XXL Nutrition

Worden polen de nieuwe mocro's...?

Peiling Peiling Worden de Polen de nieuwe mocro's...?

• Ja, de Polen zijn/worden de nieuwe mocro's

Stemmen: 59 48,8%
  • Nee, Polen zijn chill

Stemmen: 62 51,2%

• Totaal stemmers
    121
Nee, bij Vlamingen is het ieder voor zich, de Vlaming klaagt maar buigt het hoofd en betaalt, tot hij het te erg vindt en een manier bedenkt om niets meer te betalen...
Hetzelfde geldt bij geweld: Niet moeien of voor dat je het weet heb je een proces aan je broek en pluimt diegene die niets heeft de andere die gans zijn leven gewerkt heeft voor zijn geld.

Toen de eerste Marokkanen in Nederland kwamen om het werk te doen waar de Nederlanders zich te goed voor voelde, werkten ze ook erg hard. Het zou wel onnozel zijn om te denken dat de eerste polen er meteen een potje van maken en niet de handen uit de mouwen zouden steken. De oudere generatie Marokkanen die hier zijn gekomen om te werken hebben hun sporen wel verdiend, als het op arbeid aankomt. De generaties na de oudjes zijn imo de probleemgevallen. Het vreemde is dat ik vorige week een drietal Marokkanen heb meegemaakt die totaal niet in het plaatje van relmarokkaan passen. Deze jongens waren loodgieters, ik denk een van een jaar of 22 een van 35 en een van een jaartje of 44. Het is een raar gezicht om zo'n kerel met zijn blote handen een oude toiletpot te zien vastpakken om vervolgens een nieuwe te plaatsen. Ze waren serieus met hun werk bezig en de jonge Nederlandse leerling die met een van die gasten mee liep werd behoorlijk op zijn vingers getikt als hij zijn werk niet naar behoren deed. Als lunch hadden ze gewoon bruin brood met kaas en ze dronken nog meer koffie dan ik. **** ze waren zelfs Nederlandstalig aan het meezingen met de radio.
Kortom het ligt ook aan de mentaliteit van deze mensen om er wat van te maken in een andere gemeenschap sommige lukt het en zijn zij een voorbeeld voor de anderen. Ik ben er ook geen fan van om ze binnen te halen maar als het dan toch gaat gebeuren hoop ik dat er geleerd is van het verleden en er op gepaste wijze herhaling word voorkomen.

ze worden niet net zo erg, ze voegen zich er aan toe.

Polen oke, maar straks komen ook de Roemenen en Bulgaren (lees: zigeuners) das een stel tuig dat wil je niet weten.

Idd, die moet je hier echt niet hebben. Overigens werken er een aantal polen voor m'n pa's bedrijf en daar heb je geen last van.

Tja wat mij betreft moet er de komende 10-20 jaar (minstens) gewoon geen immigratie meer zijn. Nl/Be/Europa moet nu de bestaande toestroom eerst verwerken, want die heeft al voor meer dan genoeg onvrede gezorgd. Maar of de politiek dat ook inziet?

Integratie is vrijwel onmogelijk als er constant nog mensen met die cultuur en gewoonten etc bijkomen inderdaad.
Wilders zei dit al jaren geleden, maar toen lachtten ze hem uit.. Nu zegt zelfs die ene linkse staatssecretaris het.. Dus wat dat betreft heeft hij toch wel wat teweeg gebracht. Ook al denk ik dat zijn oplossing niet reeel is: mensen uitzetten, heeft hij op bepaalde punten wel zijn gelijk gekregen.
Politici zien dit ook in en zijn even populistisch als wilders dus gaan dit nu ook maar zeggen.

polen zitten dronken achter het stuur, executeren die handel

Onder de polen zitten goede en slechte, net zoals dat bij de marokkanen het geval is. Echter als je denkt dat de cultuurverschillen met de polen minder zijn dan met de marokkanen, leef je echt in het sprookjesbos.

De cultuur in die landen, zoals Polen, Roemenïë (eigenlijk het voormalige oostblok) is er één van problemen wegdrinken en niet verbaal, maar fysiek discussies oplossen. Vaak zijn de jonge Polen die je hier ziet komen werken minstens universitair geschoold, maar de cultuur blijft er in zitten natuurlijk.

Ik denk dat de Polen soortgelijke problemen als de marokkanen gaan veroorzaken. Weten we nog hoe het begon met de marokkanen? In Nederland geld verdienen en terug sturen naar eigen land. Wat doen de Polen? Precies hetzelfde.
Wat is het probleem met de Marokkanen? Ze identificeren zichzelf niet met Nederland, maar met Marokko.
Waarmee identificeren de Polen zich? Juist, met Polen. Ze zien Nederland als een tijdelijke stop en in alles wat tijdelijk is hoeft niet geïnvesteerd te worden.

