- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige wel, het grootste deel niet ... Ik heb al plaasterwerk gezien,
ongelooflijk knoeiwerk. Wel goedkoop![]()
Tussen 16 en 25 ja, daarna is het snel minder... maar dat is met veel vrouwen zo natuurlijkals ik soms die poolse vrouwen zie.die zijn niet slecht.

Poolse mensen hebben een goede arbeiders mentaliteit.
Tenminste, de Polen die ik ken.
En natuurlijk zijn het allemaal laag geschoolde gasten en natuurlijk hebben alle autochtonen minstens academisch niveau.Ik denk dat er met de Polen uiteindelijk soortgelijke problemen gaan komen als met de mocro's. De culturele verschillen zijn misschien wat kleiner dan met de mocro's, maar uiteindelijk zijn het ook allemaal laag geschoolde gasten voor wie criminaliteit ook wel op de loer ligt.
En natuurlijk zijn het allemaal laag geschoolde gasten en natuurlijk hebben alle autochtonen minstens academisch niveau.
Voorbeeld : Arnoldfan.
En wie zou dat werk doen als zij het niet deden? Daarnaast zal de '2de generatie' Polen er op vooruit gaan qua opleidingsniveau en maatschappelijke positie(net zoals er nu gebeurd bij de door jullie zo geliefde Marrokanen en dergelijke ookal richten jullie je alleen maar op het trash. Hoezo oogkleppen overigens?)Nee die Poolse arbeiders die om 05.00 uur op het veld aardbeien staan te plukken voor 2 euro per uur zijn allemaal universitair geschoolde gasten...
En wie zou dat werk doen als zij het niet deden? Daarnaast zal de '2de generatie' Polen er op vooruit gaan qua opleidingsniveau en maatschappelijke positie(net zoals er nu gebeurd bij de door jullie zo geliefde Marrokanen en dergelijke ookal richten jullie je alleen maar op het trash. Hoezo oogkleppen overigens?)
Verder hebben veel Polen(en Turken/Marrokanen w/e) een eigen bedrijf. Ondernemerschap, burgerlijk initiatief, iets dat jullie rechtsche weldenkende menschen wel zou moeten aanspreken dacht ik zo.
En die Nederlandse arbeiders willen wel om 5:00 opstaan en werken voor een minimaal salaris? Waarschijnlijk niet. Daarnaast is het in sommige gevallen niet eens mogelijk. Dat is een van de problemen van het sociale stelsel, de armoedeval. Als je als uitkeringstrekker een redelijk laagbetaalde baan accepteert ga je er in inkomsten achteruit omdat je geen subsidies en dergelijke meer ontvangt. Ik zie persoonlijk wel de kuddes Nederlanders die ik elke dag bij de appie halve liters bier zie kopen een eigen bedrijf runnen. I wonder why.Wie het dan zou moeten doen? Nederlandse arbeiders die nu met een uitkering thuis zitten bv?
En ja die Polen zullen er wel op vooruitgaan ja, in de komende 100 jaar ofzo. Maar in de tussentijd zullen er veel problemen mee komen. Ik denk overigens ook niet dat die kudde Polen die ik elke dag bij de appie halve liters bier zie kopen een eigen bedrijf runnen.
En die Nederlandse arbeiders willen wel om 5:00 opstaan en werken voor een minimaal salaris? Waarschijnlijk niet. Daarnaast is het in sommige gevallen niet eens mogelijk. Dat is een van de problemen van het sociale stelsel, de armoedeval. Als je als uitkeringstrekker een redelijk laagbetaalde baan accepteert ga je er in inkomsten achteruit omdat je geen subsidies en dergelijke meer ontvangt. Ik zie persoonlijk wel de kuddes Nederlanders die ik elke dag bij de appie halve liters bier zie kopen een eigen bedrijf runnen. I wonder why.
Laat dat maar aan Geert over!Ik ben ook echt niet down met het sociale stelsel ofzo. Dat moet ook veranderen, mede als de instroom van de Polen.