AndroidHealthClinic

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb al een hoop dingen zien passeren die ik ook wel zou kopen. Die BBQ-saus is bijvoorbeeld erg handig. Nog eventjes wachten dus, met mijn bestelling te plaatsen.:)

• Topic Starter Topic Starter
Heb al een hoop dingen zien passeren die ik ook wel zou kopen. Die BBQ-saus is bijvoorbeeld erg handig. Nog eventjes wachten dus, met mijn bestelling te plaatsen.:)

DIe BBQ saus kijk ik naar maar dan wordt pas nadat de rest op orde is.. dus eind april dat het er op zijn vroegst is.

rene

-Kleding van Universal (animal-pak)
-ALLE supplementen van Universal
-ALLE supplementen van BSN

kijk dit is pas service, luisteren naar wat de consument wil en het vervolgens in het assortiment opnemen!

Top Xxlnutrition :D

Pam vetvrije cooking spray

Rene mag ik vragen waarom alles van het merk Dorian Yates wordt ingekocht? De producten zijn niets speciaal en zijn echt overgeprijsd. Doet de naam van Yates dan zo veel?

Rene mag ik vragen waarom alles van het merk Dorian Yates wordt ingekocht? De producten zijn niets speciaal en zijn echt overgeprijsd. Doet de naam van Yates dan zo veel?

Deze producten zijn niet de goedkoopste maar ik heb het geprobeerd en vind het echt super goed spul.. De proteine is de lekkerste die ik ooit heb gedronken, de weightgainer is echt een zeer goede zonder suikers en de NO van hun is ook goed.. Is niet voor koopjesjagers maar wel voor mensen die echt iets lekkers willen en daar wat voor over hebben..

René

K thx voor het antwoord. Maar ik blijf toch maar bij de whey van het huis ;). Heb ik zeker niet over te klagen.

Nog succes met de uitbreiding btw!

ik ga die gainer van yates eens proberen dan, zodra ik door mn TRUE MASS (yeah buddy) heen ben

Als je gaat uitbreiden moet je eens overwegen om de naam te veranderen in XXXL...:D

Komen er ook fotos? :D Ben wel benieuwd hoe zo'n loods vol met supplementen eruit ziet

Yep;)...moet gekoeld worden Rene maar de pakken zijn ingevroren meer dan een halfjaar goed....verzenden binnen Nederland/Belgie is geen probleem in folie, alles blijft diep gevroren.

Eggnation (Egg Nation, pure liquid egg white products to buy online, all natural & free range!) heeft de beste vloeibare eiwitten op dit moment en wil geloof ik wel voet aan de grond krijgen in Nederland;), mailtje
naar Gareth en hij legt het e.a. wel uit:D.

Yep;)...moet gekoeld worden Rene maar de pakken zijn ingevroren meer dan een halfjaar goed....verzenden binnen Nederland/Belgie is geen probleem in folie, alles blijft diep gevroren.

Eggnation (Egg Nation, pure liquid egg white products to buy online, all natural & free range!) heeft de beste vloeibare eiwitten op dit moment en wil geloof ik wel voet aan de grond krijgen in Nederland;), mailtje
naar Gareth en hij legt het e.a. wel uit:D.

Ok..... ik ga daar eens naar mailen maar doe ik als we alles hier op orde hebben...

rene

tjaa... moet toch allemaal gekoeld zijn enzo.. lijkt me meer iets voor de supermarkt.. ;)

oo wacht even.... we krijg van buisjes met 42gram eiwit, o gram kh en 0 gram vet. 90ml..
fruitpunch... 12 in een doos... ik heb ze al hier aan een test onderworpen en zijn goed gekeurd..

:D

WOOOOOOOW...eindelijk.....

Is er al een prijsindicatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven