XXL Nutrition

Xtralarge's finest BB-meals

Ik marineer nooit, gewoon kruiden :) Ik maak er élke dag men kip en steak op.

die pannenkoek was 1 maaltijd :

6 omega 3 eieren
80 gram havermout
1 banaan
3 gram kaneel
zoetstof

blenden en bakken in de pan

@ Stahmixson --> een pro fotograaf;)

Saved op mijn pc. Pak je 6 volledige eieren Jeppe?
Ziet er verdomd goed uit!.....ziet er eigenlijk wel goed uit als ontbijt eieren zijn toch snelle eiwitten of prefereer jij toch als eerste whey s`ochtends qua opnamesnelheid?

ja 6 volledige eieren.
Dit is meestal mijn ontbijt, tijdens dat ik het aan het bereiden ben drink ik wat whey :p

Oei respect. 6 hele eieren....

nice die pannekoeken ga ik morgen ook maken :thumb:

Ik ook morgenochtend hoho.

nope altijd oatmeaaal :D

Ik marineer nooit, gewoon kruiden :) Ik maak er élke dag men kip en steak op.

die pannenkoek was 1 maaltijd :

6 omega 3 eieren
80 gram havermout
1 banaan
3 gram kaneel
zoetstof

blenden en bakken in de pan

Moet daar btw niet nog iets aan vloeistof oid bij?

nope :) de eieren zijn je vloeistof, gewoon alles samen in de blender, 7 seconden ofzo en direct de pan in!

En hoeveel zoetstof gebruik je dan jeppe?
Ziet er echt zo lekker uit.

Klinkt echt ****ing lekker die pannenkoeken. Ik ga ze ook vanaf nu s`ochtends maken! Kijken wie die mooiste kan bakken:D

Nu even een "broodje tussendoor"-->
250 gram biefstuk terrayaki style(marineren in de terrayaki saus) , 4 zuurdesembrood, 1 paprika, halve komkommer, bieslook,light mayo en balanz ketchup :meal:

beef terrayaki.jpg

goede tip voor de eigenaars van een elektrische grill:
als de platen vuil zijn, kan je ze eruit halen en afwassen(althans bij de mijne)
Gebruik echter GEEN schuursponsje, nu is de coating eraf :(
Iemand enig idee of dit kankerverwekkend ofzo is?Of kan ik het nog gewoon verder gebruiken?

goede tip voor de eigenaars van een elektrische grill:
als de platen vuil zijn, kan je ze eruit halen en afwassen(althans bij de mijne)
Gebruik echter GEEN schuursponsje, nu is de coating eraf :(
Iemand enig idee of dit kankerverwekkend ofzo is?Of kan ik het nog gewoon verder gebruiken?

die coating dient volgens mij tegen het aabakken enkel? idd noooitmet een schuurspons doen, ik ga er zelf een paar keer met keukenrol over tot er geen vuil meer afkomt

die coating dient volgens mij tegen het aabakken enkel? idd noooitmet een schuurspons doen, ik ga er zelf een paar keer met keukenrol over tot er geen vuil meer afkomt

ik zag een wit lijntje, dacht" hmm, hier hangt nog wat zeep, nog is ff met het sponsje overgaan." Tot het lijntje langer werd en ik doorhad dat de laag eraf kwam :(

Net boodschappen gedaan; ik heb een zooitje omega-3 eieren, kaneel, bananen, zoetstof en wat andere goede voeding gekocht.

Morgen proberen dat recept van Jeppe en ik hoop dat die grill snel binnenkomt damn ik heb al wat lekkere marinades bedacht om mee te grillen. Dat is eigenlijk wel makkelijk kan ik gewoon buiten grillen overdekt met een verlengsnoer. Dan stinkt het hele huis niet zo aangezien ik meerdere per dag ga grillen. Heeft iemand nog goede marinade tips voor beef of kip?

shopping.jpg

Net boodschappen gedaan; ik heb een zooitje omega-3 eieren, kaneel, bananen, zoetstof en wat andere goede voeding gekocht.
shopping.jpg

Morgen proberen dat recept van Jeppe en ik hoop dat die grill snel binnenkomt damn ik heb al wat lekkere marinades bedacht om mee te grillen. Dat is eigenlijk wel makkelijk kan ik gewoon buiten grillen overdekt met een verlengsnoer. Dan stinkt het hele huis niet zo aangezien ik meerdere per dag ga grillen. Heeft iemand nog goede marinade tips voor beef of kip?
haha nice!!

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

zn3d46.jpg

Kip in marinade van ketjap, cashewnoten, lenteuitje, bieslook, brocolli, chilisaus en 4 zuurdesembrood sneetjes.

Topper!

kip ketjap.jpg

Terug
Naar boven