XXL Nutrition

Wratten

Ano_91225

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
98
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Iedereen kent ze en ze zijn een doorn in het oog. Wratten.
Ik heb een altijd terugkerende wrat op mijn duim, langs m'n nagelriem. Ik heb hem al zeker 6x laten aanstippen bij de huisarts. Hij blijft maanden weg maar komt altijd terug. Ik denk omdat het bij de nagelriem zit dat er toch wat weefsel blijft zitten omdat het lastig aan te stippen is. Nu weet ik dat er best degelijke middeltjes op de markt zijn. Nu wilde ik eens van die dingen proberen zodat ik ook nadat hij weg is op die plek langs de nagel nog kan 'nabehandelen' in de hoop dat eventueel diepliggend weefsel van de wrat ook wordt aangepakt. Iemand ervaringen met bepaalde middelen? Goede resultaten? Prijs? Winkel? Etcetera.
Much appreciated!

Raar dat er zo lang tussen zit, dan besmet je jezelf dus ook niet?
Groeien je nagels in de zomer sneller? Zo ja, zit daar een verband tussen?

• Topic Starter Topic Starter
Raar dat er zo lang tussen zit, dan besmet je jezelf dus ook niet?
Groeien je nagels in de zomer sneller? Zo ja, zit daar een verband tussen?
Ik neem aan van niet. Ik denk dus dat de oorzaak is dat hij nooit helemaal verwijderd is geweest. Een paar cellen die overblijven is voldoende om de groei opnieuw te laten voltrekken. En nee, m'n nagels groeien niet sneller. Hoe zou dat er mee in verband kunnen staan, vraag ik me nu af? :D

Omdat t me simpeler lijkt als het net náast je nagel zit, dan wanneer het dat gedeelte. Ik weet niet, vroeg me gewoon af.

Maar als jij je nagelriem terug drukt, krijg je zon dikke ophoping van je nagelriem. Dat kan je er vaak makkelijk af knippen met een nagelschaartje, voel je niets van. Als het puur op je nagelriem zit, kan je dat kleine begin misschien wel steeds zelf verwijderen (voordat t echt groot wordt)?

/abbo ik heb er ook al jaren 1 op me knokkel zitten die niet weg te krijgen is.

Ik heb een aantal jaar geleden zo een anti-wrat product gebruikt dat gebruik maakt van het bevriezen ervan, die zijn gewoon bij de drogist te komen. De wrat viel er na een aantal weken af en nooit meer teriggekomen

Ik heb er eens eentje verkocht ... no shit.. Ik had er verscheidene, maar eentje zat op mijn hand en die heeft een oom van me toen gekocht voor een cent. De rest van de wratten bleef gewoon maar alleen die ene is vanzelf weg gegaan...

Toeval ? Ik denk van niet ;)

De rest is verbrand of bevroren en die laatste op mijn voet heb ik er zelf uitgepeuterd (niet slim, maar het heeft wel gewerkt)

De wortel er uit halen en het beste is om dat niet door de huisarts te laten doen (ligt er met name aan hoe diep de wortel is en hoe groot) maar in het ziekenhuis.

Laatst bewerkt:
Er overheen pissen s,morgens helpt ook

Gewoon weg laten snijden bij de huis arts. Heb ik een paar geleden ook laten doen, nooit meer last van gehad..

Ik weet dat dit een ontzettend oude topic is, maar omdat ik mijn voor de laatste 5 ! maanden ontzettende last had van mijn wratten, en ik weet hoe moeilijk ze soms weg kunnen gaan; post ik toch maar hier (ik ga geen nieuwe topic opene want ik heb alleen en aanvulling)

Dus: wratten op mn handen; gingen niet weg door dokter/wegvriezen
Werd erg helemaal gek van, en ik haat het idee dat mensen in mij gaan snijden, dus nee bedankt, daar ging ik nie voor doc!
Had al middeltjes van kruidvat en wat dan ook geprobeerd, en de wratten zaten ook in de weg, ik kon nauwelijks meer trainen met die dingen
Maaar: wat dus voor mij wel hielp, gevonden op zo'n doe het zelf dinges website https://geneeshetzelf.nl/wratten/ ,tape! ik ductapte die rotdinge en na een week ofzo, nada!
Dus; voor de andere mensies hier die deze vloek hebbe: Tape het!

Terug
Naar boven