- Waardering
- 3.649
Ik ook bij natellen dus aangepast naar 35.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
1e poging begin van de week kwam ik ook maar tot 27 dus je gaat er beslist snel mee vooruit. Succes.35, zieke shit Guido32 . Wellicht nog eens een poging wagen, maar ben blij als ik tot 25 kom denk ik.
Wat voor sluitingen heb je? Ik heb van die metalen die voor het nodige gewicht nog zorgen. Kwam namelijk zelf ook tot 7.5 qua gewicht, en hiermee tot 8.Ik heb een probleem ik heb geen 8kg dumbells. En zie ook niet hoe ik er kan maken heb maar 7.5.....
Ohja juist heb nog wel wat zwaardere sluitingen liggen. Zal eens checken met de weegschaal. Thanks, niet aan gedachtWat voor sluitingen heb je? Ik heb van die metalen die voor het nodige gewicht nog zorgen. Kwam namelijk zelf ook tot 7.5 qua gewicht, en hiermee tot 8.
Ik heb een probleem ik heb geen 8kg dumbells. En zie ook niet hoe ik er kan maken heb maar 7.5.....
Lekker! Klinken die DB's nou tegen elkaar of is er op de achtergrond iemand ruzie aan het maken met bierflesjes?Hierbij mijn eerste poging, direct all out maar dacht ik. Dodelijker dan ik dacht. Bij 13 reps dacht ik al wtf is dit man. Ligt ook echt niet comfortabel
Thanks. Echt die klote dumbell stangen zijn veel te lang om dit deftig te kunnen doen. Maar mijn vaste dumbells zijn in 2.5kg stappenLekker! Klinken die DB's nou tegen elkaar of is er op de achtergrond iemand ruzie aan het maken met bierflesjes?
Nee, we gaan hier mee met de nieuwe donorwet. Iedereen is aangemeld zolang je je niet afmeldt. Niet meedoen zonder afmelding is een kaart.
Yep!
Het is noh geen 19uur maar proficiat . Sterk gegaan
Tnx bro