MuscleMeat

Wordt jij ook raar nagekeken omdat je breder bent dan de rest?

Geen last van.

[keyboardwarriormode] brutal monster! [/keyboardwarriormode]

Wat me ook is opgevallen op feesten: Brede mannen complimenteren elkaar maar zitten dan ook altijd aan elkaar te voelen. (niet gay)

Waarom doen jullie mannen dat?

Complimenteren ja, maar voelen? Nah da gaat mij te fur. :eek:

denk dat dit meest in je eigen hoofd gebeurd kerel

Als ik zo naar je foto's kijk ben je niet echt zo breed? Niet verkeerd opvatten ;)
Ik word meestal raar aangekeken omdat ik gewoon zwaar train. Ben niet echt de langste (173cm) en ook niet de breedste (+-80kg) Maar ik druk wel meer als mannen die een kop groter zijn en een stuk zwaarder. Die kijken altijd raar. Zonet ook gehad, grote kerel deed 90kg bankdrukken. Daarna deed ik 100kg, zag je hem raar kijken :D

Voor de rest niet echt last natuurlijk, en we doen het voor de wijven hè :rolleyes:

Als ik zo naar je foto's kijk ben je niet echt zo breed? Niet verkeerd opvatten ;)
Ik word meestal raar aangekeken omdat ik gewoon zwaar train. Ben niet echt de langste (173cm) en ook niet de breedste (+-80kg) Maar ik druk wel meer als mannen die een kop groter zijn en een stuk zwaarder. Die kijken altijd raar. Zonet ook gehad, grote kerel deed 90kg bankdrukken. Daarna deed ik 100kg, zag je hem raar kijken :D

Voor de rest niet echt last natuurlijk, en we doen het voor de wijven hè :rolleyes:

Wtf man, dan ben je blind. Hij heeft echt wel een goed fysiek!

Hangt ook af van welke kledij je draagt, in bepaalde kleren zie je er breder uit. Als veel van die zogenaamd brede gasten wijde kleren dragen dan worden ze soms voor dikzakken versleten.

Mja nooit last van als ik 's ochtends de lift in ga ben ik altijd alleen, past niemand bij :eek::eek:

• Topic Starter Topic Starter

nee maar vraag was no offence of andere dit ook hebben, dat gestaar:D maar idd was al paar x eerder gezegd, its all in your head

haha voelt wel goed toch als je al die ouwe mannetjes weggblaast met je bench press

Wtf man, dan ben je blind. Hij heeft echt wel een goed fysiek!

tuurlijk heeft hij een goed fysiek, maar in shirt is het niet zo alsof hij bij wijze van een hele treincoupé vult met zijn aanwezigheid. Dat iedereen hem aanstaart omdat hij veeeel breder is dan de rest vind ik dan ook wat overtrokken inderdaad.

Hangt ook af van welke kledij je draagt, in bepaalde kleren zie je er breder uit. Als veel van die zogenaamd brede gasten wijde kleren dragen dan worden ze soms voor dikzakken versleten.

Dan kan je beter iets straks aantrekken ofzo, komt alles mooi uit;)

De mensen die dat doen doen dit vaak uit jaloezie omdat ze zelf ook graag zo groot en breed willen zijn maar de wilskracht en disipline niet kunnen vinden om het meer dan 2 weken in een sportschool uit te houden

idd en diegene die het roepen zijn vaak van die ventjes die weekelijks (of zelfs dagelijks) lopen te nakken en roken als geen ander. Over eventuele gezondheidsrisico's oid (die ze nieteens kennen buiten media gehypte shit) hoeven ze dus ook niet te beginnen.

maar hij is inderdaad niet uber breed ofzo hij is wel gespierd daar niet van maar mensen die hem zouden nakijken om hoe breed die wel niet is betwijfel ik

Vroeg me eigenlijk af of jullie daar ook zo een last van hebben:D, vond et eerst nog leuk dat mensen me steeds raar aankeken en meisjes giechelend achterom naar me keken. Maar nu wordt et toch irritant, al die ogen....

Dus....Wordt jij ook raar nagekeken omdat je er breder/forser uitziet dan de rest?
Ik hoor wel is mensen in de gym praten over andere breeje gasten van... kijk hij kan niet natural... hij heb der weer een spuit in zitten hoor... en van kvin eg overdreven dat die gasten zo breed lopen en dit en dat...

ik maal er zelf niet veel om... iedereen ziet eruit hoe die kan en wil en doet wat hij wil... maar aghhh soms word er wel op zo'n manier naar de wat grotere gekeken om het zo maar te zeggen

whahahah:D dit gebeurde nou vorige week, kwam net van een training dus alles was opgepompt, ben zelf 1,87 cm 87 kg en BF= 10 % , kom ik zo mn buurman tegen zegt ie zo van zo jij bent wel dik geworden??? ik zeg zo van dat heet spiermassa ( hij zelf een bierbuik en als ie boodschappen doet dan haalt ie alleen een krat bier). Jaja krijg je van die pizzaria new york pizza waar je werkt???

In de gym is wel logischer dat mensen je fysiek beoordelen dan in het verdere sociale leven he.

Vroeg me eigenlijk af of jullie daar ook zo een last van hebben:D, vond et eerst nog leuk dat mensen me steeds raar aankeken en meisjes giechelend achterom naar me keken. Maar nu wordt et toch irritant, al die ogen....

Dus....Wordt jij ook raar nagekeken omdat je er breder/forser uitziet dan de rest?

Ik weet niet bij welke kindersportschool jij trained dan...

niet afdwalen:D deze topic was niet voor mij bedoelt om te zegge kijk mij breed zijn:rolleyes:

Terug
Naar boven