AndroidHealthClinic

Breaking News €25.000 euro aan GRATIS supplementen!

Al bijna 8000 likes op onze facebookpagina. Dat is nog niet heel veel maar gezien het feit dat we nog niet zo lang bezig zijn:)

Ook al 800 deelnemers en dus 16 maal 25 euro weggegeven in nog geen dag:)

Mooi actie. :)

Wij geven in totaal €25.000 aan GRATIS supplementen weg!

Het enige wat je hoeft te doen: Like US en Win - Direct meedoen

likeface.jpg
800 likes en 400 euro op ( 16 x 25 ) nog even te gaan dus :D 62 dagen waarschijnlijk.

is er ook een prijs te winnen als je het einde van de prijzen pot goed hebt gegokt haha:p

• Topic Starter Topic Starter
800 likes en 400 euro op ( 16 x 25 ) nog even te gaan dus :D 62 dagen waarschijnlijk.

is er ook een prijs te winnen als je het einde van de prijzen pot goed hebt gegokt haha:p

Zoiets denk ik ook wel:) Mooie actie, we zijn echt blij dat mensen het waarderen. We zijn er best een tijdje mee bezig geweest:)

Zo een idee zijn:D Maar we geven al genoeg weg.:D

Like us en win!

ik d8 even 25k lolz

ik ga niet liken voor 25 euro poverty brah

Ik sta op de wall of winners, wat nu?

pff heb ik foto geupload van kat van ons( van 10kg zwaar) die alles eet. en dus ook de pot isolaat aan het leeg likken was toen ik een beetje op de rand legde.. kun je alleen die pot zien omdat de foto in zon lijstje komt..

oh7jo0.jpg

Laatst bewerkt:
pff heb ik foto geupload van kat van ons( van 10kg zwaar) die alles eet. en dus ook de pot isolaat aan het leeg likken was toen ik een beetje op de rand legde.. kun je alleen die pot zien omdat de foto in zon lijstje komt..

oh7jo0.jpg

Had mooi geweest:D Ga zo direct even checken.

Waarom zijn mijn berichten verwijderd? Schijnheilig gebeuren altijd bij de B&F

Done :)

Ik sta bij laatste deelnemers, wat heb ik gewonnen?

Leuke actie's steeds weer nieuwe ideeën.

Ik sta bij laatste deelnemers, wat heb ik gewonnen?
Nog niets. Van elke 50ste deelnemer wordt automatisch een winnaar geselecteerd die een mail krijgt:cool:
Leuke actie's steeds weer nieuwe ideeën.
Zo is het, je moet leuke ideeën hebben om interactie te creëren:cool:
Haha pecies wat ik dacht! Als alle 25.000 euro´s zijn weggegeven heeft BenF 50.000 likes. Niet verkeerd :eek:
:rolleyes::D

Like us & Win

website_banner.jpg

Laatst bewerkt:
Leuke actie! Heb natuurlijk ook ff geliked :D

Terug
Naar boven