AndroidHealthClinic

WTF!!! m'n zaad in vriezen???

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
komt m'n vriendin begin deze week thuis...zegt ze heel serieus...

,ik heb eens nagedacht...wat dnek je ervan om je zaad in te laten vriezen...

ik heb haar echt waar,zonder overdrijven 2 minuten met open mond staan aanstaren...ik dacht,die is geraakt door een bus ofzo...

uiteindelijk als ik bekomen was van de schrik,vroeg ik,waarom dan?

waarop ze antwoorde,als je gaat blijven kuren tot de tijd dat we aan kinderen willen beginne dan gaat het toch nietmeer lukken dus wil ik het zekere voor het onzeker pakken...en ik kon er echt niet aan doen,maar ik begon spontaan t*ring luid te lachen...ik weet niet waarom...waarop ze boos is weggegaan :p

dusja...ik vind het echt wel onnozel om nu al m'n zaad in te vriezen,ik denk echt wel dat ik een sterk leger heb en dat ze niet zomaar de oorlog opgeven,ik realiseer me wel dat ze ergens gelijk heeft,de kans op onvruchtbaarheid na enkel jaren gebruik is reëel,maar toch wel klein...

mijn conclusie...ze is geraakt door een bus,en heeft vervolgens nog een zware klap gekregen door het asfalt... :p :D

lol!! wat een verhaal zeg. ik zou ook hard gaan lachen.

buiten het feit of je al dan wel niet onvruchtbaar zou worden, vind ik het wel een goeie zet van dr! ze heeft je aan het denken gezet, en dat was waarschijnlijk haar intentie!

als jij je zaad in een vriezer douwt sterft het een langzame pijnlijke dood.. volgens mij moet dat op een enorm snelle wijze ingevroren worden wil het nog een beetje bruikbaar blijven

1 kuur kan funest zijn, dus niet jaren kuren. Ze is realistisch en denkt goed na, ik zou je excuus maar aanbieden. Sounds like a keeper to me!

ik zal dan maar m'n landsplicht opnemen en haar bevruchten (y)

komt m'n vriendin begin deze week thuis...zegt ze heel serieus...

,ik heb eens nagedacht...wat dnek je ervan om je zaad in te laten vriezen...

ik heb haar echt waar,zonder overdrijven 2 minuten met open mond staan aanstaren...ik dacht,die is geraakt door een bus ofzo...

uiteindelijk als ik bekomen was van de schrik,vroeg ik,waarom dan?

waarop ze antwoorde,als je gaat blijven kuren tot de tijd dat we aan kinderen willen beginne dan gaat het toch nietmeer lukken dus wil ik het zekere voor het onzeker pakken...en ik kon er echt niet aan doen,maar ik begon spontaan t*ring luid te lachen...ik weet niet waarom...waarop ze boos is weggegaan :p

dusja...ik vind het echt wel onnozel om nu al m'n zaad in te vriezen,ik denk echt wel dat ik een sterk leger heb en dat ze niet zomaar de oorlog opgeven,ik realiseer me wel dat ze ergens gelijk heeft,de kans op onvruchtbaarheid na enkel jaren gebruik is reëel,maar toch wel klein...

mijn conclusie...ze is geraakt door een bus,en heeft vervolgens nog een zware klap gekregen door het asfalt... :p :D

Ten eerste; de kans dat jij je zaad verdoet is aanwezig. Aangezien je veel te vroeg begonnen bent met kuren.
Ten tweede; Je mag in je handjes knijpen dat je zo'n meid hebt.

• Topic Starter Topic Starter
hmm...ok..zijn er meer van jullie geraakt door een bus dan????

:roflol:

Maar opzich is het toch niet eens zo'n heel gek idee? Kwaad kan het in elk geval niet. Misschien ben je er in de toekomst alleen maar blij mee.

nee, ze is gewoon realistisch..

anders wil ik dr wel zwanger maken als het jou niet lukt.. vind ze vast niet erg.. en mijn.. ehm 'jullie' kindje zal net zo lief zijn als mij.. ;)

je kan het altijd proberen voor de zekerheid.

Zei denkt er tenminsten over na. Ik vind het een goed voorstel van haar.

Ook lang stil gestaan voor de naal er in ging?

invriezen die zooi :D

• Topic Starter Topic Starter
no way,ik denk er nog niet aan,als het tegen die tijd nietmeer lukt is het jammer,maar ik vries die niet in...geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt...

dan nemen we wel een negertje,kan ik er een coleman van maken,n**gers rule :D

nee echt...kweetnie,maar ik ben erniet voor,er zijn trouwens mensen zat die na JAREN nog steed perfect kunne bevruchten,pff ze overdrijft...

nee echt...kweetnie,maar ik ben erniet voor,er zijn trouwens mensen zat die na JAREN nog steed perfect kunne bevruchten,pff ze overdrijft...

Je kop in het zand steken. Wie is er niet groot mee geworden?

Alhoewel ik het zeker niet op kinderen heb, moet ik je vriendin hierin gelijk geven. Zij geeft er blijk van goed nagedacht te hebben over de toekomst. Daar kan jij volgens mij nog wat van leren.

En even ter educatie:
Abuse of anabolic steroids is a frequent cause of male infertility, and substances such as endocrine disruptors can alter male fertility through an anti androgenic action.

PMID: 16042361

Zorg maar dat je jouw meisje hierdoor niet kwijtspeelt. Vrouwen en kinderen het is een delicate zaak. Maar ik begrijp je ook wel, wie wil er nu op zijn 20ste al aan kinderen denken, ik in ieder geval ook niet.

Ze haalt een onderwerp aan waar ze ongerust over is en jij lacht haar in haar smoel uit. Die relatie neem jij wel serieus dan:thumbup:

Idd, zoals hierboven al gezegd, 'lachen' dat je haar hebt uitgelachen... Doe het nu maar, mss krijg je der later nog wel spijt van ;)

Ik vind het onzin om je zaad te gaan invriezen... Het punt wat ze aanhaalt daarintegen vind ik wel iets om over na te denken.

Maar volgens mij hebben jullie geen idee wat het kost, even je zaad laten invriezen... je kan het niet even in de huis-tuin en keuken vriezer leggen...

Terug
Naar boven