AndroidHealthClinic

wtf donderdagavond :D

Jullie hebben iedereen afgeschrikt met jullie vuige taalgebruik :angstig:

damned lumey ook met zn gay praktijken
zelfs amateurtje durft hier niet meer te komen

:p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
zelfs amateurtje durft hier niet meer te komen

olaaaaah :D
amateurtje is back ;)
ik ben ff verhuist jongens en heb 3 weken geen internet meer gehad..
vandaag net iemand van telenet komen instaleren :D
het verwonderd mij dat dit topic nog bestaat :roflol:
zozo ik heb ff wat probs met trainen :( maar komt allemaal wel in orde vanaf volgende maand er weer hard invliegen hehe.
zo nou weet je dat ik terug ben en zeker niet bang ben om te posten :D

Hey amateurtje, welkom terug op dbb.com forum :wave:

Lees voor je verder post even de https://forum.bodybuilding.nl/voorwaarden/. Als je een specifieke vraag hebt kan je zoeken in de database, of een topic starten in één van de secties. Alle sticky topics van dit board zijn te vinden op [Link niet meer beschikbaar].
Als je nog vragen hebt over de werking van het forum, kan je in de [Link niet meer beschikbaar] kijken of iemand van het https://forum.bodybuilding.nl/members/?type=staff een privé bericht sturen.
Ik wens je alvast veel (leer)plezier op het forum!

olaaaaah :D
amateurtje is back ;)
ik ben ff verhuist jongens en heb 3 weken geen internet meer gehad..
vandaag net iemand van telenet komen instaleren :D
het verwonderd mij dat dit topic nog bestaat :roflol:
zozo ik heb ff wat probs met trainen :( maar komt allemaal wel in orde vanaf volgende maand er weer hard invliegen hehe.
zo nou weet je dat ik terug ben en zeker niet bang ben om te posten :D

welcome :wave:

:roflol:

dankjewel en ook dankje voor de roflol die niet echt nodig was.. ik zit hier nu weer zat achter de pc en waarom?? omdat ik facking niet kan trainen pfff alleen wonen is echt niet alles zeker niet in het begin.
@ lumey ik heb die text al gehad je zinloze opmerkingen zijn niet nodig tenzij je wil spammen dan kan het wel nog ;)

dankjewel en ook dankje voor de roflol die niet echt nodig was.. ik zit hier nu weer zat achter de pc en waarom?? omdat ik facking niet kan trainen pfff alleen wonen is echt niet alles zeker niet in het begin.
@ lumey ik heb die text al gehad je zinloze opmerkingen zijn niet nodig tenzij je wil spammen dan kan het wel nog ;)

balen bro'... hoe komt het dan dat je niet kan trainen??

Hey amateurtje, welkom terug op dbb.com forum :wave:

Lees voor je verder post even de https://forum.bodybuilding.nl/voorwaarden/. Als je een specifieke vraag hebt kan je zoeken in de database, of een topic starten in één van de secties. Alle sticky topics van dit board zijn te vinden op [Link niet meer beschikbaar].
Als je nog vragen hebt over de werking van het forum, kan je in de [Link niet meer beschikbaar] kijken of iemand van het https://forum.bodybuilding.nl/members/?type=staff een privé bericht sturen.
Ik wens je alvast veel (leer)plezier op het forum!

:roflol:

balen bro'... hoe komt het dan dat je niet kan trainen??

omdat ik eerst alles hier op orde moet krijgen zoals inrcihten enzo...en ik heb nog geen drukbank normaal ga ik er volgende week achter, indien dit niet doorgaat ga ik wrs al mijn spullen verkopen aan een goed prijsje ;) indien je geintreseerd bent het gaat over een barbell met 2 halters en een toestel voor verschilende oefeningen met ongeveer 200 kilo voor 200 euro.. lijkt mss veel maar ik ken zeker mensen die het zullen kopen :D
aleeen wonen is niet gemakkelijk echt niet. met mijn voeding enzo zit ik momenteel ook in de problemen maar ik blijf mijn best doen. nu heb ik in ieder geval genoeg calorieen binnen door al deze lekkere jupilers :D

omdat ik eerst alles hier op orde moet krijgen zoals inrcihten enzo...en ik heb nog geen drukbank normaal ga ik er volgende week achter, indien dit niet doorgaat ga ik wrs al mijn spullen verkopen aan een goed prijsje ;) indien je geintreseerd bent het gaat over een barbell met 2 halters en een toestel voor verschilende oefeningen met ongeveer 200 kilo voor 200 euro.. lijkt mss veel maar ik ken zeker mensen die het zullen kopen :D
aleeen wonen is niet gemakkelijk echt niet. met mijn voeding enzo zit ik momenteel ook in de problemen maar ik blijf mijn best doen. nu heb ik in ieder geval genoeg calorieen binnen door al deze lekkere jupilers :D

:D

even doorbijten kerel en niet direct alles te somber bekijken
als ik jou was zou ik mn spullen toch houden hoor...

heb ik ook al zo zitten denken.. maarja je weet nooit wat er nog allemaal gaat gebeuren ;) ik zie wel hoe het verder gaat

06.23 :roflol:

hallo het is dinsdag hoor :p

ja we hebben al gevraagd om de titel te veranderen maar blijkbaar geen reacties dus blijft dit ook het saaie donderdagavond topic :p

momenteel is het hier wtf woensdagochtend en direct gaan werken in het zonnetje topic :p

ik heb al lekker gedaan met werken :D
morgenavond lekker relle hier :cool: :roflol:

normaal ben ik morgen van de partij :D

ik zal er zeker zijn vanavond maar moet morgen om 5 uur weer op dus ten laatste tot 1 uur wrs :D
feestje vanavond :bierbang: :klink:

Terug
Naar boven