Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aangezien de EZ-bar de polsen beter ontlast dan een gewone bar stel ik me de vraag of het beter is de onderarmen (wrist curl) met EZ te trainen? Op foto's zie ik nochtans steeds dat de uitvoering wordt gedaan met de rechte halter. Suggesties?
Nou ik zal je zegge, ik had mijn biceps tijd getraind met een EZbar, maar ben nu weer overgestapt op een rechte, daar groeien ze veel en veel beter door en daar voel ik de biceps ook echt branden. EZ bar is alleen beter voor je polsen, ik voel me polsen namelijk nu wel sinds ik weer met de rechte bar ben gaan trainen.
Nou ik zal je zegge, ik had mijn biceps tijd getraind met een EZbar, maar ben nu weer overgestapt op een rechte, daar groeien ze veel en veel beter door en daar voel ik de biceps ook echt branden. EZ bar is alleen beter voor je polsen, ik voel me polsen namelijk nu wel sinds ik weer met de rechte bar ben gaan trainen.