MuscleMeat

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie semi afsluiter van het jaar. succes.

ja vinden wij ook :) , alle pakketten zijn al opgehaald (altijd eerder i.v.m kerstavond). Ik laat de mensen ook zo naar huis gaan en we gaan in het weekend weer verder.

Fijne feestdagen allemaal en goed vol eten :wave:
 
wegens heftige drukte ben ik vandaag in het magazijn dus even niet aanwezig op DBB :wl:
Ik heb gehoord dat er bij nobody is fitshop mensen uit gaan omdat het rustig is maar ik zou ze niet aannemen.
 
Ik heb gehoord dat er bij nobody is fitshop mensen uit gaan omdat het rustig is maar ik zou ze niet aannemen.

haha nee die hoef ik niet. Voordat je bij ons komt werken meten we eerst de bicepsomvang ;)
 
Laatst bewerkt:
Pakket is aangekomen, alles mooi ingepakt in een stevige doos. Smaak isolaat choco is ook beter dan gedacht!

Hier een (nieuwe) tevreden klant!
 
Pakket is aangekomen, alles mooi ingepakt in een stevige doos. Smaak isolaat choco is ook beter dan gedacht!

Hier een (nieuwe) tevreden klant!
Lucky you! Mijn early x-mass pressent voor mezelf was om 15:00uur helaas nog niet bij het postkantoor afgeleverd...

Gelukkig geen nood aan de man...heb nog 7.5kg isolaat perfection..

wait whut?!:o


Fijne kerstdagen Rene! Geniet van de welverdiende rust!
 
Pakket is aangekomen, alles mooi ingepakt in een stevige doos. Smaak isolaat choco is ook beter dan gedacht!

Hier een (nieuwe) tevreden klant!

top :thumbs:

Lucky you! Mijn early x-mass pressent voor mezelf was om 15:00uur helaas nog niet bij het postkantoor afgeleverd...

Gelukkig geen nood aan de man...heb nog 7.5kg isolaat perfection..

wait whut?!:o


Fijne kerstdagen Rene! Geniet van de welverdiende rust!

thx!
 
Volgens mij net te laat voor die actie?
Is het nog mogelijk om vandaag die 20% korting toe te passen als ik zometeen iets bestel?:(
 
Achja volgende keer beter. Ik had zondag al een bestelling geplaatst met korting (in goede orde ontvangen) en wou er eigenlijk nog bestelling doen, maar ook totaal vergeten dat het t/m 24-12-2014 kon.. :o Maar goed, zal evengoed wel bestellen haha..

Fijne feestdagen! :thumb:
 
Dinsdag een bestelling gedaan en hopelijk hebben jullie er wat moois van gemaakt haha
 
deze kan dicht Tijl actie is voorbij :slotje:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven