- Waardering
- 134
Frenkpie zei:Geweldig om je log te lezen Barman160 kg 3x... omg zeg
en je bent gewoon even oud als ik.
maar jij squat nog wel veel meer dan mij!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frenkpie zei:Geweldig om je log te lezen Barman160 kg 3x... omg zeg
en je bent gewoon even oud als ik.
ben ik niet gewend had dus weinig energie vanavond. en ik had kramp in mijn rechter triceps linker niet dus drukken ging niet zo geweldig 

Frenkpie zei:legpres 3 x 12 max gewicht > wat is het max gewicht van de legpress? Ik kan bij onze sportschool wel zon 500 kg aan de legpress doen.. jij ook??![]()
bij de leg pres. kan maar 200kg op
plus nog een persoon van 110kg die op het gewicht gaat staan dus komt uit op 310 zeer weinig dus
die eikel die fitnis heeft uitgevonden moeten ze doodmaken. sportscholen zijn voor bb er s niet voor fitnis mietjes 
killa_bee zei:hey, erg leuk om je log-boek te lezen![]()
knap dat je zo vooruit gaat!! maar wat ik mij afvraag, heeft het pl je ook voordelen opgeleverd voor het gewone bb'n?
bedoel, nu je sterker bent, kan je dan ook andere oef met meer reps doen of meer gewicht zodat je ook zwaarder wordt? of wordt je enkel sterker?
dus kan je nu bv je 12-10-8 met zwaardere gewichten doen, en groei je harder?
thx, en diep respect voor je behaalde resultaten!!
KaLe zei:hoe doe jij je flyes?? want ik vind die vrij laag, als ik zo naar je andere oefeningen kijk.
armen bijna helmaal gestrekt en zo diep mogelijk laten zakken daar rust ik effe 1 a 2 sec dan weer naar boven. ik rek de boel heel ver op.Frenkpie zei:Zo doe ik het ook altijd: laat me dumbbells helemaal naar achteren/beneden zakken en dan de borst oprekken, om vervolgens gecontroleerd weer de positive contractie te maken; krijg daardoor altijd een superpomp.
en ik kan dat met 22 kg db's... jij moet toch veel meer kunnen als je 170 kg benchpress doet.

KaLe zei:ik heb een half jaar terug nog mijn laatste set met 40kg dumbbells gedaan.. 6 herhalingen, ook goed oprekken en armen in een lichte buiging. En ik druk toch wel een stuk minder zwaar
KaLe zei: