Hey iedereen ,
Ik ben terug, en ik ben er niet bij (
as if ... )
Maar ik heb er een
Ton aan ervaaring en nieuw kennis op gedaan (zeer veel kan ik zeggen, te veel

)
De gewichten zijn opzich geen probleem, maar het gevoel en de snelheid wel. De meeste dachten dat het op uithouding aan kwam ( klein beetje wel ) maar het kwam er meer op
Speed neer .
Ervaaring + Snelheid dus.
Ik weet nu goed aan wat ik moet werken en nu ook hoe ... Achter oktober neem ik even pauze ( wedstrijd gezien wel he ) tot de
Fibo (Maart) En kom daar met een vorm af dat nog nooit van mij gezien is.
Ja, ik heb de smaak te pakken
Het is wel een grote Show daar en alles ligt in de voeten van de amerikanen. De onderdelen zijn van af ik daar toe kwam
5x veranderd, om dat die gasten (USA) met sommige dingen niet eens waren. ( + ook ESPN )
Ik heb veel goeie atleten gezien en oude Idolen, al moet ik er bij zeggen dat ik in veel mensen hun mentaliteit ben teleur gesteld en heb ik nu mij eigen visie. ( voor al
USA )
Het hotel was zallig en het weer ook ( 38° tot 41° ) Wij hebben na de competitie veel aan en in het zwembad gezeten en openhartig met elkaar gebabbeld van trainingen tot gezins situatie's ( echt heel mooi, die broederschap onder sommige )
Ze hebben gezegt dat ik volgend jaar hoogst waarschijnlijk mag terug komen en door dit te horen ga ik nog meer mijn best doen en geef ik er 120% een lap op.
Alleen spijtig van het systeem daar, niks gebeurt er op ranking en heb gehoord dat de USA de onderdelen 6 maand op voorand wist, England 3 maand en de rest van ons 2 Weken ( Ervin en Mariusz waren redelijk pist off, BIG Z Sadrunas trekt het hem ni aan ,hij zegt dat het hier een grote show is en geen competitie. En ik geef hem 100% gelijk )
Maar het is
Fun en we spelen meer
de Toerist dan
de Atleet ( na de evenst dan wel te begrijpen

)
Ik wil hier ook de gasten bedanken die er waren om me te steunen Pat en ook onze Whoopy

maar ook de gasten die SMSen en eens belde om me te steunen en er door te sleuren. Ja, ik heb het echt moeilijk gehad ... Voorig jaar zou ik zelfs nog niet eens durven dromen dat ik er tussen stondt en nu sta je daar als leek en totale Noob

Het was het zeker waart en gasten uit de grond van mijn hart echt bedankt
Aan iedereen hopelijk tot gouw, en
Jarno verzorg u wa en volgend jaar strijden we weer tegen elkaar, want met de Simon ben ik niks zene

( da zien we wel op de
FIBO, Gekke kerel wel )
-
Greetzzzz ....
-