jij wordt gewoon raar nagekeken omdat je breder bent dan de rest roxxe..
dikker bedoel je 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij wordt gewoon raar nagekeken omdat je breder bent dan de rest roxxe..
dikker bedoel je 
Wat me ook is opgevallen op feesten: Brede mannen complimenteren elkaar maar zitten dan ook altijd aan elkaar te voelen. (niet gay)
Waarom doen jullie mannen dat?

waar zijn jouw monsterfotos ecto?
Het enigste waar ik een hekel aan heb zijn mensen die de hele dag over trainen met je willen lullen, als ze aan je zien dat je traint dan ben je de lul, en is het net of je honing aan je reet hebt, ze laten je niet met rust.

[Link niet meer beschikbaar]
Dat giechelen zal wel niet zijn omdat je huge bent. Heb je toevallig last van het ILS?

Vroeg me eigenlijk af of jullie daar ook zo een last van hebben, vond et eerst nog leuk dat mensen me steeds raar aankeken en meisjes giechelend achterom naar me keken. Maar nu wordt et toch irritant, al die ogen....
Dus....Wordt jij ook raar nagekeken omdat je er breder/forser uitziet dan de rest?

[Link niet meer beschikbaar]
Dat giechelen zal wel niet zijn omdat je huge bent. Heb je toevallig last van het ILS?

Ik zou me er niet aan kunnen ergeren denk ik. Maar waar gaat dit over man? Als ik jou was zou ik maar snel weer een ecto worden, je zal toch maar worden aangekeken. Lekker verkapt.

Ik wordt regelmatig aangestaard ja, maar ik denk eerder dat het om mijn graf**p en schuimbek is. Zie er soms een beetje als een herojunk uit.

natuurlijk wordt je wel eens aangekeken, toch logisch.
bijmij vooral, de nek, rug, en armen waar naar gekeken wordt..

Hoe heb je het door dat mensen naar je nek of rug kijken![]()
Waarschijnlijk loop je erg onzeker rond met twee onzichtbare meloenen onder je armen. Niet gek dat ze dan gaan giechelen. Beest !!