- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en weer een nieuw record
ookal het voor de meeste pl ers nix is is het voor mij behoorlijk veel omdat ik zeer slecht in de squat ben.

op naar de 300kg

Xtreme_BODY zei:BENCHPRESS 4 x 170KG
SQUAT 1 x 180KG
DEADLIFT 3 x 245KG
zit duz momenteel als ik deze gewichten pak op 595kg raw hoeveel zou ik dan ongeveer met zon squat deadlift bankdruk pak meer kunnen pakken?
niet slecht toch voor een bodybuilder![]()

Xtreme_BODY zei:BENCHPRESS 4 x 170KG
SQUAT 1 x 180KG
DEADLIFT 3 x 245KG
zit duz momenteel als ik deze gewichten pak op 595kg raw hoeveel zou ik dan ongeveer met zon squat deadlift bankdruk pak meer kunnen pakken?
niet slecht toch voor een bodybuilder![]()
pascalletjuhh zei:
Xtreme_BODY zei:licht eraan hoe je het ziet pascal. train nu bijna 4 jaar(met veel onderbrekings van blesures) waarvan ik bijna 4 jaar mijn bovenlichaam train. en mijn benen nog geen eens een jaar. duz slecht? neej niet echt vind 180kg squat niet echt slecht voor dat ik nog geen eens een jaar squat.
haha nee 180kg is zeker niet slecht maar tegenover je bench en deadlift wel. Maar als je pas 1 jaar benen traint is het niet zo gek natuurlijk...Frenkpie zei:Gvd kerel.. je bent echt supersterk. Je squat iig meer dan ik nu !
Die squats zijn dat wedstrijd diepte?Of maar tot paralel?

sanniejj zei:Train je weer in de gym henk? je kon het niet laten heh??![]()
Ben blij om je weer fanatiek bezig te zien.. keep on gaining!
Zijn die front squats los? dat zou wel flink heavy zijn. Zelf squat ik nu 6 reps met 110kg op de smith.. maar binnenkort ga ik het is los proberen.