XXL Nutrition

Wordt jij ook raar nagekeken omdat je breder bent dan de rest?

[Link niet meer beschikbaar]

Dat giechelen zal wel niet zijn omdat je huge bent. Heb je toevallig last van het ILS?

Het enigste waar ik een hekel aan heb zijn mensen die de hele dag over trainen met je willen lullen, als ze aan je zien dat je traint dan ben je de lul, en is het net of je honing aan je reet hebt, ze laten je niet met rust.

Het enigste waar ik een hekel aan heb zijn mensen die de hele dag over trainen met je willen lullen, als ze aan je zien dat je traint dan ben je de lul, en is het net of je honing aan je reet hebt, ze laten je niet met rust.

Ach, het is een van mn grootste hobbies en ik praat er ook graag over met anderen hoor.

Ik moet nou trouwens denken aan dat stukje van Hans Teeuwen:
"Laat me nou toch es met rust man, laat me nou met rust!!" :roflol:

natuurlijk wordt je wel eens aangekeken, toch logisch.

bijmij vooral, de nek, rug, en armen waar naar gekeken wordt..

Vroeg me eigenlijk af of jullie daar ook zo een last van hebben:D, vond et eerst nog leuk dat mensen me steeds raar aankeken en meisjes giechelend achterom naar me keken. Maar nu wordt et toch irritant, al die ogen....

Dus....Wordt jij ook raar nagekeken omdat je er breder/forser uitziet dan de rest?

niet echt nee , ik ben ook geen uitzonderlijk beest hé .. daarnaast ben ik 38 jaar oud... dan doen de meisjes niet meer zo naar mij giechelen :D

Maar mij valt wel op dat de vrouwen naar mijn lekkere dikke kont kijken :o

moraal van dit verhaal : tijdig stoppen met bb vóór je te breed wordt en vreemd zou kunnen aangekeken worden.

Ik zou me er niet aan kunnen ergeren denk ik. Maar waar gaat dit over man? Als ik jou was zou ik maar snel weer een ecto worden, je zal toch maar worden aangekeken. Lekker verkapt.

Als iemand al deze persoon dat al zegt, moet het wel waar zijn;)

Lekker boeien als je aangekeken word, ik word ook wel is aangekeken omdat ik ook een stapje langer en breder ben... beter dan uitgelachen worden omdat je ecto bent.

Ik wordt regelmatig aangestaard ja, maar ik denk eerder dat het om mijn graf**p en schuimbek is. Zie er soms een beetje als een herojunk uit.

Ik wordt regelmatig aangestaard ja, maar ik denk eerder dat het om mijn graf**p en schuimbek is. Zie er soms een beetje als een herojunk uit.

haha:D

dat heb ik op maandag morgen, crystalmeth kop :roflol:

wtf kan je dat nou schelen dat je aangekeken wordt stelletje zeikers :D
dat je aangekeken wordt moet alleen maar mooi zijn, dat is jaloezie of afgunst, die gasten zouden willen dat ze fysiek hadden man/vrouw!

Waarschijnlijk loop je erg onzeker rond met twee onzichtbare meloenen onder je armen. Niet gek dat ze dan gaan giechelen. Beest !!

strak shirtje..... ff verder denken dan je neus lang is :D

Terug
Naar boven