AndroidHealthClinic

wtf ,armen gekrompen na amper 3 dagen ziek geweest te zijn...

Haha, oh nee!!!! nu zijn je armen nog maar 29cm ipv 30!!!

Bij mij is me buik alleen strakker geworden na drie dagen ziek zijn :D

Ik heb met vakantie dit jaar eerst 7 dagen gezopen, daarna 3 dagen buikgriep, diarree etc. Twee kilo lichter, 2 dagen later weer op hetzelfde gewicht als voor dat ik weg ging op vakantie. Ik was dus eigenlijk geen spiermassa kwijt geraakt maar gewoon vocht en glycogeenvoorraad. Mensen op dit forum zijn vaak wel erg bang om massa te verliezen.....

Ik heb ook zo de indruk dat massaverlies pas echt laat optreed. Als ik een tijd niet goed kan eten lijk ik alleen maar droger te worden en verlies je natuurlijk wat dikte in de spieren. Maar om echt massa te verliezen duurt het toch wel even.

Kan na een 1,5 week ziek zijn ongeveer was ik 7-8KG kwijt, dus die halve cm kan ook goed. Zit er toch na een week goed vreten weer aan. Bij mij duurde het alleen 1 maand.

Een dikke halve cm nog wel, dat moet toch wel zeker minstens 6mm zijn :eek: Als ik jou was zou ik er maar meteen mee stoppen man, dit is zo'n enorme terugval dat komt nooit meer goed :(

Is het ook niet zo, hoe langer je traint, hoe langer de massa op je lichaam zit, hoe moeilijker je het terug verliest. Dus als de massa nog ''nieuw'' is, zul je sneller spier verliezen

Easy come easy go....wat snel verloren wordt is trouwens vooral water.

edit: k*t, verkeerde topic

omg lekker boeiend dude, een halve cm...

een halve cm tja dat zit er zo weer op :D

gvd, je hoort mij toch ook niet janken dat ik 5 cm op mijn benen kwijt ben door 3 maanden niet te kunnen squatten

of dat ik alleen maar massa op mijn armen kwijtraak. ****ing p*ssy

Terug
Naar boven