Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja vanmorgen , zometeen komt ze weer thuis en dan er weer tegenaan! Echt een aarnrader voor DBB members: voor je naar je werk gaat een stevige neukpartij , doet je goed!
Ja vanmorgen , zometeen komt ze weer thuis en dan er weer tegenaan! Echt een aarnrader voor DBB members: voor je naar je werk gaat een stevige neukpartij , doet je goed!
vorige week had ik kwart voor 9 college, ik haar wakkermaken net voordat ik eigenlijk weg moest, zoveel druk! het lukte gewoon niet haha en was ik nog eens te laat in het college ook, zeg dan maar is dat je je vriendin nog aan het nken was
vorige week had ik kwart voor 9 college, ik haar wakkermaken net voordat ik eigenlijk weg moest, zoveel druk! het lukte gewoon niet haha en was ik nog eens te laat in het college ook, zeg dan maar is dat je je vriendin nog aan het nken was
lekker dan!ik ga zo lekker in mn nest comedy central kijken samen met 2 jointjes man! Peace iedereen
edit: zodat iedereen het snapt, mijn vriendin woont in Deventer ik in Enschede 1x per week komt ze hier ofzo dik voor mekaar dus! in weekenden ben ik daar