echter niet door een vergissing van 1 van de bewoners van het rijk en hierdoor blijkt een tegenstander in de strijd tegen de leider van het tribunaal de klos te zijn.

Zo zo, zei Diaephi tegen de volksmenner. "Jij dacht wel even mij af te kunnen zetten?, gaat mooi niet door haha". Afijn, iets in die trant moest het zijn geweest. God heeft zojuist een fles wijn onder het voetbal weggedronken, zijn gemoedstoestand is wat kwakkel helaas door zijn grote verlies. Dus dat heeft Diaephi niet zo gezegd. Denk ik dan hoor.

"Wel heel lullig eigenlijk" sprak Imba tegen God, "dat een stemming door het missen van een dikgedrukte regel niet de doorslag heeft doen geven". Ach regels zijn er niet voor niks mensen, let daar op!.

Waar waren we?

Ow ja de doodveroordeling van de arme Imba. Verliep niet zo goed voor hem. Wegens zijn machtige mossels en dito massa kregen we het niet voor elkaar om hem met de spuit te killen. Helaas moesten we daarvoor Old Sparky vanachter de kast halen. Dat ging niet al te soepel, maar na een puur uur in de oven lukte het wel hoor jongens en meisjes, maak je daar maar geen zorgen om :).

Is er dan ook nog wel goed nieuws? Zeker! aangezien de spion 2 nergens op slaande hints gekregen al heeft zonder enig verband met elkaar gaat het in het burgerkamp hartstikke goed allemaal. Echt helemaal top.

De uitslag vandaag is als volgt:

https://www.youtube.com/watch?v=XhKDgdIMq9I

Imba dood in de verlenging.

Hij was een burger

Nachtelijke rollen mogen hun ding doen tot 10.00 18-12-2014

Sorry, een burger eruit was niet mijn bedoeling. Wel apart dan dat alley de eerste stemronde out of the blue voor IMBA ging toen daar eigenlijk geen reden toe was. Meestal gaat hij de eerste dagen ook voor een inactieveling. Ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen, misschien leren we daar nog iets uit. De spion weet nu al in ieder geval dat hij zijn hints afzonderlijk moet zien.

Daffy dood dan maar morgen ?

lullig...

Ja later, pauper mobiele pagina doet altijd moeilijk. Dacht dat het zo kon en dacht dat ik al bijna te laat was, fack sorry imba:(

Echt waar, Deaphi er eigenlijk gewoon al uit, gaat op laatste moment iedereen op mij...
Goed gespeeld Wauter.

Echt waar, Deaphi er eigenlijk gewoon al uit, gaat op laatste moment iedereen op mij... Goed gespeeld Wauter.

Zou ik als cult nu echt het voortouw nemen? Iedereen weet dan toch dat ik gewoon de cult op offer. Ik denk nog altijd dat het een goeie speler is die het team leid, de spion en daarna de opperleider is geen toeval meer. Jij denkt dat dus diaephi cult is? Ik ben benieuwd naar de mening van de andere spelers, ik heb geen probleem om eventueel op diaephi te stemmen.

En toch niet zelf Diaephi stemmen Wauter? Deze stemronde gaat meer duidelijkheid geven. We zullen zien.

Sorry, een burger eruit was niet mijn bedoeling. Wel apart dan dat alley de eerste stemronde out of the blue voor IMBA ging toen daar eigenlijk geen reden toe was. Meestal gaat hij de eerste dagen ook voor een inactieveling. Ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen, misschien leren we daar nog iets uit. De spion weet nu al in ieder geval dat hij zijn hints afzonderlijk moet zien.

Bovenstaande quote van mij negeren en het onderwerp naar Alley draaien, vind ik niet zo heel goed gespeeld.

Echt waar, Deaphi er eigenlijk gewoon al uit, gaat op laatste moment iedereen op mij...
Goed gespeeld Wauter.

Inderdaad maar zat er aan te komen. Diaephi, wauter, steensteen, orgineel, wengerstje. Ga ik allemaal op mee vandaag. De IMBA stemmers dus.

Bovenstaande quote van mij negeren en het onderwerp naar Alley draaien, vind ik niet zo heel goed gespeeld. Inderdaad maar zat er aan te komen. Diaephi, wauter, steensteen, orgineel, wengerstje. Ga ik allemaal op mee vandaag. De IMBA stemmers dus.

Mijn excuses dat ik jouw quote gemist heb, zeker niet bewust. Ik had het gisteren een beetje druk (zie de verkeerde stem van rockofages en de gemiste stem van HighonX) maar om dat direct te zien als verdacht is beetje snel toch? Ik ben zowat de enigste die een actief aan het zoeken is naar hints en openlijk aan het spelen is, al de rest zit maar een beetje aan te modderen. Als het burgerteam afwachtend gaat binnen spelen hebben we bij voorbaat al verloren. Schiet dan niet op mij als ik probeer iets te doen. Ongeacht diaephi zijn rol, waarom zou ik me als cult extra in the picture werken door opeens voor iemand te gaan die nog niet vernoemd is? Stel dat hij er één is, dan ken je me ondertussen toch wel al goed genoeg dat ik een medecult gewoon laat vallen. De stemming ging trouwens tussen twee personen, dan had ik toch wel op de andere kunnen stemmen? Kans dat ze beide cult waren is 1/400 ofzo. Ik wil op iedereen stemmen inclusief diaephi vandaag als dat je kan overtuigen.

Terug
Naar boven