MuscleMeat

Worden polen de nieuwe mocro's...?

Peiling Peiling Worden de Polen de nieuwe mocro's...?

• Ja, de Polen zijn/worden de nieuwe mocro's

Stemmen: 59 48,8%
  • Nee, Polen zijn chill

Stemmen: 62 51,2%

• Totaal stemmers
    121
Telkens er immigratie is zullen er bepaalde problemen zijn, maar het is een feit dat de Polen dichter bij onze cultuur staan en sowieso makkelijker integreren.

In m'n vorige gym in Leuven was het gedrag van Polen inderdaad vergelijkbaar met dat van Marokkanen. Ook samentroepen en veel lawaai maken. De meeste trainden echter wel vrij serieus, wat ik een Marokkaan nog nooit heb zien doen.

laat de poolse sletjes maar komen

nee zover zal het nooit komen. Wat marokkanen voor elkaar hebben gekregen is een hele prestatie.

Hangt er van af, een grote groep op 1plaats of kleinere groepen meer verdeelt in een stad. Hopelijk maakt men niet 2maal dezelfde fout

Met polen heb ik op zich minder problemen dan met de etnische groepen die we in het verleden hebben binnen gehaald. De kans dat de situatie met Polen escaleert is een stuk kleiner omdat de achtergronden vrijwel identiek zijn aan de onze.

Toch denk ik dat we in de toekomst wel meer overlast van ze gaan krijgen.

Polen werken hard, zeggen weinig en kunnen goed schilderen.

Dus nee

Ik heb persoonlijk nooit echt slechte ervaringen gehad met Polen. Het bedrijf waar ik werk heeft er ook best veel in dienst, aardige gasten en harde werkers. Ik heb er ook 2 op de sportschool, echt een stel clowns zijn dat. Er was laatst een jongen bezig met cable one arm bent-over rows, en bij elke rep deden ze het geluid van een buitenboordmotor na:roflol:

Net zoals bij de mocro's moet er eerst 10 jaar overheen gaan voordat de nederlanders de oogkleppen afzetten.

Telkens er immigratie is zullen er bepaalde problemen zijn, maar het is een feit dat de Polen dichter bij onze cultuur staan en sowieso makkelijker integreren.

Niet dicht genoeg.
Ik zie de bui al hangen, gasten zijn straks niet meer weg te denken hier.

Poolse mensen hebben een goede arbeiders mentaliteit.

Tenminste, de Polen die ik ken.

Niet dicht genoeg.
Ik zie de bui al hangen, gasten zijn straks niet meer weg te denken hier.
Tja wat mij betreft moet er de komende 10-20 jaar (minstens) gewoon geen immigratie meer zijn. Nl/Be/Europa moet nu de bestaande toestroom eerst verwerken, want die heeft al voor meer dan genoeg onvrede gezorgd. Maar of de politiek dat ook inziet?

Werken willen ze wel. Hoe ze werken en het resultaat... is een POOLS resultaat.

Met de import van hen die decennia achter zitten op ons, gaan wij terug in de tijd.
Zo simpel is het, van waar ze ook komen, het resultaat is op termijn het zelfde.

Ken redelijk wat Poolse mensen van rond de 30 en dat zijn op een paar na normale hard werkende mensen.

Werken willen ze wel. Hoe ze werken en het resultaat... is een POOLS resultaat.

Met de import van hen die decennia achter zitten op ons, gaan wij terug in de tijd.
Zo simpel is het, van waar ze ook komen, het resultaat is op termijn het zelfde.

Niet mee eens.

Bij mn vorige bij baan werkte ook Polen. Die jongens werken gewoon goed en zijn handig (die daar werkte dan).

Terug
Naar boven