wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zelf een cult naar voordragen voor meerdere dagen? Hoop dat de jager slim is deze nacht weer
Rockofages -> wauter Hillr -> rockofages Wauter -> rockofages Punjab -> wengstertje Wengstertje -> rockofages Steensteen -> wauter Virusje -> wauter Fred22 -> wauter
Mwaaa twijfel nu weer. Met deze post probeer je jezelf in goed daglicht te zetten. Twijfel, twijfel.

watalle stemmen staan op 1 pagina en is 1 minuutje werk

Zucht, ik heb toch al meermaals bewezen dat ik aan de goeie kant sta. Ik heb al meerdere bad guys vroeg eruit gespeeld.
---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------
Als je nog wat cults wilt pakken zul je toch moeten veranderen van stem. Wie verdenk je ng? Als hillr me vertrouwt zou je dat genoeg moeten zeggen.
---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------
Als er geen stemmen meer bijkomen zal jouw stem beslissend worden, ik vermoed dat jij Hill wel vertrouwd dus ook haar stemkeuze.
---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------
Wel markant dat er op een halfuur tijd opeens drie stemmen voor me zijn terwijl de nwo nog drie spelers heeft (de jager zal zijn medespelers nu wel doorhebben/kennen). Totaal niet verdacht.

Wauter aangezien niemand op wegsterfje megaat blijf ik bij m'n besluit van gisteren.