Fitness Seller

World strongest man 2009 Malta!

sick onderdeel, die heb ik geloof ik nog nooit gezien

Ik heb van Jimmy gehoord dat hij een hele hoop onderdelen van de WSM wil nabouwen, goed nieuws voor de mensen die er regelmatig trainen dus ;) Zal hem ook een pak helpen als hij in de toekomst nog meedoet.
Na vandaag is het voor hem afgelopen btw. Aangezien ik niet weet wat ik wel en niet publiek mag zeggen, zwijg ik maar over alle uitslagen en punten en dergelijke. Hij heeft niet op alle onderdelen kunnen presteren wat hij verwacht had, maar met mannen als Pudzianowski en Pfister in je groep, weet je zo al dat de finale onwaarschijnlijk is.

Uitslagen en standen staan wel op www.ironmind.com en op het marunde forum.
Jimmy kan hier ook wel over praten, Hij mag het alleen niet op tv verkondigen.
In Malta is het gewoon op tv geweest en op you tube zullen vast en zeker al wel meer dingen te zien zijn. Pudz verteld ook gewoon dingen op z'n site.

Here are the ten athletes going to the finals:

From group 1
Derek Poundstone (usa)
Louie Phillipe Jean (can)

Group 2
Brian Shaw (usa)
Zydrunas Savickas (lit)

Group 3
Mariusz Pudzianowski (pol)
Phil Pfister (usa)

Group 4
Laurence Shahlaei (uk)
Travis Ortmayer (usa)

Group 5
Dave Ostlund (usa)
Terry Hollands (uk)

De finale begint morgen. De "deadlift hold" is vervangen door de "deadlift for reps" (met 350kg). De Axle for reps is met een Axle van 155kg behoorlijk zwaar. De stones zijn nog wel aan de lichte kant.

Thursday

Giant Farmers Walk
50m
This is a timed event.
The athletes walk 25m, put the farmers down, turn around and pick it up to walk another 25m.
75 seconds
160kg/353lbs (per hand)

Fingal Fingers
75 seconds
200/225/250/275/320 kg
440/495/550/605/705 lb

Plane Pull
25m
75 seconds
44 tones

FRIDAY

Apollo's Axle for reps, from the ground

75 seconds
155kg/342lbs

Boat Pull/ Arm over arm

20m
75 seconds
300kg/660lbs

Car Deadlift for reps
75 seconds
350kg/770lbs

SATURDAY

Atlas Stones

75 seconds
100/110/120/140/160 kg
220/245/265/310/360 lbs

Mooie onderdelen zo, idd stones aan de lichte kant maar de rest liegt er niet om. Ook vooral zware fingal fingers zo te zien ben benieuwd wie die allemaal om krijgt.

nevermind :D

Hey iedereen ,

Ik ben terug, en ik ben er niet bij ( as if ... ) ;)

Maar ik heb er een Ton aan ervaaring en nieuw kennis op gedaan (zeer veel kan ik zeggen, te veel :) )

De gewichten zijn opzich geen probleem, maar het gevoel en de snelheid wel. De meeste dachten dat het op uithouding aan kwam ( klein beetje wel ) maar het kwam er meer op Speed neer . Ervaaring + Snelheid dus.

Ik weet nu goed aan wat ik moet werken en nu ook hoe ... Achter oktober neem ik even pauze ( wedstrijd gezien wel he ) tot de Fibo (Maart) En kom daar met een vorm af dat nog nooit van mij gezien is.

Ja, ik heb de smaak te pakken ;)

Het is wel een grote Show daar en alles ligt in de voeten van de amerikanen. De onderdelen zijn van af ik daar toe kwam 5x veranderd, om dat die gasten (USA) met sommige dingen niet eens waren. ( + ook ESPN )

Ik heb veel goeie atleten gezien en oude Idolen, al moet ik er bij zeggen dat ik in veel mensen hun mentaliteit ben teleur gesteld en heb ik nu mij eigen visie. ( voor al USA )

Het hotel was zallig en het weer ook ( 38° tot 41° ) Wij hebben na de competitie veel aan en in het zwembad gezeten en openhartig met elkaar gebabbeld van trainingen tot gezins situatie's ( echt heel mooi, die broederschap onder sommige )

Ze hebben gezegt dat ik volgend jaar hoogst waarschijnlijk mag terug komen en door dit te horen ga ik nog meer mijn best doen en geef ik er 120% een lap op.

