XXL Nutrition

Nieuws XXL Traindag!

mensen word voor de atleten ook iets nieuws dit, wij zijn ook benieuwd hoe het verloopt, het is de eerste x dat we dit doen, we zijn gewoon aan het trainen en als jullie vragen over wat dan ook hebbeb stel ze gerust, de man met de meeste kennis is koert en wil jullie van alles op de hoogte brengen

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat sowieso een leuke dag worden!

Rene Groenen komt namens de Flex samen met een fotograaf. Dus er zal ook een artikel in de Flex verschijnen.

Joop Kasteel is ook aanwezig en geeft les.

Henry Baks geeft een seminar over voeding en training (alleen dat weet hij nog niet) :D

ooh ik zit egt te twijfelen om gewoon niet op te komen dagen op me werk als ik dit zo zie...

Het gaat sowieso een leuke dag worden!

Rene Groenen komt namens de Flex samen met een fotograaf. Dus er zal ook een artikel in de Flex verschijnen.

Joop Kasteel is ook aanwezig en geeft les.

Henry Baks geeft een seminar over voeding en training (alleen dat weet hij nog niet) :D

Hahaha zal het wel snel teweten komen dan..
En echt spijti Réne dat dit zo ver is.. Word echt super dag denk ik !

och wat is ver weg?? af en toe moet je rgens iets voor over hebben en het is toch je hobby dus wat maakt het dan uit of je een paar uurtjes moet rijden.

Leuk initiatief.

Als ik ooit geen ecto meer ben zal ik is langskomen, misschien volgend jaar ofzo :p

och wat is ver weg?? af en toe moet je rgens iets voor over hebben en het is toch je hobby dus wat maakt het dan uit of je een paar uurtjes moet rijden.

Moest ik zelf vervoer hebben zou ik het nog doen.. maar kan moeilijk op al die bussen/treinen gaan zitten met een gps he haha :D

waar woon je dan???

het is al geregeld Rene rond 11 uur zijn we daar !!!!

hmmm tja dat is dan een drie uur rijden enkel en met de trein is het iets langer ...

hmmm tja dat is dan een drie uur rijden enkel en met de trein is het iets langer ...

jep.. endan weet je met de trein nog eens niet waar je moet zijn kan ik het heel de tijd vragen aan iedereen haha voor van station tot daar te geraken..
ben ik zeker zon 4 a 5uur onderweg :D

Zo nog 1 nachtje slapen en dan mijn eigen klaar maken voor de XXL trainingdag. Ben benieuwd wat het ons allemaal brengt. Het is voor mij ook bijna 2 uur rijden maar ik ben er bij:D

Voor mij 2 uur in het ov, vind het ook heel spannend. Heb namelijk toch een reputatie op dit forum en wil dit graag veranderen!
Ik heb er zin in gasten!

pfoeiii heeft er spijt van dat ie vandaag schouders moet doen

Wij moeten ook schouders vandaag..... Weet jij iets wat wij niet weten Jacky?? haha

Terug
Naar boven