De overheid moet stoppen met al die mensen binnen te halen en zo proberen de wereld te verbeteren. Ze moeten de aandacht leggen op het ontwikkelen van de economie in die landen zelf. Die Polen willen hier ècht niet werken, ze willen het liefste in Polen blijven om daar bij hun familie gelukkig te zijn. Dus er moet gezorgd worden dat deze mensen dat kunnen en toch ondertussen een toekomst hebben, die nu ontbreekt.

Polen oke, maar straks komen ook de Roemenen en Bulgaren (lees: zigeuners) das een stel tuig dat wil je niet weten.

Precies!

En voor alle mensen die zoveel hardwerkende Polen kennen, daar gaat het niet om.

Wat wat de Europese landen allemaal zo uniek maakt is dat werkelijk ieder land zn eigen cultuur en eigenaardigheden heeft....goed en slecht.

Dat hoort zo te blijven.
Zodra een groep te groot word, in een land (bv de Marokkanen nu in NL) krijg je ellende.
Eenmaal groots verenigd komt het gekloot.

Daar ga ik geen voorbeelden van noemen, want iedereen weet wat ik bedoel.

Precies!

En voor alle mensen die zoveel hardwerkende Polen kennen, daar gaat het niet om.

Wat wat de Europese landen allemaal zo uniek maakt is dat werkelijk ieder land zn eigen cultuur en eigenaardigheden heeft....goed en slecht.

Dat hoort zo te blijven.
Zodra een groep te groot word, in een land (bv de Marokkanen nu in NL) krijg je ellende.
Eenmaal groots verenigd komt het gekloot.

Daar ga ik geen voorbeelden van noemen, want iedereen weet wat ik bedoel.
Heb het al eerder aangehaald; de multiculturele droom van links blijkt in realiteit een ware nachtmerrie te zijn. De reden dat mensen (en dieren) überhaupt groepjes gaan vormen (landen, volkeren, culturen, gewoonten) is net een natuurlijk eigenschap die helpt om het evenwicht en de vrede op globaal niveau te bewaren. Ga daar tegen in en je krijgt gegarandeerd gezeik. Hier en daar wat immigratie en emigratie kan prima (zolang de nieuwe member van de groep zich aanpast aan de nieuwe groep) maar wanneer je hele grotere groepen wil mengen en bovendien gaat eisen dat de grootste groep zich gaat aanpassen aan de kleinere groep dan loopt het mis.

Toen de eerste Marokkanen in Nederland kwamen om het werk te doen waar de Nederlanders zich te goed voor voelde, werkten ze ook erg hard. Het zou wel onnozel zijn om te denken dat de eerste polen er meteen een potje van maken en niet de handen uit de mouwen zouden steken. De oudere generatie Marokkanen die hier zijn gekomen om te werken hebben hun sporen wel verdiend, als het op arbeid aankomt. De generaties na de oudjes zijn imo de probleemgevallen. Het vreemde is dat ik vorige week een drietal Marokkanen heb meegemaakt die totaal niet in het plaatje van relmarokkaan passen. Deze jongens waren loodgieters, ik denk een van een jaar of 22 een van 35 en een van een jaartje of 44. Het is een raar gezicht om zo'n kerel met zijn blote handen een oude toiletpot te zien vastpakken om vervolgens een nieuwe te plaatsen. Ze waren serieus met hun werk bezig en de jonge Nederlandse leerling die met een van die gasten mee liep werd behoorlijk op zijn vingers getikt als hij zijn werk niet naar behoren deed. Als lunch hadden ze gewoon bruin brood met kaas en ze dronken nog meer koffie dan ik. **** ze waren zelfs Nederlandstalig aan het meezingen met de radio.
Kortom het ligt ook aan de mentaliteit van deze mensen om er wat van te maken in een andere gemeenschap sommige lukt het en zijn zij een voorbeeld voor de anderen. Ik ben er ook geen fan van om ze binnen te halen maar als het dan toch gaat gebeuren hoop ik dat er geleerd is van het verleden en er op gepaste wijze herhaling word voorkomen.

wel raar dat we positief verrast zijn als een stel Nederlandse Marokkanen gewoon goed hun werk doen. Dat zegt én iets over hen, maar toch zeker ook iets over óns.

