AndroidHealthClinic

wtf donderdagavond :D

• Topic Starter Topic Starter
dit topic is geen topic met een doel :D is gewoon voor op de saaie momenten beetje te zeveren tegen elkaar.

heeh aan de zuid zat er een blonde chick hmmmm wat een wijfie. lekker hard doggy gepaald :D het was echt lekker . verdere details zal ik jullie besparen. oohja ze was francaise of hoe je dat ook schrijft :roflol:

en zo blijft dit topic dus wel lopen als er maar wat smeuige verhalen in te pas komen

dit topic is geen topic met een doel :D is gewoon voor op de saaie momenten beetje te zeveren tegen elkaar.

heeh aan de zuid zat er een blonde chick hmmmm wat een wijfie. lekker hard doggy gepaald :D het was echt lekker . verdere details zal ik jullie besparen. oohja ze was francaise of hoe je dat ook schrijft :roflol:

een stokbrood eter

details mogen altijd wel he

haha wel een dure ervaring maarja. volgende keer wat minder drinken?
ik had eigenlijk ook al 4 pintjes op (flesjes) een fles witten wijn en dan nog 3 halve liters jupiler en was net een kumpir gaan eten met veel looksaus
(kumpir is zo een grote aardappel met pitta in mmmm)
ik dank god voor mijn sterke maag :D

haha wel een dure ervaring maarja. volgende keer wat minder drinken?
ik had eigenlijk ook al 4 pintjes op (flesjes) een fles witten wijn en dan nog 3 halve liters jupiler en was net een kumpir gaan eten met veel looksaus
(kumpir is zo een grote aardappel met pitta in mmmm)
ik dank god voor mijn sterke maag :D

ken ik nie ne kumpir maar lijkt me wel lekker als ik da zo lees; enne wel rekening ermee houden dat dit een site is met veel nederlanders en die weten denk ik nie wa looksaus is

kennen jullie geen looksaus????? onmogelijk toch :D

sanca waar zit je te spammen :D dit topic wordt saai :p

:roflol: wat zouden we toch moeten zonder sanca...

leuke foto :D
van vannacht?

yep, met mn vriendin, mn broertje en z'n vriendin
lekkere fles champagne gekregen voor haar verjaardag, was ik even blij dat niemand anders dat bleek te lusten :lick:

nou alleen nog wat MEER gaan posten; met 40~50 postjes per dag zit je nog niet aan het minimum van een SPAM KING!
:D:p

tja, ik heb gehoord dat sommige mensen er problemen mee hebben dat ik veel post

:roflol:

yep, met mn vriendin, mn broertje en z'n vriendin
lekkere fles champagne gekregen voor haar verjaardag, was ik even blij dat niemand anders dat bleek te lusten :lick:

tja, ik heb gehoord dat sommige mensen er problemen mee hebben dat ik veel post

:roflol:

ik niet hoor; ik sta nu op plaats 11 en wil toch binnenkort binnen de top-10 zitten!

voor jou is dat dit jaar waarschijnlijk nog niet weggelegd, maar blijf je best doen!
;)

Terug
Naar boven