Fitness Seller

wtf donderdagavond :D

gistere weer een heel leuke avond gehad.
me de late gaan werken :D

• Topic Starter Topic Starter
ik had gistre ook de late maar erna ben ik iets gaan drinken en dan nog een jointje gerookt ik was te KO om nog op dbb te komen potsen :D
heb wel een rare droom gehad vannacht??? ik kreeg te horen dat ik maar 2 dagen meer te leven had enzo pff echt rare droom

geniet er maar van doe in die twee dagen die je nog hebt alles wat je eigenlijk nog wilde doen....

de aftelling is begonnen....

:D

eeej amateurtje er is al weer een halve dag om dus wat heb je tot nu toe al gedaan??

topic naam van vandaag...

de laatste dagen van amateurtje :(

amateurtje, leef je nog?!

eeej amateurtje dag een is om zeg even wat ja allemaal al gedaan hebt en wat je nog wil gaan doen??

ow ik snap het al die heeft betere dingen te doen als hier te zijn heeeeel slim.

• Topic Starter Topic Starter
jah sorry i ff geleden dat ik hier nog in dit topic was euhm wat is er gebeurd.. eigenlijk niet veel speciaals hoor :) vorig weekend niet al te veel gezopen... ik ga echt de goeie kant op deze week al 2 maal getraind + wat cardio. begin er terug in te komen jongens dit topic is aan het uitsterven :D
ik zit nu lekker in de vroege dus ik ga zo slapen en morgenmiddag traine natuurlijk :D

YES, HE'S BACK ON TRACK
:cool:

fijn om te horen bro'!!!

:thumbs:

.........en het is nog helemaal geen donderdag avond!!
???

de topicnaam is zwaar overrated
het topic is ondertussen geëvolueerd naar amateurtje's persoonlijke topic ;)

Het is weer zover, de donderdagavond.

Wie gaat er nog wat doen, ik verveel me

hahahaha het is weer donderdag en weekend gaat zich wat drinken inschenken hmmm maar wat??

Terug
Naar boven