MuscleMeat

WO III weerwolf spelletje

Waarom zelf een cult naar voordragen voor meerdere dagen? Hoop dat de jager slim is deze nacht weer

Rockofages -> wauter Hillr -> rockofages Wauter -> rockofages Punjab -> wengstertje Wengstertje -> rockofages Steensteen -> wauter Virusje -> wauter Fred22 -> wauter

Mwaaa twijfel nu weer. Met deze post probeer je jezelf in goed daglicht te zetten. Twijfel, twijfel.

nou trem?

Zucht, ik heb toch al meermaals bewezen dat ik aan de goeie kant sta. Ik heb al meerdere bad guys vroeg eruit gespeeld.

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Als je nog wat cults wilt pakken zul je toch moeten veranderen van stem. Wie verdenk je ng? Als hillr me vertrouwt zou je dat genoeg moeten zeggen.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Als er geen stemmen meer bijkomen zal jouw stem beslissend worden, ik vermoed dat jij Hill wel vertrouwd dus ook haar stemkeuze.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Wel markant dat er op een halfuur tijd opeens drie stemmen voor me zijn terwijl de nwo nog drie spelers heeft (de jager zal zijn medespelers nu wel doorhebben/kennen). Totaal niet verdacht.

Ik ben burger en HillR kan gewoon bij jou in de boot zitten. Als jij cult bent, zullen de RockOfAges stemmers er ook per direct uitgaan, dat is logisch. Offer jezelf even op, dan weten we meteen wie eruit moeten :)

Wauter aangezien niemand op wegsterfje megaat blijf ik bij m'n besluit van gisteren.

• Topic Starter Topic Starter
Dagverhaal 5

Een enorme overwinning van de burgers op 1 van de Kampen die nu nog maar 1 speler over heeft, Wauter moest naar het tribunaal en bleek vermomd te zijn in de vorm van Wauter, maar daaronder zat niemand minder dan Angela Merkel.

Dit betekend dus dat de laatst overgebleven leider van de geallieerden de Engelse Leider te zijn.

Wauter is dood
Hij was Angela Merkel

Nachtrollen kunnen weer hun gang gaan tot de volgende ochtend, excuseer voor het korte verhaal maar ben op de mobiel onderweg dus dat gaat lastig allemaal zo

Told ya :o hoop dat de jager vanavond de juiste keuze maakt en mij bescherming biedt.

Lets do a hell yeah!

of Steensteen

bescherm gewoon een steen :roflol:

---------- Toegevoegd om 02:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Morgen Hill eruit en dan is dat kamp opgeruimd :)

Lekkah rock!

---------- Post added at 11:09 ---------- Previous post was at 01:33 ----------

What if, vooropgezet plan tussen rockofages en wauter om zo rockofages goed te laten lijken terwijl hij dit niet is. :O

Good luck aan de nog resterende spelers, may the best win :)

Terug
Naar boven