munk
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KaLe zei:wat mij opvalt is dat je extreem hoog scoort op de grote 3 (vooral DL en Bench), maar in verhouding vrij weinig pakt met andere oefeningen (ook heavy hoor daar niet van)

:coolnana: Xtreme_BODY zei:hey sorry dat ik poosje ff niet heb up gedated had nogal druk met school en werken enzo. Ben momenteel een beetje overtraind en gestresd maar toetsweek is weer afgelopen dus er nu weer goed tegen aan. veel zeggen dat ik beter ff een weekje rust kan nemen maar blijf liever toch nog wat bezig. duz heb de intensiteit gewoon heel stuk trug gebracht ff poosje weinig oefeningen wat meer pauze en wat meer gewicht. inplaats van constant superset dropsets half heel 30 sec rust pauzes 6 7 oefeningen per spiergroept enz.. ga nu gewoon ff 3 oefeningen per spier doen en gewoon met wat meer pauze en niet meer elke set tot uiterste. hopen dat ik me over paar weken weer wat beter voel dan ga ik weer wat zwaarder(intensiteit) trainen.
vanavond ff schouders en armen gedaan trainingstijd was 40 minuten
neck press 10 x 40kg, 8 x 60kg, 8 x 80kg, 6 x 100kg![]()
:coolnana:
lateral raises 8 x 10kg, 8 x 20kg, 6 x 26kg
machine press 8 x 80kg, 8 x 105kg, 6 x 135kg
triceps presdown op gewichten stapel van de lat puldown want die overbrengen is wat zwaarder
8 x 40kg, 8 x 50kg, 6 x 55kg
barbell cul 8 x 40kg, 8 x 70kg, 6 x 80kg
nog wat gekloot met een machine voor de triceps
concentration curl 8 x 16kg, 8 x20kg, 6 x 24kg
buik vergeten doe ik zaterdag wel ff thuis.

:coolnana: :coolnana: :coolnana: 
, 20 x 18kg
kwas beetie kapot haha
dat vind ik niet leuk. ik ga hem goed trug pakken
ben die ****ING HOMO KAKNKER NICHT zo weer voorbei en zoniet maak ik hem dood

Xtreme_BODY zei:![]()
![]()
![]()
:coolnana: :coolnana: :coolnana:
vandaag naar een lange dag werken werd ik nog ff door iemand gebeld of ik nog zin had om te trainen. maat van mij zit net in de kuur duz die is nu behoorlijk sterk dus weer goeie motivatie om mee te trainen. morgen benen
bankdrukken
5 x 60kg, 5 x 100kg, 5 x 140, 5 x 160kg, 4 x 180![]()
front raise schijf 20 x 15kg, 8 x 25kg, 15 x 20kg
in super set met
schuinb bankdrukken 20 x 60kg, 8 x 90kg, 15 x 70kg
flyes 15 x 20kg, 6 x 32kg, 20 x 18kg
in superset met
smal bankdrukken 15 x 60kg, 6 x 100kg, 20 x 50kgkwas beetie kapot haha
cable cros 20 x 30kg, 8 x 50kg, 6 x 55kg
en nog wat buik gedoe
en hoorde deze week dat iemand 260kg 1x had gedeadliftdat vind ik niet leuk. ik ga hem goed trug pakken
ben die ****ING HOMO KAKNKER NICHT zo weer voorbei en zoniet maak ik hem dood
![]()
![]()
![]()

zelfs op sportschool had ik nog geen zin.... tot ik besefte hoe lekker het vandaag ging

:coolnana: ging super makkelijk was nog met de 4 e rep bezig kwam nog stukkie omhoog maar toen ging ik weer naar beneden haha