XXL Nutrition

WSM 2021

Peiling Peiling Wie wint WSM 2021?

• Totaal stemmers
    11
1. Shaw
2. Tom Stoltmans
3. Luke Stoltmans

Hoop echt dat Brian m nog 1 x pakt.

1. Shaw (beestig in vorm aan de heats te zien)
2. Tom Stoltman
3. Caron

Wel heel jammer dat een paar hele interessante namen niet in de finale te zien zijn; Novikov, Faires, Pritchett, Shiv, Richardson, SIngleton, Smaukstelis.

Zal Shaw met WSM pensioen gaan als ie wint?

Laten we Thompson vooral ook niet vergeten. Wint gewoon de zwaarste groep. Stones zijn alleen wel echt een zwakte voor hem. Gaat misschien ook een lastige eerste dag hebben maar ik denk dat hij log én deadlift kan winnen.

1. T. Stoltman
2. Shaw
3. Thompson
4. L. Stoltman
5. Caron
6. Mitchell
7. Janashia
8. Bishop
9. Boudreault
10. Melsted

Zal Shaw met WSM pensioen gaan als ie wint?
Verwacht ik niet zo zeer, na een paar teleurstellende jaren ineens winnen, dan wil hij vast weer meer. Met 5 titels totaal komt hij ook naast Mariusz en gaat hij Big Z, Magnusson en Sigmarsson voorbij.

Hij moet eerst maar weer eens op het podium zien te eindigen.

Ik hoop echt op Shaw of JF, maar denk dat Tom gaat winnen. Niet dat ik Tom niet cool vind, maar zijn kansen komen nog wel. Denk dat het voor Shaw (en ook wel voor JF) now or never is... Als Janashia heel blijft kan hij ook zomaar op het podium komen.

tom en luke op het podium zou geweldig zijn. Vind het al mooi dat ze samen in de finale zitten nu

• Topic Starter Topic Starter
Finale begonnen met Giants Medley. Implements zijn relatief licht, dus komt aan op snelheid.

Laatst bewerkt:
Screenshot_20210619-181417.jpg

"Brian is traag"

Tom Stoltman wint medley. Janashia tweede, Shaw verliest weinig punten en wordt derde

Best goed resultaat voor Brian gezien het relatief lichte implements zijn. De Kegtoss is hij denk ik wel de favoriet op, maar geen idee wie de favoriet is op de Turntable?

Damn Tom is on fire zo te zien.

Wat is er met Eythor gebeurd dan? Zuur om gelijk bij het eerste onderdeel uit te vallen...

Is ie uitgevallen? DNF betekent gewoon dat ie de finishlijn niet heeft gehaald.

Is ie uitgevallen? DNF betekent gewoon dat ie de finishlijn niet heeft gehaald.
Ohhh wacht, ik was weer te snel. Keek niet goed denk ik.

Je zou haast denken dat DNF voor Did Not Finish staat he...

Anders vraag ik het even aan de man in kwestie zelf. @wovano Hoe ging je eerste onderdeel?

Nu Titans Turntable.

Spreadsheet F5'en voor live resultaten.

Okay tom is kampioen

Screenshot_20210619-230534__01.jpg

Tom staat er heel goed voor.

Terug
Naar boven