Fitness Seller

Xtralarge's finest BB-meals

hebben jullie zoveel tijd om steeds te koken ofzo? Ik snap daar echt de ballen van. Werk elke dag tot half 6

Magere kwark 500 gram, walnoten, honing en kaneel.

kwark.jpg

nice! zelfs kwark kan je er nog lekker uit laten zien :thumb::D

Ik marineer nooit, gewoon kruiden :) Ik maak er élke dag men kip en steak op.

die pannenkoek was 1 maaltijd :

6 omega 3 eieren
80 gram havermout
1 banaan
3 gram kaneel
zoetstof

blenden en bakken in de pan

Ik vond hem niet te vreten :D

???extreem lekker bedoel je, ben je zoetstof vergeten ofzo? ik heb van die vloeibare. Kookkunsten heb je er ook niet echt voor nodig dus.. :p

Pics or it didnt happen in dit topic!:D

Ok vanochtend gemaakt. Hij smaakt lekker met de juiste verhoudingen maar valt wel als een blok beton in je maag......damn. Maar je hebt wel gelijk een zooitje goede voedingswaarden naar binnen gedropt! Tip; neem een hele grote pan anders moet je het beslag verdelen. Tijdens het maken nog even whey shake gedronken. Jeppe--> good to go goede shizzle.

pancake 001.jpg

pancake 002.jpg

pancake.jpg

Wat jij maakt noem ik geen pannekoek maar een ommelet met havermout...

eehh...nee, je proeft niets van die eieren, het smaakt naar pannenkoek.

@Xtralarge : idd grote pan nemen, en rustig omdraaien :p
Blok beton? hmm ik zou er zo 2 met gemak kunne opeten, geen last van :D

Volgens mij heb ik (veel te veel) havermout gebruikt als ik die blender van Xtralarge zie.

Volgens mij moet je idd de juiste verhoudingen nemen anders is het niet lekker. Pre work out meal --> 4 zuurdesembrood, balanzketchup, 150 gram kipfilet, bieslook,30 gram pindakaas, animal stack, visolie en glucosaminecaps.

pre workout.jpg

Die pillen zien er lekker uit. :meal:

Ik ga nu wel even nog een poging wagen.. ik moet toch nog ontbijten.

"Kruidvat vloeibare zoetstof"

Havermoutpannenkoeken . Een fail . Krijg ze nooit lekker en ze zijn steeds te zwaar .
Ik kap mijn haver gewoon in de blender met melk en kap die dan naar binnen . Veel sneller .

Terug
Naar boven