Fitness Seller

Xtralarge's finest BB-meals

ik had geen honger voor ik deze topic leesde,
maar nu ga ik toch eerst eens gaan boefe ze.
Door al dat eten te zien begint ge toch te watertanden. RRRRrrrr...

@ JEPPE--> wat voor grill is dat ik wil dat ook dat is verdomd handig.
Hoeveel kosten die dingen en waar kan je die kopen??????? Die steak zit er verdomd lekker uit! Blijf alsjeblieft die brute meals van je droppen man. Ik krijg er inspiratie van. Ongebrande cashewnoten is ook lekker he om erop te fl*kkeren wat jij doet?

Zal zo meteen is kijken welk merk het is. Tis Zwitsers en goeie kwaliteit :) denk dat ik een 140 tal euro heb betaald, gebruik em elke dag en gaat al 2 jaar mee.
En ja Cashewnoten op rijst is jammieee

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

http://www.kookwinkel.nl/cms,20686,solis+gourmet+grill+pro.asp dit is em

Jammer dat biestuk etc allemaal zo duur is.

Ik leef echt op het goedkope bulk materiaal; tonijn uit blik, melk, roggebrood, brood, brinta, kwark, whey en restjes van het avond eten.

Jammer dat biestuk etc allemaal zo duur is.

Ik leef echt op het goedkope bulk materiaal; tonijn uit blik, melk, roggebrood, brood, brinta, kwark, whey en restjes van het avond eten.

Jij komt toch ook uit Amsterdam bro? Die biefstuk is niet duur alleen je moet weten waar je het moet kopen!
Thanks Jeppe ik ga hem gelijk bestellen----> grillen is 10x lekkerder.

Pfff.nu heb ik ook honger..kom hier met die steak!

Als je weet waar je moet zijn en welke stukken je moeten kopen valt de prijs goed mee . Ik betaal mijn dunne lende 11 euro per kilo . Paard koop ik aan 9,5 / kilo .

Runder biefstuk top kwaliteit net even uit de vriezer gepakt speciaal voor EPK. Ongeveer 5 euro en 62 cent voor 511 gram. Tonijn uit blik is duurder volgens mij:D Dus EPK naar de kinkerstraat hoek ten kate markt en rundertartaar en runderbiefstuk inslaan...........

Rundertartaar is volgens mij nog goedkoper en in de vriezer dumpen.

biefstuk kema.jpg

Runder biefstuk top kwaliteit net even uit de vriezer gepakt speciaal voor EPK. Ongeveer 5 euro en 62 cent voor 511 gram. Tonijn uit blik is duurder volgens mij:D Dus EPK naar de kinkerstraat hoek ten kate markt en rundertartaar en runderbiefstuk inslaan...........

Rundertartaar is volgens mij nog goedkoper en in de vriezer dumpen.
biefstuk kema.jpg

Bij de AH krijg je voor diezelfde prijs ook biefstuk uit de vriezer, of het lekker is weet ik niet. Ik weet wel dat je voor ca 10e/kg bij de Aldi lekkere kogelbiefstuk krijgt, per stuk verpakt dus ideaal!

Jeppe's Oatmeal proteïn pancake :p

k1xhsy.jpg

ingrediënten : top secret hahaha :p

havermout en xxl whey choco ofzo? :p ziet er wel njammie uit Jeppe

nope zit geen whey in :D

Leuk topic.

Ik zal ook eens regelamtig wat posten hier.

Me late-night meal (carbloos offcourse) Kip uit de grilloven met paprika kruiden (stukje van het ene kipfilet was zwart/aangebrandt dus heb ik er maar lekker af gesneden)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groente ommelet met 2 eieren en 2 ei-witten (tussendoortje)

Volk. spaghetti. Broccoli, annans & chicken

Dacht nog dat het een gerecht was tot ik het wcblokje zag :D

Damn koekie dat ziet er verdomd goed uit jij bent echt goed bezig kerel!

@ Jeppe kom maar door svp beest met dat recept ziet er ook heerlijk uit.
Is dat voor 1 dag en wat zijn de ingredienten? Ik heb die Grill besteld heb je nog tips voor marinade of zo en maak je ook kip daar op klaar?

Ff mijn lunch van vandaag---> gerookte kip, rijst met wortelen/doperwten
+ wat sambal erover heen fl*kkeren.

gerookte kip.jpg

maak je zelf die mooie foto's erbij ?

Ik marineer nooit, gewoon kruiden :) Ik maak er élke dag men kip en steak op.

die pannenkoek was 1 maaltijd :

6 omega 3 eieren
80 gram havermout
1 banaan
3 gram kaneel
zoetstof

blenden en bakken in de pan

Veel verschillende borden...

Terug
Naar boven