MuscleMeat

wtf donderdagavond :D

hoi loca :wave:

dat weet ik uit je posts ;)
de moed niet laten zakken kerel, voor je het weet ben je weer op weg, maar die drank laat maakt je imo alleen maar somberder
je kunt toch ook bodweighted oefeningen doen, of met een paar dumbbells of halters!!!
er is altijd wel een simpele oplossing te vinden op elk probleem ;)

That's the spirit! Positief blijven Amateurtje :)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb net ies gepost maar komt er niet bij :D hoi loca blij dat je ook aan mij denkt en niet alleen aan sanca:D ik krijg hier dus ook al medeleven van dames :roflol:
ik laat heus de moed niet zakken maar zolang ik mijn borst niet kan trainen dmv compouds laat ik liever ff mijn schema achterwege want mijn borst loopt sowieso al achter...

Hmm lastig.. wat heb je precies dat je niet (goed?) kan trainen?
(Staat vast wel ergens, maar ben moe en lui en heb weinig zin alles na te lezen :o )
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar zou het niet beter zijn de rest wel gewoon door te trainen, al zou het enkel voor onderhoud zijn? Dat je niet teveel focust op de achterliggende spiergroep(en)..
Maar weet ook niet wat je hebt, dus misschien maak ik een domme opmerking nu :p :D

ik heb net ies gepost maar komt er niet bij :D hoi loca blij dat je ook aan mij denkt en niet alleen aan sanca:D ik krijg hier dus ook al medeleven van dames :roflol:
ik laat heus de moed niet zakken maar zolang ik mijn borst niet kan trainen dmv compouds laat ik liever ff mijn schema achterwege want mijn borst loopt sowieso al achter...

als het moet kun je ook op de vloer presses en fly's doen, traint wel anders maar het is misschien net dat wat je borst een impuls kan geven
doe push ups, one armed, plyometrisch...
en de rest ook gewoon blijven doen
met een halter en dumbbells kun je je hele lichaam aanpakken!

ja maar dat is allemaal niet hetzelde en btw ik ben nog steeds met alle verhuis bezig.
loca even ter herhaling ik ben net verhuisd en het is nog moeilijk in het begin ik heb het zelf nog moeilijk met eten klaarmaken enzo dus ik eet momenteel erg ongezond en train niet dusja veel mooie dingen moet ik niet verwachten maar normaal volgende maand zou ik mij een drukbank kunne kopen en zou alles goed moeten komen...
btww jij mag me allles vragen hoor lieverd:D

Is de nacht koreg weer geopend?

Is de nacht koreg weer geopend?
Zou gezellig zijn :D

Hmm amateurtje, even rustig aan thuis fröbelen dus.. ;)
Ik vind Sanca's tips zelf wel redelijk.. met een beetje creativiteit en goede moed kan je thuis ook nog wel een beetje trainen zonder al te luxe materiaal.
In dat topic van de week over homegyms stonden ook wel goede tips geloof ik, maar die zal je wel al gelezen hebben denk ik :D

Ik ga mn kwark verder wegwerken en dan mijn bedje eens opzoeken :wave:

ik heb net mn kwarkjes op en ga chrashen

terusten allemaal :wave:

Trusten bro!

Truste allemaal!
De kroeg is toch rustig :sad:
:D:wave2:

pff ik ga ook maffe, ams sa,ca weg is = geen lol :D
nee ff serieus ik ben crimineel zat en heb rust nodig ik zal wel zien of ik op mijn werk geraakt slaaplekker LOCA en de rest jj zeker sanca :D

jammer dat jullie allemaal gaan slapen :D

maar weltrusten!

:wave:

Terug
Naar boven