XXL Nutrition

Nieuws XXL Traindag!

mooie foto's!
En Gisa is zeker een mooie meid!

Lekker getraind, in het bijzijn van mensen met een groter formaat gaat het echt beter af. Mede doordat je natuurlijk tegen ze opkijkt en dan denk ik van : ****, er is nog een hoop werk MWEP!

ben ik blond???

jah gyan heeft me effe leren deadliften, dus dat was ik ;)

ja ecto ik weet het :o

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

wie was jij dan?

Ik kwam dr bij ouwehoeren, had een grijze trui met euh... blauw oranje zwart meuk dr op. Volgens mij toen het net over mixed-grip ging.

Oh, ik weet al wie jullie zijn! :D Ik stond er ook bij. Was leuk he?

@Russian Bear En? Hoe bevalt de deadlift? ;)

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

ik heb eigenlijk met niemand gesproken voelde me ineens eigenlijk best wel klein verdomme ....hahahaha maar dat wist ik al want de meeste heb ik al wel eens ooit gezien.Hmmm nu ik erover nadenk schaam ik me wel een beetje dat ik eigenlijk tegen niemand heb ik gezegd wie ik eigenlijk was ..
Nou, schaam je diep! :p Het is dat ik brutaal ben en je gewoon kwam vragen wie je was, anders had ik het ook niet geweten! :D

@poison tja de eerste MAc was ons doelwit haahaha mijn maatje heeft geen account hier eigenlijk nergens maar die had ook zoiets van oeiiii wat ben ik eigenlijk een klein mannekke.Maar als alles volgens plan verloopt zien we jou in mei weer
Ja, ik kom zeker kijken of het je gelukt is om een Rambo van hem te maken ;) Moet hij trouwens niet zijn benen 2 x per week gaan trainen? Ik hoor het wel als ik moet helpen met de voeding. Veel succes! :)

Ah ja, de naam Poison zij me niet zoveel, maar ik had ergens onthouden dat die naam bij een strakke buik hoorde. :p Ik zie dus dat ik goed zat! Ik was die lelijkerd met dat XXL vest die bij Russian Bear liep.

Ah ja, de naam Poison zij me niet zoveel, maar ik had ergens onthouden dat die naam bij een strakke buik hoorde. :p Ik zie dus dat ik goed zat! Ik was die lelijkerd met dat XXL vest die bij Russian Bear liep.

Pics? :D

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Ben jij donkerblond en had je zwarte kleding aan? :P

Ja, dat was ik :)

Mocht er volgend jaar weer eentje zijn, ik ben erbij!

Uhm, ik heb nog geen pics van afgelopen middag gezien waar ik op sta. :o Zie Karmabericht voor andere pics met m'n face.

Check :) Ik ben benieuwd naar de pics die door de XXL gozer gemaakt zijn! Volgens mij zitten er hele leuke tussen. Nog even geduld!

Jammer dat René van XXL er niet was. :(

:wave: Its a small world! Nog iets opgestoken van ons ruige gesprek over 50kg deadlifts?

Oeps, die heb ik niet meegekregen... :o Het ging mij om de mixed grip, want de 80 kg waarmee ik aan het deadliften was begonnen iets te zwaar te worden voor mijn vingertjes ;) maar met de mixed grip ging het idd een stuk beter :D

En nu mis ik alleen nog mijn spotter bij het squatten... Wie was dat?

Laatst bewerkt:
Ja, ik kom zeker kijken of het je gelukt is om een Rambo van hem te maken ;) Moet hij trouwens niet zijn benen 2 x per week gaan trainen? Ik hoor het wel als ik moet helpen met de voeding. Veel succes! :)[/QUOTE]

hahahaha jij hebt het goed gezien die heeft ie dus nooit getraind totdat ik in beeld kwam ;maar ze groeien best wel goed en wat dat twee keer benen per week dat doen we dus ook ...... FST-7 schema met twee keer per week benen

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

net als bij mcmetronome kan ik er geen beeld bij krijgen, stel je de volgende keer dan ook even aan me voor:mad:.....:p

on topic: wanneer is de volgende keer? heb er nu al zin in :D

denk even aan het moment met die deadlifts toen waren er twee side raises front raises en bent over raises aan het doen en dat waren wij dus.:D

Hmmmm, toen waren Dirk en ik ook side en frontraises aan het doen, je maakt hem wel moeilijk Jacky, maar ik weet al wel wie jullie zijn.

Pft, frontraises zijn zooo maart.

Leuk om de namen eens achter de gezichten te zien!
Een hoop geleerd en aardig wat motivatie erbij om me nog harder in te zetten!

Bart waar blijft die foto? :'-(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven