AndroidHealthClinic

Wrist curl effectiever met EZ-bar?

tclaesse

Cool Novice
Waardering
0
Aangezien de EZ-bar de polsen beter ontlast dan een gewone bar stel ik me de vraag of het beter is de onderarmen (wrist curl) met EZ te trainen? Op foto's zie ik nochtans steeds dat de uitvoering wordt gedaan met de rechte halter. Suggesties?

ez bar lijkt me ook erie maar wie niet probeert weet het ook niet zou zegge leef je uit

Nou ik zal je zegge, ik had mijn biceps tijd getraind met een EZbar, maar ben nu weer overgestapt op een rechte, daar groeien ze veel en veel beter door en daar voel ik de biceps ook echt branden. EZ bar is alleen beter voor je polsen, ik voel me polsen namelijk nu wel sinds ik weer met de rechte bar ben gaan trainen.

Trickolutions zei:
Nou ik zal je zegge, ik had mijn biceps tijd getraind met een EZbar, maar ben nu weer overgestapt op een rechte, daar groeien ze veel en veel beter door en daar voel ik de biceps ook echt branden. EZ bar is alleen beter voor je polsen, ik voel me polsen namelijk nu wel sinds ik weer met de rechte bar ben gaan trainen.
idem:)

Trickolutions zei:

Sjah, maar dan komt de keuze, geen last van je polsen en iets minder 'hard' trainen of je polsen kapotmaken (want zo voelt het bij mij altijd)?

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht nochtans ergens hier gelezen te hebben dat je met een EZ-bar meer gewicht kan gebruiken dan gewone bar.

je kan hem ook wel breed pakken ik doe altijd beide eerst smal pakken en dan breed...de hele oefening door..

Ik ben ook meer van de gewonen halters. Ook worden bij mijn de onderarmen meer belast met een gewone halter...

Terug
Naar boven