AndroidHealthClinic

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
WOOOOOOOW...eindelijk.....

Is er al een prijsindicatie?

Echt cheap zijn ze helaas niet.. ik denk per stuk ca 3euro en per 12 ~ 32euro (2,65p/st).... maar wel perfect.. ik vind het beter als een bar waar je echt vol van zit ooit.. Ik heb er nu altijd wel 1 bij me .. :D

iss oh yeah bars !!! de beste ooit!

De Muscular development magazine zou ook mssch gee slecht idee zijn

xyience?

Zijn jullie van plan om de kilo bussen van Xtend in jullie assortiment te doen? En wat verschillende smaken natuurlijk, of houden jullie het bij de kleine busjes?
Gefeliciteerd met de uitbreiding natuurlijk!

Zijn jullie van plan om de kilo bussen van Xtend in jullie assortiment te doen? En wat verschillende smaken natuurlijk, of houden jullie het bij de kleine busjes?
Gefeliciteerd met de uitbreiding natuurlijk!

Nee blijft hierbij.. die 3x grotere bussen zijn ook bijna net zo duur inkoop als 3 kleine dus maakt kwa prijs niets uit.. smaken mss wel meer.. maar hebben we nu al.. we hebben meen ik watermelon en lemonade ofzo.

rene

Bedankt voor je snelle antwoord! Hoe kan je de smaak kiezen dan, ik zie er maar 1 staan?

Bedankt voor je snelle antwoord! Hoe kan je de smaak kiezen dan, ik zie er maar 1 staan?

ja klopt.. omdat we eigenlijk maar 1 smaak wilde.. maar die waren uitverkocht dus hebben we wat van alles gehad.. evt in de opmerkingen zetten de smaak.

rene

Ben benieuwd naar die buisjes. Als alles klaar moet ik een hoop uitproberen.

45 gram eiwit in 90 ml... is dat geen dikke stroop dan ? :D

Ben benieuwd naar die buisjes. Als alles klaar moet ik een hoop uitproberen.

45 gram eiwit in 90 ml... is dat geen dikke stroop dan ? :D

Ja het is behoorlijk dik spul.. je hebt 2 smaken maar ik ga alleen fruitpunch verkopen die andere is grape maar is beetje vreemde smaak...

Hoe moet je het innemen dan, gewoon dat buisje tegen je mond en gieten maar? Of als verdun limonade

Hoe moet je het innemen dan, gewoon dat buisje tegen je mond en gieten maar? Of als verdun limonade

Ja gewoon dopje er afdraaien (kan ook weer terug) en hup naar binnen.. Ik zelf vind het super. Je gaat ooit wel ergens heen eet je wel carbs maar geen eiwitten.. en flop even dat buisje erbij 42 gram proteine, o gram vet en 0 gram carb.. ideaal..

René

Ja gewoon dopje er afdraaien (kan ook weer terug) en hup naar binnen.. Ik zelf vind het super. Je gaat ooit wel ergens heen eet je wel carbs maar geen eiwitten.. en flop even dat buisje erbij 42 gram proteine, o gram vet en 0 gram carb.. ideaal..

René

ziet er idd heel interessant uit!

Super goed bezig die gasten van XXL!!

super xxl

ik denk dat jij binnenkort nog groter moet gaan bouwen ( weeral:D:D)

proficiat allezins met uw nieuw gebouw

kan er ook afgehaald worden voor zelfstandige met factuur (:p)

denk je ook eens aan die grits :rolleyes:

die protein 42gr zie ik wel zitten en die power butter ook

eigenlijk alles wat ik op je site zie is de max

waar ligt uw nieuwe zaak eigenlijk renee

zou een opendeur kunnen houden voor de gasten van dit forum

dat zou een mooie opening zijn ( met een barbecue tje:D:D)eventueel

nu eens kijken wat ik ga bestellen binnenkort

:cool:

we zitten gewoon in Helmond.. en ik zal eens nadenken over afhaal mogelijkheden.. ;)

grits heb ik voor gemailt.. even afwachten nu..

de isolaat denk dat die er over 2 weken wel is..

rene

ik denk dat jij binnenkort nog groter moet gaan bouwen ( weeral:D:D)

proficiat allezins met uw nieuw gebouw

kan er ook afgehaald worden voor zelfstandige met factuur (:p)

denk je ook eens aan die grits :rolleyes:

die protein 42gr zie ik wel zitten en die power butter ook

eigenlijk alles wat ik op je site zie is de max

waar ligt uw nieuwe zaak eigenlijk renee

zou een opendeur kunnen houden voor de gasten van dit forum

dat zou een mooie opening zijn ( met een barbecue tje:D:D)eventueel

nu eens kijken wat ik ga bestellen binnenkort

:cool:

Ik ga dit jaar even goed op de FIBO rondkijken we hebben heel veel uitnodigen gekregen van supplementen firma's. Dus laat ze maar eens mooie aanbiedingen doen ;)

we zitten gewoon in Helmond.. en ik zal eens nadenken over afhaal mogelijkheden.. ;)

grits heb ik voor gemailt.. even afwachten nu..

de isolaat denk dat die er over 2 weken wel is..

rene

Jaaa klasse m.b.t. die Grits Rene...echt bb-voer:brew::meal::D, denk dat je een hoop liefhebbers zult treffen;).

Wanneer ben je op de Fibo Rene ?...ga zelf op Vrijdag;), altijd leuk om de nieuwste ontwikkelingen op supp's gebied bij te houden...tijdje terug kreeg ik al van Bodies een uitnodiging om eens in hun BSN-stand een handje te schudden met Ronnie Kolenmans en vorige week had ik Claudia van Universal
op de mail om straks even een handje met haar en Evan Centopani te schudden. Sta al in de starthouding, altijd leuk dat die mensen geinteresseerd zijn om een woordje met je te wisselen:D.

Robbert wat kosten die grits in de usa?

Edit: laatmaar. Zijn gewoon supermarkt prijzen. Wel goed spul, maar hoe wou je zoiets gaan verkopen in NL. Niet echt winstgevend lijkt me:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven