Fitness Seller

Breaking News €25.000 euro aan GRATIS supplementen!

Ik snap er geen drol van? Ik klik op wall of winners en dan krijg ik dit te zien:
2l8zxqw.png

en dan???? hebben jullie dan mijn gegevens ofzo?

**** ik dacht bij de titel een prijs van 2500 aan supps :roflol:

Is het taalkundig niet zo dat wanneer je 25.000 euro aan gratis supplementen weggeeft, dat je dus in feite oneindig veel gratis supplementen weggeeft? Ze zijn immers gratis en je biedt er 25.000 euro van aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap er geen drol van? Ik klik op wall of winners en dan krijg ik dit te zien:
2l8zxqw.png

en dan???? hebben jullie dan mijn gegevens ofzo?

**** ik dacht bij de titel een prijs van 2500 aan supps :roflol:

Is het taalkundig niet zo dat wanneer je 25.000 euro aan gratis supplementen weggeeft, dat je dus in feite oneindig veel gratis supplementen weggeeft? Ze zijn immers gratis en je biedt er 25.000 euro van aan.

Je " liked" ons, geeft je email in en upload een foto voor de " Wall of Winners" . Uit elke 50 deelnemers wordt automatisch random een winnaar gekozen. Elke winnaar ontvangt van ons (per mail) een waardebon van 25,00 euro vrij te besteden in onze webshop. (we hebben dus je mail nodig om de 25,00 bon te sturen via mail) That's it:) Mee doen? Klik hier

Laatst bewerkt:
We hebben al 100en deelnemers zie ik en dus ook al heel wat keer 25,00 euro weggeven.:) (vrij te besteden in onze webshop):) Gaaf!:)

Je " liked" ons, geeft je email in en upload een foto voor de " Wall of Winners" . Uit elke 50 deelnemers wordt automatisch random een winnaar gekozen. Elke winnaar ontvangt van ons (per mail) een waardebon van 25,00 euro vrij te besteden in onze webshop. (we hebben dus je mail nodig om de 25,00 bon te sturen via mail) That's it:) Mee doen? Klik hier

Ik snap prima hoe het werkt, maar je kan taaltechnisch volgens mij niet 'n bepaald bedrag aan gratis producten weggeven, ze zijn immers gratis. :)

Laatst bewerkt:
Ik snap prima hoe het werkt, maar je kan taaltechnisch volgens mij niet 'n bepaald bedrag aan gratis producten weggeven, ze zijn immers gratis. :)

Zo had ik er nog niet naar gekeken maar taaltechnisch kon je daar wel eens gelijk in hebben nu je...:)

We vinden het in ieder geval een hele leuke actie, voor ons zelf en onze klanten:)

Laatst bewerkt:
Tiens,

In OP zet je "In TOTAAL voor 25 000 euro...", en daarna is het 1 per 50 mensen krijgt 25 000 euro... me no gets...

Wowww, dit noem ik nog eens een superactie!! :D

Al bijna 8000 likes op onze facebookpagina. Dat is nog niet heel veel maar gezien het feit dat we nog niet zo lang bezig zijn:)

Ook al 800 deelnemers en dus 16 maal 25 euro weggegeven in nog geen dag:)

Mooi actie. :)

Wij geven in totaal €25.000 aan GRATIS supplementen weg!

Het enige wat je hoeft te doen: Like US en Win - Direct meedoen

likeface.jpg

En, heeft er iemand al iets gewonnen?

Terug
Naar boven