billiejoe
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat me ook is opgevallen op feesten: Brede mannen complimenteren elkaar maar zitten dan ook altijd aan elkaar te voelen. (niet gay)
Waarom doen jullie mannen dat?
Wat me ook is opgevallen op feesten: Brede mannen complimenteren elkaar maar zitten dan ook altijd aan elkaar te voelen. (niet gay)
Waarom doen jullie mannen dat?

uhhh.. zeker eff de armen of en de schouders beetpakken? haha
komt me bekend voor!!
nog nooit een man bij een andere man gezien( die denken dat et gay is )

Als ik zo naar je foto's kijk ben je niet echt zo breed? Niet verkeerd opvatten
Ik word meestal raar aangekeken omdat ik gewoon zwaar train. Ben niet echt de langste (173cm) en ook niet de breedste (+-80kg) Maar ik druk wel meer als mannen die een kop groter zijn en een stuk zwaarder. Die kijken altijd raar. Zonet ook gehad, grote kerel deed 90kg bankdrukken. Daarna deed ik 100kg, zag je hem raar kijken
Voor de rest niet echt last natuurlijk, en we doen het voor de wijven hè![]()
Als ik zo naar je foto's kijk ben je niet echt zo breed? Niet verkeerd opvatten
Ik word meestal raar aangekeken omdat ik gewoon zwaar train. Ben niet echt de langste (173cm) en ook niet de breedste (+-80kg) Maar ik druk wel meer als mannen die een kop groter zijn en een stuk zwaarder. Die kijken altijd raar. Zonet ook gehad, grote kerel deed 90kg bankdrukken. Daarna deed ik 100kg, zag je hem raar kijken
Voor de rest niet echt last natuurlijk, en we doen het voor de wijven hè![]()
maar idd was al paar x eerder gezegd, its all in your headWtf man, dan ben je blind. Hij heeft echt wel een goed fysiek!
Hangt ook af van welke kledij je draagt, in bepaalde kleren zie je er breder uit. Als veel van die zogenaamd brede gasten wijde kleren dragen dan worden ze soms voor dikzakken versleten.

De mensen die dat doen doen dit vaak uit jaloezie omdat ze zelf ook graag zo groot en breed willen zijn maar de wilskracht en disipline niet kunnen vinden om het meer dan 2 weken in een sportschool uit te houden
Ik hoor wel is mensen in de gym praten over andere breeje gasten van... kijk hij kan niet natural... hij heb der weer een spuit in zitten hoor... en van kvin eg overdreven dat die gasten zo breed lopen en dit en dat...Vroeg me eigenlijk af of jullie daar ook zo een last van hebben, vond et eerst nog leuk dat mensen me steeds raar aankeken en meisjes giechelend achterom naar me keken. Maar nu wordt et toch irritant, al die ogen....
Dus....Wordt jij ook raar nagekeken omdat je er breder/forser uitziet dan de rest?
Hangt ook af van welke kledij je draagt, in bepaalde kleren zie je er breder uit. Als veel van die zogenaamd brede gasten wijde kleren dragen dan worden ze soms voor dikzakken versleten.
dit gebeurde nou vorige week, kwam net van een training dus alles was opgepompt, ben zelf 1,87 cm 87 kg en BF= 10 % , kom ik zo mn buurman tegen zegt ie zo van zo jij bent wel dik geworden
ik zeg zo van dat heet spiermassa ( hij zelf een bierbuik en als ie boodschappen doet dan haalt ie alleen een krat bier). Jaja krijg je van die pizzaria new york pizza waar je werkt
Vroeg me eigenlijk af of jullie daar ook zo een last van hebben, vond et eerst nog leuk dat mensen me steeds raar aankeken en meisjes giechelend achterom naar me keken. Maar nu wordt et toch irritant, al die ogen....
Dus....Wordt jij ook raar nagekeken omdat je er breder/forser uitziet dan de rest?
Ik weet niet bij welke kindersportschool jij trained dan...