XXL Nutrition

Word jij ook niet zo schijtziek van de radio?

Peiling Peiling radio moet afgeschaft

• Totaal stemmers
    49
Gewoon selectief radiostations uitkiezen, zijn heus wel een paar die je bevallen. De enorm commerciële zenders gewoon vermijden:)

Als je dan toch ergens in een openbare ruimte k*t muziek hoort, gewoon eigen muziek op zetten.

Maarja pretty obvious allemaal. Denk trouwens dat ik eerder een groot deel van de televisiezenders weg zou willen hebben dan de meeste radiozenders.

Radio luisteren doe ik al een tijd niet meer. Ik luister gewoon naar audiotapes. Daar leer je tenminste wat van ipv al die onzin op de radio en de liedjes die 100x worden herhaald.

Alleen dat k*t 100% NL is irritant. Op m'n werk staat die zender iedere dag te brullen. Ieder uur dezelfde Nederlandse superhomo-liedjes. Ik hou van jou ik blijf je trouw, tot ik morgen een ander dauw.

if !ziek van radio
reageer in topic
else
opt*fen!

OT ik luister niet naar de radio.

Waarom zou ik naar de radio luisteren

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

ben overigens weer xyzyx en ik zit wederom in een politieachtervolging

ligt eraan waar je naar luistert natuurlijk

K*t politie

toeg dopic

yap,

en het ergste 2 "hits" van de laatste weken zijn de volgende k*t liedjes,

- Happy
- Trumpets

als ik die hoor, verzet ik het kanaal meteen, en het ergste is dat op dat ander kanaal hetzelfde wordt gedraait. de laatste maand is een dieptepunt in de "mainstream music" imo .. bijna onluisterbaar

Lekker Topic, Goed druk ook.

Perfect storm en Monstars zijn ook verschrikkelijke nummers

Koop oordopjes

Ook niet zo nee

Spotify

Afgelopen zomer veel gewerkt en altijd stond Q music op. Daar word je echt schijtziek van, iedere dag hoorde je alles wel een keer of 3 (met uitzondering van liedjes als wake me up, die wel 20 keer gedraaid werd).
Dus ja @ poll, maar ben eerst in achtervolging

Lekker Topic, Goed druk ook.

Dejavu :eek:

Terug
Naar boven