Lumey
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
vandaag 06:38bij mij was het ook half acht deze morgen. damn wat een nacht. toch lekker hard gepaald gisteren
![]()
vertel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag 06:38bij mij was het ook half acht deze morgen. damn wat een nacht. toch lekker hard gepaald gisteren
![]()

proficiat met je paaltje
het is een eer voor mij dat zo een mooie dame zoals jij hier in mijn topic een paal komt zetten.

Je hoopt dat zijn verhaal beter is dan het jouwe? 
weer even offtopicJe hoopt dat zijn verhaal beter is dan het jouwe?
![]()
is gewoon voor op de saaie momenten beetje te zeveren tegen elkaar.
het was echt lekker . verdere details zal ik jullie besparen. oohja ze was francaise of hoe je dat ook schrijft 
dit topic is geen topic met een doelis gewoon voor op de saaie momenten beetje te zeveren tegen elkaar.
heeh aan de zuid zat er een blonde chick hmmmm wat een wijfie. lekker hard doggy gepaaldhet was echt lekker . verdere details zal ik jullie besparen. oohja ze was francaise of hoe je dat ook schrijft
![]()
erg jammer man zonde van dat geld...ik heb net je verhaal geleze lumeyerg jammer man zonde van dat geld...

haha wel een dure ervaring maarja. volgende keer wat minder drinken?
ik had eigenlijk ook al 4 pintjes op (flesjes) een fles witten wijn en dan nog 3 halve liters jupiler en was net een kumpir gaan eten met veel looksaus
(kumpir is zo een grote aardappel met pitta in mmmm)
ik dank god voor mijn sterke maag![]()
Haha maak maar wat foto's voor het superdudes topic
thanks, komt wel goed
Have fun!
en zo blijft dit topic toch nog even in leven..

nou alleen nog wat MEER gaan posten; met 40~50 postjes per dag zit je nog niet aan het minimum van een SPAM KING!
![]()

yep, met mn vriendin, mn broertje en z'n vriendin
lekkere fles champagne gekregen voor haar verjaardag, was ik even blij dat niemand anders dat bleek te lusten
tja, ik heb gehoord dat sommige mensen er problemen mee hebben dat ik veel post
![]()