MuscleMeat

wtf donderdagavond :D

• Topic Starter Topic Starter
pff vrienden hadden mij meegevraagd om in brussel te gaan shoppen. maar dit is al het 5e weekend achter elkaar dat ze gaan dus ik heb een keertje nee gezegd.
het ziet er mooi weertje uit maar tis toch redelijk kou.
misschien vandaag een extra training ofzo heb er wel zin in :D
jij nog plannen loca??

28 graden? wtf man waar ben je?:D

28 graden? wtf man waar ben je?:D

,
Colossal Veteran
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
,

Geslacht: M Leeftijd: 37
Karma Power: 48
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Online!

;)

hee, ik zie ineens dat ik nu een COLOSSAL VETERAN ben geworden!!
:cool:

,
Colossal Veteran
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
,

Geslacht: M Leeftijd: 37
Karma Power: 48
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Online!

;)

hee, ik zie ineens dat ik nu een COLOSSAL VETERAN ben geworden!!

:cool:
congrats ouwe spammerd :clap:

:roflol: op hoeveel stond je gisteren alweer?

tijd voor een dbb meet bij klus :D

ik heb geen plannen.. hou me lekker rustig met die enkelblessure ;)
Maar hopelijk morgen nog naar de FIBO :p

Alle mannen gaan shoppen dus... :cool:
:rolleyes:

:D

:sl*t:

edit *

kom kijken spammer ik doe hem zo ook weg hoor:D

Terug
Naar boven