AndroidHealthClinic

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welllicht iets van biotest? Flameout (omega3) of superfood bijvoorbeeld. Biotest is hier in nl nergens te krijgen immers.

• Topic Starter Topic Starter
Welllicht iets van biotest? Flameout (omega3) of superfood bijvoorbeeld. Biotest is hier in nl nergens te krijgen immers.

we krijgen volgende week Biotest Hotrox als 1e ... de rest komt nog.

Ook in de loop van deze week Getdiesel NOS Ester en Trib test extreme de Test hardcore komt over een dag of 10 .. allemaal de nieuwste formule. in de usa zelfs nog niet verkrijgbaar ;)

en de animal kleding..?

we krijgen volgende week Biotest Hotrox als 1e ... de rest komt nog.

Ook in de loop van deze week Getdiesel NOS Ester en Trib test extreme de Test hardcore komt over een dag of 10 .. allemaal de nieuwste formule. in de usa zelfs nog niet verkrijgbaar ;)

sweet :D

Op welke dag moet ik bestellen om m'n bestelling maandag binnen te krijgen, vrijdag of zaterdag?

Bij amerikaanse produkten moet je letten op toevoegingen als: hydrolyzed vegetable protein", "natural flavorings", "corn syrup", "barley malt", of "calcium caseinate".
MSG zit erin E621 en dat zou gevaarlijk zijn.!!
Dus René je wou een supplement toevoegen van calcium caseinaat , hoe zit het daarmee

• Topic Starter Topic Starter
Bij amerikaanse produkten moet je letten op toevoegingen als: hydrolyzed vegetable protein", "natural flavorings", "corn syrup", "barley malt", of "calcium caseinate".
Dus René je wou een supplement toevoegen van calcium caseinaat , hoe zit het daarmee

Micellar caseinaat... ja dat komt binnen een week of 2 zeg maar.

rene

Ik heb al eerder gewaarschuwd voor die 'corn syrup' in een thread.

niet om je af te kraken hoor rené , was gewoon een vraagje:rolleyes:..

FCKNG hell wat mensen allemaal doen voor het geld om zoiets toe te voegen aan een product:mad:

xxl gaat mooi uitbreiden kijk bijna elke dag op de site:P

De animal kleding is er! Het stond er nog niet, dus ik dacht laat ik het even melden ;).

Wanneer komt het shirt: shut up and squat:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven