BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap er geen drol van? Ik klik op wall of winners en dan krijg ik dit te zien:
![]()
en dan? hebben jullie dan mijn gegevens ofzo?
**** ik dacht bij de titel een prijs van 2500 aan supps![]()
Is het taalkundig niet zo dat wanneer je 25.000 euro aan gratis supplementen weggeeft, dat je dus in feite oneindig veel gratis supplementen weggeeft? Ze zijn immers gratis en je biedt er 25.000 euro van aan.
Mee doen? Klik hierJe " liked" ons, geeft je email in en upload een foto voor de " Wall of Winners" . Uit elke 50 deelnemers wordt automatisch random een winnaar gekozen. Elke winnaar ontvangt van ons (per mail) een waardebon van 25,00 euro vrij te besteden in onze webshop. (we hebben dus je mail nodig om de 25,00 bon te sturen via mail) That's itMee doen? Klik hier

Ik snap prima hoe het werkt, maar je kan taaltechnisch volgens mij niet 'n bepaald bedrag aan gratis producten weggeven, ze zijn immers gratis.![]()

Ik snap prima hoe het werkt, maar je kan taaltechnisch volgens mij niet 'n bepaald bedraag aan gratis producten weggeven, ze zijn immers gratis.![]()

Heb mee gedaan ;-) Leuke actie, hoop nu nog wat te winnen!