AndroidHealthClinic

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al wat meer bekend over de micellar caseine? Ik was van plan om een bestelling te doen, maar als de micellar binnen een korte periode aan het assortiment wordt toegevoegd dat wacht ik nog heel even

• Topic Starter Topic Starter
Al wat meer bekend over de micellar caseine? Ik was van plan om een bestelling te doen, maar als de micellar binnen een korte periode aan het assortiment wordt toegevoegd dat wacht ik nog heel even

dat zal zeker nog een week of 3 duren..

Nee.. maar hij gebruikt het dus ook?

Hoorde ook nog marvin nagelbloem zeggen dat hij het hele jaar HMB gebruikt.. dan moet ik altijd even aan de ecto's op dbb denken die zeggen dat het niet werkt.. :D

Rene wordt toch gesponsord door Prometeus? Vandaar mijn, niet kloppende, conclusie:D

Nee.. maar hij gebruikt het dus ook?

Hoorde ook nog marvin nagelbloem zeggen dat hij het hele jaar HMB gebruikt.. dan moet ik altijd even aan de ecto's op dbb denken die zeggen dat het niet werkt.. :D

Haha, maakt zonder twijfel het verschil.

hey XXL,
Wanneer komt de power-butter in het assortiment?:P

grtz, Sytse

Zijn er al mensen die de Pro80 banaan al hebben gehad !? Wat vonden jullie van de smaak?

ja die is goed die banaan maar ja niet iedereen vind hetzelfde lekker

Cocosvet/olie misschien een optie?..word veel gebruikt!! :D

IK krijg vandaag proefmonsters van Micellar Caseinaat instant vanille.

We hebben gekozen voor de duurste en beste variant casseinaat en het wordt dan 100% Micellar Caseinaat, geen blend zoals de meeste casseine preparaten.

Voedingswaarde per 100 gr:
Kcal 372
Eiwit 90,5 gr
Koolhydraten 0,3 gr
Vet 1,0 gr

Deze proteine werkt dus voornamelijk anti-katabool, er vormt zich een soort gelvormige bal in de maag waardoor deze proteine geleidelijk verteerd en gedurende 7uur werkzaam is. De grondstof is erg prijzig zelfs meer dan whey isolaat. Maar t.o.v. van het nu verkrijgbare wordt het een superprijs, ik denk zo 27,50 voor een kilo emmer.. en we maken denk ik ook een 2250 of 2500 grams emmer .

rene

IK krijg vandaag proefmonsters van Micellar Caseinaat Instant vanille smaak..

We hebben gekozen voor de duurste en beste variant casseinaat

Voedingswaarde per 100 gr:
Kcal 372
Eiwit 90,5 gr
Koolhydraten 0,3 gr
Vet 1,0 gr

Deze proteine werkt dus voornamelijk anti-katabool, er vormt zich een soort gelvormige bal in de maag waardoor deze proteine geleidelijk verteerd en gedurende 7uur werkzaam is. De grondstof is erg prijzig zelfs meer dan whey isolaat. Maar t.o.v. van het nu verkrijgbare wordt het een superprijs, ik denk zo 27,50 voor een kilo emmer.. en we maken ook een 2250 of 2500 grams emmer maar net of het past en die is naar verhouding weer voordeliger.

rene

Das een zeer pure caseinaat bro! nice

Wanneer zou je die caseine dan binnenkrijgen, moest je beslissen om ze aan te kopen?

Wanneer zou je die caseine dan binnenkrijgen, moest je beslissen om ze aan te kopen?

reken op een week of 2-3.. labels moet ik nog maken en later drukken dan. en ik wil dat samen doen met de labels voor MCT olie en een nieuwe preworkout.

Ik heb net besloten alleen 1 kg emmers te maken.. spul is zo volumineus dat er maar 2kg in een grote emmer past.. Dan kies is wel voor alleen 1kg en wat voordeel bij afname van meer.

rene

reken op een week of 2-3.. labels moet ik nog maken en later drukken dan. en ik wil dat samen doen met de labels voor MCT olie en een nieuwe preworkout.

Ik heb net besloten alleen 1 kg emmers te maken.. spul is zo volumineus dat er maar 2kg in een grote emmer past.. Dan kies is wel voor alleen 1kg en wat voordeel bij afname van meer.

rene

Nice !!!
Mooie toevoeging aan jullie assortiment.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven