AndroidHealthClinic

Nieuws XXL Traindag!

hahahaha jaa maar dat heeft niets met jullie te maken ....

Hee jacky, jullie waren snel weg vanmiddag! Honger, zeker? :D

Leuk jullie te hebben ontmoet! :) Hoe heet jouw maatje hier op het forum?

wanneer kunnen we er foto's van zien ;)

Was een leuk initiatief van XXL, jammer dat het er weinig sporters op af zijn gekomen maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik voelde mee beetje inieminie bij die reuzen... haha

egt jammer dat ik het heb gemist. maar gister met boksen weer door me rug gegaan.. dus werken en trainen zat er allebei niet in k*t zooi.

overigens iemand die foto's heeft gemaakt? wrd beloond met muchio karma.

Hier wat foto's van mij en een paar maten.

ezjq85.jpg

2e5tcht.jpg

2zh0hz8.jpg

hvse0z.jpg

spi4no.jpg

Moest natuurlijk even met Gisa ter Haar op de foto.
Wat een mooie meid is dat toch. :p

nq5rfl.jpg

kw12d.jpg

2mfkf0w.jpg

nzoaab.jpg

2r3fr5t.jpg

Laatst bewerkt:
Dank mensen. Voor de 1e X was dit een mooi begin. Weet alleen niet met wie ik allemaal gesproken heb. Iedereen noemde zijn eigen naam bij het voorstellen, dus nu weet ik nog de forumnamen niet.... :)

Mooie fotos dude!

Was toch wel indrukwekkend die benentraining wah! en bedankt nog voor het maken van de foto's

Mooie fotos dude!

Was toch wel indrukwekkend die benentraining wah! en bedankt nog voor het maken van de foto's

Dat was eg mooi!!

Vroeg hem later nog wat die max. zo'n beetje nou kon drukken.

Zo'n 800 kilo zegt die!! :eek:

Hoop dat de foto's beetje gelukt zijn.

WTF 800 kilo.... ow dan zit ik al over de helft... Foto;s zijn top kerel. Foto;s van jullie zijn ook nice!

ben ik blond???

jah gyan heeft me effe leren deadliften, dus dat was ik ;)

ja ecto ik weet het :o

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

wie was jij dan?

Ik kwam dr bij ouwehoeren, had een grijze trui met euh... blauw oranje zwart meuk dr op. Volgens mij toen het net over mixed-grip ging.

ik heb eigenlijk met niemand gesproken voelde me ineens eigenlijk best wel klein verdomme ....hahahaha maar dat wist ik al want de meeste heb ik al wel eens ooit gezien.Hmmm nu ik erover nadenk schaam ik me wel een beetje dat ik eigenlijk tegen niemand heb ik gezegd wie ik eigenlijk was ..

@poison tja de eerste MAc was ons doelwit haahaha mijn maatje heeft geen account hier eigenlijk nergens maar die had ook zoiets van oeiiii wat ben ik eigenlijk een klein mannekke.Maar als alles volgens plan verloopt zien we jou in mei weer

hmm, nee schiet me nix te binne, jij was toch niet die grote eindbaas die me uitlegde waarom mixed grip beter is dan niet mixed grip :eek:

Grote eindbaas :roflol: Was het maar zo'n feest. Stond ff met Gyan te praten en later met die kerel in t zwart. Maar ik was inderdaad niet de meest impressive dude daar :p

Ik heb jou niet gezien Jacky.... wie was jij

Hadden jullie mij ook gezien:trollface:
Misschien de volgende x

Terug
Naar boven