OT: Nee natuurlijk zullen de Polen geen probleemgeval worden. Polen zijn over het algemeen een trots stel bescheiden hardwerkende mensen. Natuurlijk zul je in je gym luidruchtige Polen meemaken (die gasten juicen als een malle), en ja ze zullen ook dronken zijn. Maar zet een stel Nederlanders in een buitenlandse kroeg en je kan krijgt het zelfde aan geluid als koning shiras met zijn schaakbord en graankorrels (vertaling: een machtfunctie).

bovendien lijkt die Poolse cultuur op die van ons. Daarnaast zijn Polen blank én katholiek wat het integreren natuurlijk makkelijker maakt (een tweede generatie pool die goed nederlands spreekt kan bijna niet meer gediscrimineert worden).

just met ne pool getraind.. de pee nam 140KG incline..
NA EEN STOP VAN 7 JAAR!!!
Hij maakt me wijs dat hij normaal 200KG of meer neemt..
SHiiitt.. ik dacht dat ik sterk was.. man man.. een mietje da ben ik.. :-)

just met ne pool getraind.. de pee nam 140KG incline..
NA EEN STOP VAN 7 JAAR!!!
Hij maakt me wijs dat hij normaal 200KG of meer neemt..
SHiiitt.. ik dacht dat ik sterk was.. man man.. een mietje da ben ik.. :-)

In tegenstelling tot Noord-europa, is in Oost-Europa het Y-chromosoom nog niet totaal gedegenereerd.

Een hoger IQ verhoogt de overlevingskansen tegenwoordig nu eenmaal meer dan een sterk en gespierd lichaam.

wel raar dat we positief verrast zijn als een stel Nederlandse Marokkanen gewoon goed hun werk doen. Dat zegt én iets over hen, maar toch zeker ook iets over óns.

OT: Nee natuurlijk zullen de Polen geen probleemgeval worden. Polen zijn over het algemeen een trots stel bescheiden hardwerkende mensen. Natuurlijk zul je in je gym luidruchtige Polen meemaken (die gasten juicen als een malle), en ja ze zullen ook dronken zijn. Maar zet een stel Nederlanders in een buitenlandse kroeg en je kan krijgt het zelfde aan geluid als koning shiras met zijn schaakbord en graankorrels (vertaling: een machtfunctie).

bovendien lijkt die Poolse cultuur op die van ons. Daarnaast zijn Polen blank én katholiek wat het integreren natuurlijk makkelijker maakt (een tweede generatie pool die goed nederlands spreekt kan bijna niet meer gediscrimineert worden).

Daar zijn veel mensen het zeker niet mee eens.
En ik ook niet trouwens.

Een hoger IQ verhoogt de overlevingskansen tegenwoordig nu eenmaal meer dan een sterk en gespierd lichaam.

En jij weet ook vast wel wat de nazi's met de Poolse hoogeleerden...ambtenaren hebben gedaan in WW2?
Een hoog IQ is erfelijk.

Nee, wat mocro`s hebben "bereikt" qua status op gebied van anti-sociaal gedrag in Europese maatschappijen en niet integereren kan geen een bevolkingsgroep nadoen.

Het gemiddeld IQ van Polen kan zich meten met Noord-Europa overigens. Daarnaast is een zwak lichaam een teken van fysieke degeneratie en over een aantal generaties gezien zeer onwenselijk omdat het de overlevingskosten binnen en van een samenleving drastisch verhoogd. Daarnaast toont het 'coïtusual dimorphism' (ken nederlandse term niet) aan, en ik denk dat men als samenleving beter af is als deze grote verschillen gehandhaafd blijven.Tevens is een goed fysiek doorgaans een teken van een gezonde hoeveelheid testosteron. En we weten allemaal wat voor interessante (positive) bijwerking testosteron heeft om de menselijke psyche.

Daar zijn veel mensen het zeker niet mee eens.
En ik ook niet trouwens.

Ik denk dat wij niet veel meer verschillen van de Polen, dan dat wij doen met de bijvoorbeeld Fransen.

Het gemiddeld IQ van Polen kan zich meten met Noord-Europa overigens. Daarnaast is een zwak lichaam een teken van fysieke degeneratie en over een aantal generaties gezien zeer onwenselijk omdat het de overlevingskosten binnen en van een samenleving drastisch verhoogd. Daarnaast toont het 'coïtusual dimorphism' (ken nederlandse term niet) aan, en ik denk dat men als samenleving beter af is als deze grote verschillen gehandhaafd blijven.Tevens is een goed fysiek doorgaans een teken van een gezonde hoeveelheid testosteron. En we weten allemaal wat voor interessante (positive) bijwerking testosteron heeft om de menselijke psyche.

Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Dat de fysieke gesteldheid van oost-europeanen beter is dan van west-europeanen? Als dat zo is wil ik je nog wel even wijzen op de negatieve populatiegroei die veel oost-europese landen hebben.... En ook worden West-Europeanen gemiddeld heel wat ouder.....

Terug
Naar boven