Fitness Seller

wtf donderdagavond :D

• Topic Starter Topic Starter
daaaamn bro', let maar op, je zou niet de eerste zijn wat zo zn kot afbrand!
nog altijd aan de pintjes dan,! :finger: ;)

:woot: 300 posts in dit topic

geloof het ofniet maar ik ben gisteren terug volop beginne trainen.
heb een fullbody gedaan om er ff terug in te komen damn na 2 maand niet trainen en alle dagen zuipen ging het echt vermoeiend en de gewichten waren echt zielig... ik kon met moeite nog 4 reeksjes van 10 met 80 kg deadliften :roflol:
maar ik zie er het positive van in. heb na de training ook nog 20 minuutjes touwtje springen gedaan. ik zie het terug helemaal zitten!!
fack die vuile alcohol tijdens de week. nu enkel nog in het weekend en proberen met mate te drinken ;)

geloof het ofniet maar ik ben gisteren terug volop beginne trainen.
heb een fullbody gedaan om er ff terug in te komen damn na 2 maand niet trainen en alle dagen zuipen ging het echt vermoeiend en de gewichten waren echt zielig... ik kon met moeite nog 4 reeksjes van 10 met 80 kg deadliften :roflol:
maar ik zie er het positive van in. heb na de training ook nog 20 minuutjes touwtje springen gedaan. ik zie het terug helemaal zitten!!
fack die vuile alcohol tijdens de week. nu enkel nog in het weekend en proberen met mate te drinken ;)

:woot: dat hoor ik graag man!!! :thumbs:

hehe ik ook :D kben echt kapot van die training van gisteren. overal wat stijf en spierpijn. zit nu trouwens ook terug op goede weg kwa voeding. alles komt heus wel goe :D

veel succes;) wat train je vandaag??

ahzo laat je maar goed gaan :D heb ook net ff je 3e fotos bekeken goed bezig hoor :D

:thumbs: Amateurtje!

dankje wel loca :kiss: :wl:

spam ze :D

hoe is het weeekend geweest?
weggeweest of heel het weekend dbb zitten volspammen..?:D

ik heb weer 12 halve liters gezopen :D

Terug
Naar boven