XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Thx, voor de info !! Denk dat ik die joint support maar eens ga proberen.
Vitaminen haal ik toch wel uit me voeding.

Nette truien René, zien er aardig goed uit.

Vraagje; Welke BCAA's zou jij me aanbevelen? bvd

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.983
Nette truien René, zien er aardig goed uit.

Vraagje; Welke BCAA's zou jij me aanbevelen? bvd

Truien zijn inderdaad erg mooi. Ook goede kwaliteit!

BCAA's kan je het beste gewoon voor eigen merk gaan. Je kan eventueel ook kijken naar EAS of PeptoPro.

Hey Rene, hoe zit het met die truien qua lengte? Meestal worden dat soort truien ruimer met de maten, maar hoe zit het met de lengte? Oftewel, ook geschikt voor de wat langere onder ons??

• #19.986
Hey Rene, hoe zit het met die truien qua lengte? Meestal worden dat soort truien ruimer met de maten, maar hoe zit het met de lengte? Oftewel, ook geschikt voor de wat langere onder ons??

Lengte valt goed mee. Als het niet past kan je het gewoon terugsturen. Is geen probleem.

Die No-Xplode igniter shots: hoeveel doseringen denk je dat dat voor mij zijn?
Na de overdosis Crack, en overdosis No-Xplode in zakjes zou het leuk zijn hier niet bijna k.o. van te gaan ;)

Net weer even een leuke bestelling gedaan. :D
Ik was even bang dat Jack3d niet leverbaar zou zijn want dat was begin deze week nog het geval...
Best spannend om oa 2 pre WO te bestellen die ik allebei nog niet ken

Indien geen tegenbericht: 1/2 flesje proberen.

ik zou me er niet teveel zorgen over maken hoor, ik heb een paar van die igniter shots gekocht een tijdje geleden, en ik voelde er echt niks bij, gelijk of ik nu 1 flesje drink of een half ( wat ik in het begin gedaan had ). IMO deugen die 'ready to drink' PWO's niet, in Amerika heb je zelfs chewable PWO's :D kdenk dat dit zowat hetzelfde is als bij creatine, blijf maar bij het gewone poeder, geen fancy variaties ;)

sorry even afgedwaald, drink gewoon eerst de helft, als je van jezelf weet dat je gevoelig bent voor PWO's lijkt me dat het beste, daarna kan je experimenteren ;)

sorry even afgedwaald, drink gewoon eerst de helft, als je van jezelf weet dat je gevoelig bent voor PWO's lijkt me dat het beste, daarna kan je experimenteren ;)
1 samplezakje Crack bleek 3 doseringen voor me te zijn, No-Xplode (zakje) minimaal 2... Ben van de Crack bijna k.o. gegaan ;)

20000e post bam:D

1 samplezakje Crack bleek 3 doseringen voor me te zijn, No-Xplode (zakje) minimaal 2... Ben van de Crack bijna k.o. gegaan ;)

tja zon hele portie crack zal iets teveel zijn voor 48kg LBM, daarom dat manne van 100kg+ makkelijk 2 scheppen nemen, ma ja, das een pak goeikoper voor jou ;)

• #19.998
Die No-Xplode igniter shots: hoeveel doseringen denk je dat dat voor mij zijn?
Na de overdosis Crack, en overdosis No-Xplode in zakjes zou het leuk zijn hier niet bijna k.o. van te gaan ;)
Zou een halve nemen. Ik ga op een hele redelijk goed :D
Net weer even een leuke bestelling gedaan. :D
Ik was even bang dat Jack3d niet leverbaar zou zijn want dat was begin deze week nog het geval...
Best spannend om oa 2 pre WO te bestellen die ik allebei nog niet ken
Tnx voor de bestelling! Welke andere pre wo had je?
ik zou me er niet teveel zorgen over maken hoor, ik heb een paar van die igniter shots gekocht een tijdje geleden, en ik voelde er echt niks bij, gelijk of ik nu 1 flesje drink of een half ( wat ik in het begin gedaan had ). IMO deugen die 'ready to drink' PWO's niet, in Amerika heb je zelfs chewable PWO's :D kdenk dat dit zowat hetzelfde is als bij creatine, blijf maar bij het gewone poeder, geen fancy variaties ;)

Ik vond die igniter shot juist erg goed werken. Lekker veel energie en ook een goede pomp. Maar hou het zelf idd ook altijd bij poeders (geldt ook voor amino;s enz).

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

20.001 krijgt gratis karma :cool: :D

weet niet goed hoe ik dat het beste op kan sturen rene.. die vest;) bestel binnenkort wel een nieuwe haha scheeld ook weer een hoop geouwehoer met de post

Terug
Naar boven