Jep? Nee dus.
Je zegt zelf dat je het vergeten bent in de opmerkingen!
Neen heb geen shake beker gekrgen..
en van dat doosje zeg ik toch idd zelf dat ik dat ben vergeten te zetten in opmerkingen ik zeg er toch niets over haha
no stressVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep? Nee dus.
Je zegt zelf dat je het vergeten bent in de opmerkingen!
no stressNo stressNeen heb geen shake beker gekrgen..
en van dat doosje zeg ik toch idd zelf dat ik dat ben vergeten te zetten in opmerkingen ik zeg er toch niets over hahano stress
No stress
Dacht dat je vergeten was de opmerking over de shakebeker in je opmerking te zetten... my bad!

Tweede vraag blijft lastig en de meningen zijn er over verdeeld. Ik zou altijd het zekere voor het onzekere nemen en ze niet teveel verhitte.

1 samplezakje Crack bleek 3 doseringen voor me te zijn, No-Xplode (zakje) minimaal 2... Ben van de Crack bijna k.o. gegaan![]()

bedankt voor je reply,
kan je die gratis sample zelf kiezen die je krijgt bij een bepaald bedrag?

Nuttige info en klinkt inderdaad logisch allemaalIk heb me even wat verder verdiept in de wetenschappelijke onderzoeken waarin whey verhit werdt, en daarin wordt aangetoont dat de eiwitten niet kapot gaan en onbruikbaar worden. Het is wel zo dat de eiwitten denatureren bij hoge temperaturen voor een langere periode, maar ook in dat geval viel het 'vervormen' van de eiwitstructuur mee. Het enige wat je dus kan verliezen, is de snelle of juist langzame (caseine) opname. De eiwitten verdwijnen dus absoluut niet. De onderzoekers waren echter niet verbaasd met dat resultaat. Ze zeiden: 'het zijn immers melkeiwitten, en melk kun je ook prima verwarmen, en zelfs koken zonder de nutrienten te 'vernietigen.''
Verder zie je (vooral op Amerikaanse) board en fora ook veel recepten waarin whey verhit wordt. Het enige wat je daarmee dus verliest is de snelle opnamen, maar ook als je whey niet verhit wordt de opnamesnelheid veel langzamer in een maaltijd.
Kortom: als je het in een maaltijd wil verwerken hoef je niet krampachtig te doen over het beschadigen van de eiwitten.
---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------
Oja, wat de onderzoekers ook nog vertelde over het afbreken van eiwitten was het volgende. Het proces waarin eiwitten afgebroken worden tot glucose (dus niet meer kunnen worden gebruikt als eiwitten) is erg complex. In je lichaam gebeurd het alleen als je lichaam geen primaire energiebronnen aan kan spreken voor energie (koolhydraten en lichaamsvet). Het afbraakproces van aminozuren naar glucose is een complexe chemische reactie. Bij die chemische reactie komt ook een hoge concentratie ammionak vrij. Sporters die weinig (geen) koolhydraten eten en heel intensief trainen, kunnen ook wel eens ervaren dat ze naar ammoniak stinken. Dit komt omdat je lichaam glucose nodig heeft en het niet uit andere bronnen kan halen. Je lichaam ontrekt dan glutamine uit je spiercellen, en zal dat omzetten in glucose (of het breekt de eiwitten uit voeding af tot glucose). Om dit proces met een hoge temperatuur na te boosten heb je onmenselijke temperaturen nodig. Zolang je maaltijd dus niet naar ammoniak stinkt kun je er vanuit gaan dat de eiwitten ook nog prima zijn.
Klinkt logisch als je erover nadenkt.![]()

Yep, alle samples en goodies kan je kiezen tijdens het plaatsen van de bestelling!bedankt voor je reply,
kan je die gratis sample zelf kiezen die je krijgt bij een bepaald bedrag?
Is uitverkocht. Blijft super hard gaan en af en toe gewoon niet aan te slepen. Begin volgende week komt er weer een hele lading binnen!unleash v3 uitverkocht, komt deze nog terug of is de v4 in e maak?
Voor 16:00uur besteld is de volgende dag in huis. Alleen Unleash is even uitverkocht.shit hé, ik wou net een bestelling plaatsen waaronder Unleash V3 erbij.
Als ik het alsnog nu bestel, wanneer krijg(en jullie)/ik het binnen?
Thanks alvast.
Kan nog een paar weekjes duren. Is PeptoPro niets voor jou?Wanneer is de http://www.xxlnutrition.nl/whey-hydrolisaat/xxl-nutrition weer voorradig?
Godzijdank niet. Nog geen 100% maar stukken beter weer!

Laat hem even contact opnemen met info.Hallo! Een vriend van mij heeft gistere bij jullie Maximize V3 besteld. Nu heeft ie het vandaag binnen gekregen, maar de pot was al open en er zit maar een klein bodempje in.
(wat niet klopt natuurlijk)
Plasticje was ook van de pot af. Pakketje zat nog dicht, dus tnt heeft het niet geopend.
Groetjes
Rene heeft weer lekker veel vragen te beantwoorden als hij terug komt
Ik wacht wel met de mijne.

Godnondeju je komt als geroepen
Godnondeju je komt als geroepen![]()
Krijg je binnenkort nog Crack binnen?