IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette truien René, zien er aardig goed uit.
Vraagje; Welke BCAA's zou jij me aanbevelen? bvd
Truien zijn inderdaad erg mooi. Ook goede kwaliteit!
BCAA's kan je het beste gewoon voor eigen merk gaan. Je kan eventueel ook kijken naar EAS of PeptoPro.
Hey Rene, hoe zit het met die truien qua lengte? Meestal worden dat soort truien ruimer met de maten, maar hoe zit het met de lengte? Oftewel, ook geschikt voor de wat langere onder ons??
Die No-Xplode igniter shots: hoeveel doseringen denk je dat dat voor mij zijn?
Na de overdosis Crack, en overdosis No-Xplode in zakjes zou het leuk zijn hier niet bijna k.o. van te gaan![]()
kdenk dat dit zowat hetzelfde is als bij creatine, blijf maar bij het gewone poeder, geen fancy variaties 

1 samplezakje Crack bleek 3 doseringen voor me te zijn, No-Xplode (zakje) minimaal 2... Ben van de Crack bijna k.o. gegaansorry even afgedwaald, drink gewoon eerst de helft, als je van jezelf weet dat je gevoelig bent voor PWO's lijkt me dat het beste, daarna kan je experimenteren![]()

1 samplezakje Crack bleek 3 doseringen voor me te zijn, No-Xplode (zakje) minimaal 2... Ben van de Crack bijna k.o. gegaan![]()

Absoluut waar! Alleen onhandig als je daar met trial & error achter moet komen...tja zon hele portie crack zal iets teveel zijn voor 48kg LBM, daarom dat manne van 100kg+ makkelijk 2 scheppen nemen, ma ja, das een pak goeikoper voor jou![]()

Loop ik die net mis zeg!

Zou een halve nemen. Ik ga op een hele redelijk goedDie No-Xplode igniter shots: hoeveel doseringen denk je dat dat voor mij zijn?
Na de overdosis Crack, en overdosis No-Xplode in zakjes zou het leuk zijn hier niet bijna k.o. van te gaan![]()

Tnx voor de bestelling! Welke andere pre wo had je?Net weer even een leuke bestelling gedaan.![]()
Ik was even bang dat Jack3d niet leverbaar zou zijn want dat was begin deze week nog het geval...
Best spannend om oa 2 pre WO te bestellen die ik allebei nog niet ken
Ik vond die igniter shot juist erg goed werken. Lekker veel energie en ook een goede pomp. Maar hou het zelf idd ook altijd bij poeders (geldt ook voor amino;s enz).ik zou me er niet teveel zorgen over maken hoor, ik heb een paar van die igniter shots gekocht een tijdje geleden, en ik voelde er echt niks bij, gelijk of ik nu 1 flesje drink of een half ( wat ik in het begin gedaan had ). IMO deugen die 'ready to drink' PWO's niet, in Amerika heb je zelfs chewable PWO'skdenk dat dit zowat hetzelfde is als bij creatine, blijf maar bij het gewone poeder, geen fancy variaties
sorry even afgedwaald, drink gewoon eerst de helft, als je van jezelf weet dat je gevoelig bent voor PWO's lijkt me dat het beste, daarna kan je experimenteren![]()