Fitness Seller

WSM 2021

Peiling Peiling Wie wint WSM 2021?

• Totaal stemmers
    11
Dat is toch nooit gebeurd, niet in de modern era in elk geval. In 2017 begonnen ze met die stone offs, en toen mochten nrs 2, 3 en 4 van elke heat meedoen (van de 6). Nr 3 ging dan tegen nr 4 en de winnaar daarvan moest dan tegen de frisse nr 2.

Damn, interessante tussenstand en gebeurtenissen. Heel spijtig dat sommige toppers geblesseerd eruit liggen en andere toppers minder presteren dan verwacht, maar ja, hoort erbij he. Wellicht hier al eens langs gekomen, maar weet iemand de gewichten dan de squat en deadlift?

• Topic Starter Topic Starter
Damn, interessante tussenstand en gebeurtenissen. Heel spijtig dat sommige toppers geblesseerd eruit liggen en andere toppers minder presteren dan verwacht, maar ja, hoort erbij he. Wellicht hier al eens langs gekomen, maar weet iemand de gewichten dan de squat en deadlift?

Squat 700 lbs
Deadlift 760 lbs

Fingal's fingers is klaar.
Groep 1: Brian de enige die alle 5 fingers om kreeg.
Groep 4: Pritchet wint ondanks blessure, Janasha blijft 1e. Chris vd Linde is ook gestopt met blessure.
Groep 5: Novikov wint. 4 man met 1 punt verschil, dit is echt close.

ik kan t mis hebben maar volgens mij is shaw ontzettend goed in vorm

Wat een hoop gedoe met die train pull zeg. Singleton en Hansson kregen beiden geen enkele beweging in de trein. Ook Eddie Hall en Big Z kregen het niet voor elkaar. Door de extreme hitte (het is daar rond de 40 graden!) waren de remmen uit gaan zetten en was dat ding niet meer te bewegen. Uren hebben ze lopen delibereren over wat nu, deelnemers hebben moeten wachten. Uiteindelijk is een deel van het treinstel weggehaald en hebben ze er een train push van gemaakt. Dit was in het voordeel van de lichtere jongens, want ineens was het een soort sprint geworden. Daardoor verrassende uitslagen:
Groep 2: 1 Hansson, 2 Mitchell, 3 Stoltman, 4 Singleton, 5 Felix.
Groep 3: 1 Melsted, 2 Oberst, 3 Caron, 4 Shivlyakov.

Slecht nieuws voor Singleton en Shivlyakov, staan beiden ineens laatste in hun groep.

Laatst bewerkt:
Haha lekker voor singelton, ik vind dat zo een mong**l.

Wel erg amateuristisch weer.

Jezus man, op dit niveau horen zulke dingen toch gewoon niet te gebeuren... Erg amateuritisch idd.

Ik vind de hele show wel leuk van zo'n event en het ziet er natuurlijk super vet uit, zo'n train pull. Volgens mij was het een trein uit 1800 nog wat, dus dat is ook leuk. Maar om dit soort dingen te voorkomen moet je gewoon een truck pull doen. Zet zo'n mooie, glimmende Amerikaanse truck neer en dan heb je ook het visuele effect en kan er eigenlijk niet zo veel mis gaan.

Zeker als je ziet dat ze die ladder er ook al niet bij hadden bij de train pull, dan is het dus echt puur voor de show om voor een trein te kiezen.

Vandaag wordt het 43 graden in Sacramento, en staan de OH medley, pickaxe hold en stone off op het programma. Hopelijk gaat er niks mis want met die bizarre hitte wil je echt niet nóg langer moeten wachten dan nodig.

Stone off en die temperaturen wordt nog spannend met de tacky.

Shaw wint ook de OH medley in z'n groep, en is zeker van de eerste plaats. Kan energie sparen bij de front hold.

Stone off is heel waarschijnlijk tussen Boudreault en Aivars.

Geldt ook voor Caron, wint ook de OH medley en is ook zeker van eerste plaats. Oberst verliest punten op OH, zal moeilijk worden voor hem om de stone off nog te halen.

In groep 2 wint Mitchell de OH medley en kan het toch nog spannend worden om de eerste plaats. Mitchell en Stoltman zijn allebei world class stone lifters maar willen toch liefst het extra werk van een stone off vermijden denk ik.

Groep 5 is echt bizar. Komt aan op front hold. Eigenlijk zou je alle 4 in de finale willen.

Novikov de snelste van alle groepen. Wel mooi, aangezien veel kritiek was op z'n axle techniek en dat hij traag zou zijn.

Misschien een domme vraag, maar heeft Pritchett gewoon lekker niks gedaan op de OH medley omdat die dacht dat die hoe dan ook in de stone-off ging komen? Of zou er een andere reden zijn?

Edit: nvm, lees net dat die met blessure zit, waarschijnlijk daarom rust

Misschien een domme vraag, maar heeft Pritchett gewoon lekker niks gedaan op de OH medley omdat die dacht dat die hoe dan ook in de stone-off ging komen? Of zou er een andere reden zijn?

Edit: nvm, lees net dat die met blessure zit, waarschijnlijk daarom rust

In wezen is die groep ook uitgespeeld. Er zijn nog maar 3 deelnemers, Janashia is eerste en Bish en Pritchett gaan de stone off doen. Pritchett is inderdaad geblesseerd en zal zich sparen voor die stone off.

Groep 5 is echt bizar. Komt aan op front hold. Eigenlijk zou je alle 4 in de finale willen.

Novikov de snelste van alle groepen. Wel mooi, aangezien veel kritiek was op z'n axle techniek en dat hij traag zou zijn.

Het is wel een enorm voordeel voor Novikov dat ie als laatste mag op de fronthold. Hij kan echt doorbijten en weet welke tijd hij zal moeten halen.

Woooow novikov niet in de finale...

Dammnn

Shivlyakov ook wéér niet. Beide Stoltmans in de finale.

Finalisten:
Shaw
Boudreault
Mitchell
T. Stoltman
Caron
Melsted
Janashia
Bishop
Thompson
L. Stoltman

Voorspellingen voor de finale nu?
Ik vind t lastig maar ik ga toch voor Tom Stoltman, hoe goed Shaw ook in vorm is. Die stones op het laatst zijn gewoon altijd in het voordeel van Stoltman en volgens mij zitten er verder geen zwakke onderdelen in voor Tom.
Maar Luke is ook enorm in vorm, er zit een log lift voor max in dus dat is mooi voor hem.
Twee broers op het podium zou wel prachtig zijn.

1. T stoltman
2. Shaw
3. L stoltman

1. Brian Shaw
2. Tom Stoltman
3. Trey Mitchell

Volgorde kan anders zijn, maar o.b.v. de events is dit wel mijn top 3. Ik gun het Luke ook, 2 broers op het podium zou spectaculair zijn.

1. Tom Stoltman
2. Brian Shaw
3. Jean-Francois Caron
4. Luke Stoltman

Ik hoop in ieder geval een van de Stoltmans of Brian. Beide Stoltmans op het podium zou wel echt vet zijn.

Terug
Naar boven