Alleen spijtig van het systeem daar, niks gebeurt er op ranking en heb gehoord dat de USA de onderdelen 6 maand op voorand wist, England 3 maand en de rest van ons 2 Weken ( Ervin en Mariusz waren redelijk pist off, BIG Z Sadrunas trekt het hem ni aan ,hij zegt dat het hier een grote show is en geen competitie. En ik geef hem 100% gelijk )
Maar het is Fun en we spelen meer de Toerist dan de Atleet ( na de evenst dan wel te begrijpen :) )

Ik wil hier ook de gasten bedanken die er waren om me te steunen Pat en ook onze Whoopy ;) maar ook de gasten die SMSen en eens belde om me te steunen en er door te sleuren. Ja, ik heb het echt moeilijk gehad ... Voorig jaar zou ik zelfs nog niet eens durven dromen dat ik er tussen stondt en nu sta je daar als leek en totale Noob :(
Het was het zeker waart en gasten uit de grond van mijn hart echt bedankt ;)

Aan iedereen hopelijk tot gouw, en Jarno verzorg u wa en volgend jaar strijden we weer tegen elkaar, want met de Simon ben ik niks zene ;) ( da zien we wel op de FIBO, Gekke kerel wel )

-

Greetzzzz ....

-

Laatst bewerkt:
welkom terug!

Ik wil hier ook de gasten bedanken die er waren om me te steunen Pat en ook onze Whoopy ;) maar ook de gasten die SMSen en eens belde om me te steuen en er door te sleuren. Ja, ik heb het echt moeilijk gehad ... Voorig jaar zou ik zelfs nog niet eens durven dromen dat ik er tussen stondt en nu sta je daar als leek en totale Noob :(
Het was het zeker waart en gasten uit de grond van mijn hart echt bedankt ;)

Ach kom hier knuffelbeer :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooi verslag Jimmy ! Leuk om te horen dat je er zo van hebt genoten :)

je mag wrsl niets zeggen over je prestaties op de WSM?

normaal wel, enkel niet aan media dacht ik.

Mooi gedaan daar hoor Jimmy! Je hebt je eigen kijk erop gekregen en dat is goed. Denk dat die reactie van Big Z wel de goeie is en ook een nuchtere kijk op alles. En als je gewoon goed allround bent zoals hij ook is dan kun je ook ver komen!

Volgend jaar veel beter!

Stand na de eerste dag (3 onderdelen):

1. Big Z 26
2. Pudzian 21
3. Derek 20

Fingal Fingers

1. Z. Savickas -28,59 - World Record
2. Dave Ostlund - 32,00
3. Brian Shaw - 32,50
4. Travis Ortmayer - 34,40
5. Derek Poundstone - 35,50
6. Mariusz Pudzianowski - 36,50
7. Phil Pfister - 37,oo
8. Terry Hollands
9. Laurence Shahlaei
10.Louis Phillip Jean

Farmers walk

1. Pudzian - 25,05
2. Poundstone - 32,...
3. Shahlaei - 33,...
4. Savickas - about 40 sec.

Plane Pull

1. Hollands
2. Savickas
3. Shaw
4. Ortmayer
5. Pudzianowski
6. Poundstone

Awel jimmy daar word ik nu emotioneel van :treuren:

Ik kan daar nie tegen, al die emoties. ik heb knuffels nodig nu...:D

Maatje tot zondag hé

• Topic Starter Topic Starter
Big Z is dominating :eek:

Nice! Ik heb vanochtend de fingal fingers gemist en bij de plane pull was het publiek niet toegelaten. Door enkel de farmers walk te zien had ik dus het idee dat Mariusz zwaar aan het overheersen was, maar er is blijkbaar nog veel mogelijk :)

big Z ownt ze allemaal hard :D

pudzian for president

Zydrunas .

Terug
Naar boven