- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
XXL
Heb van al mijn normale shirts ook xxl dus ik denk bestel die dan ook maar, maargoed voorlopig pas ik em nog wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb van al mijn normale shirts ook xxl dus ik denk bestel die dan ook maar, maargoed voorlopig pas ik em nog wel
zou egg protein ook een goed alternatief kunnen zijn voor de mensen die vragen om casseine?..
Olimp heeft een eggprotein in het gamma namelijk Egg Protein 80. Voor het slapen gaan is deze wel goed geschikt.

oo haha... ik krijg deze week samples van XXL miscelair casseine vanille.
mss voegen we die dan wel toe... maar zal dan alleen vanille zijn, of er moet veel vraag naar zijn. Dan zijn meer smaken gerechtvaardigd.
Prijzen zullen vrijwel gelijk zijn aan die van de isolaat, mss 50ct meer per kilo ofzo.. Ik vraag me af of er dan nog wel vraag naar is.
Maar vergeleken met de prijzen van ON en andere merken casseine is het erg cheap.

Micellar casein bedoel je toch denk ik? En misschien nu deze + isolaat in een combi pakket zetten?oo haha... ik krijg deze week samples van XXL miscelair casseine vanille.
mss voegen we die dan wel toe... maar zal dan alleen vanille zijn, of er moet veel vraag naar zijn. Dan zijn meer smaken gerechtvaardigd.
Prijzen zullen vrijwel gelijk zijn aan die van de isolaat, mss 50ct meer per kilo ofzo.. Ik vraag me af of er dan nog wel vraag naar is.
Maar vergeleken met de prijzen van ON en andere merken casseine is het erg cheap.

Micellar casein bedoel je toch denk ik? En misschien nu deze + isolaat in een combi pakket zetten?
edit; weet je ook hoeveel % micellar casein in zit?
oo haha... ik krijg deze week samples van XXL miscelair casseine vanille.

en wat zeg je over Gold standard 100% whey protein XXL no nonsense nutrition ?
welke smaak is daar echt goed van? aardbei vertrouw ik niet, want heb 2 verschillende merke aarbei op, voor mij geen aardbei whey.. wel milkshake van de mac, maar dan pak ik altijd banaan![]()
XXLHeb van al mijn normale shirts ook xxl dus ik denk bestel die dan ook maar, maargoed voorlopig pas ik em nog wel
![]()

Ik zou geen aardbei nemen, erg chemische smaak.. cookies & cream heb ik ook gehad, die was veel beter te pruimen. Over chocolade hoor ik ook goede verhalen..en wat zeg je over Gold standard 100% whey protein XXL no nonsense nutrition ?
welke smaak is daar echt goed van? aardbei vertrouw ik niet, want heb 2 verschillende merke aarbei op, voor mij geen aardbei whey.. wel milkshake van de mac, maar dan pak ik altijd banaan![]()
)jammer had ook belang bij bsn shirtjes... heb daarom maar een potje nitrix besteld... (om het shirtje)

Voor de nitrix moet je het niet kopen, doet toch geen reet![]()