MuscleMeat

Wordt jij ook raar nagekeken omdat je breder bent dan de rest?

relax.. take it easy.. take a sisi..

gast....je gallery.... grootheidswaanzin

Your joints are destroyed by the heavy poundages you used to handle.

"pietje1983" what a ****ing name en dan zon pic erbij. :eyes:

You're not exactly huge yourself, "big" guy.

zeg ik ergens dat ik nagekeken wordt dan? :rolleyes:

beter lezen, autist

Just stating the facts, "big" guy.

ach, zolang ik jou foto niet zie gok ik dat je een jaloerse ecto bent ^^

Ja want iedereen post foto's na 5 posts. :eyes:
:popcorn:

als ze naar me kijken ga ik altijd knipogen naar iedereen;)

Als ik in sommige plekken (dorpen/kleine steden) kom waar weinig allochtonen wonen wordt ik raar aangekenen, en vanwege mijn brede fysiek wordt ik dus twee keer zo vaak raar aangekene :D , maar ik heb er schijt aan.

Voorbeeldje.. aantal weken geleden ben ik met een ploeg collega's naar Tsjechie geweest voor een weekend. We kwamen daar 's avonds een discotheek binnen waar nog aardig wat getrainde gasten rondliepen. Niet echt Coleman's ofzo, maar je zag dat ze wel vaak in de gym kwamen. Ze liepen ook behoorlijk breed in de rondte. Ik had die avond een shirtje aan met korte mouw en toen we binnenkwamen, was het net alsof er een of andere beroemdheid naar binnen was gelopen! Toen gingen wij nog ff wat 'vakantiekiekjes' maken door allerlei poses te doen etc... De gasten voelden zich in eens niet meer zo breed... :D Maar was wel grappig en we hebben erg gelachen.

Op de sportschool gebeurt het onbewust regelmatig. Dan zijn er heren bezig bij het dumbbellrek en dan ga je ernaast staan, maar pakt wel een stuk zwaarder. Dan krenkt de ego's!! :)

Voorbeeldje.. aantal weken geleden ben ik met een ploeg collega's naar Tsjechie geweest voor een weekend. We kwamen daar 's avonds een discotheek binnen waar nog aardig wat getrainde gasten rondliepen. Niet echt Coleman's ofzo, maar je zag dat ze wel vaak in de gym kwamen. Ze liepen ook behoorlijk breed in de rondte. Ik had die avond een shirtje aan met korte mouw en toen we binnenkwamen, was het net alsof er een of andere beroemdheid naar binnen was gelopen! Toen gingen wij nog ff wat 'vakantiekiekjes' maken door allerlei poses te doen etc... De gasten voelden zich in eens niet meer zo breed... :D Maar was wel grappig en we hebben erg gelachen.

Op de sportschool gebeurt het onbewust regelmatig. Dan zijn er heren bezig bij het dumbbellrek en dan ga je ernaast staan, maar pakt wel een stuk zwaarder. Dan krenkt de ego's!! :)

Dat geloof ik meteen!

Wat meten je armen als ik vragen mag? (is natuurlijk weer zo'n typische vraag maar ben wel nieuwsgierig :D )

Weet ik eigenlijk niet, erg he!? :) Laatste keer dat ze gemeten zijn, was tijdens de Battle of de Biceps op de Olympia 2006. Toen waren ze 16 inches (rond de 40cm). Maar toen woog ik ook een stukje zwaarder.. Ik moet echt gauw een meetlint aanschaffen! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mja, wel met uitgaan enzo...dan voel je bij voorbaat al dat je vies wordt aangekeken en dat er naar je gewezen wordt, vaak nog ook jonkies van 17-19 die hooguit een gefitnessed hebben voor gym op school:D

Maargoed, ik zal dr niet mee zitten:p

Weet ik eigenlijk niet, erg he!? :) Laatste keer dat ze gemeten zijn, was tijdens de Battle of de Biceps op de Olympia 2006. Toen waren ze 16 inches (rond de 40cm). Maar toen woog ik ook een stukje zwaarder.. Ik moet echt gauw een meetlint aanschaffen! :D

http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/FOTO/img_pictures/med_BattleofTheBiceps.jpg

Een dame met een armomtrek van 40 cm, HOT DAMN, daar worden veel gasten niet vrolijk van (of wel natuurlijk ;)).

Gelukkig hoef ik me (voorlopig) nog niet te schamen mocht ik langs je staan :D

Terug
Naar boven