XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heeft er al iemand die xxl whey met de smaak appeltaart geproefd? Klink leuk, maar eet liever taart dan te drinken op het eerste zicht :D.

Evenals bosvruchten, lekker?

Heeft er al iemand die xxl whey met de smaak appeltaart geproefd? Klink leuk, maar eet liever taart dan te drinken op het eerste zicht :D.

Evenals bosvruchten, lekker?

Is heerlijk door de warme havermout! :lick:
Niet 100% appeltaartsmaak, maar wel ERRUG goed!
Bosvruchten ben ik zelf niet zo'n fan van, in tegenstelling tot appel (lekker door koude brinta) en vanille (met warme brinta).

Réne.. had nog een vraag gesteld.. of jullie ook xxl atleten in belgie hebben ? zag ik alvast niet staan op jullie magazine.
En hey ik wist niet dat jij vroeger een stap maatje van Siggi was haha :D

Dat weet niemand. Volgens de importeur staat het bij de douane. Dus of en wanneer het weer komt weet helaas echt niemand.

Maar met Unleash V3 en Maximize V2 hebben we betere en goedkopere alternatieven ;)
Balen..
Goedkoper is het zeker! Maar of het beter is moet ik dan nog even ervaren :D

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Is heerlijk door de warme havermout! :lick:
Niet 100% appeltaartsmaak, maar wel ERRUG goed!
Bosvruchten ben ik zelf niet zo'n fan van, in tegenstelling tot appel (lekker door koude brinta) en vanille (met warme brinta).
Vanille in de brinta is idd omnom.. Misschien dat ik de volgende keer appeltaart probeer, lijkt me wel iets, zo'n apart smaakje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.205
Réne.. had nog een vraag gesteld.. of jullie ook xxl atleten in belgie hebben ? zag ik alvast niet staan op jullie magazine.
En hey ik wist niet dat jij vroeger een stap maatje van Siggi was haha :D

Jef Muylaert komt uit Belgie.

Ben inderdaad heel wat feestjes afgeweest met Siggi :D

Vanille in de brinta is idd omnom.. Misschien dat ik de volgende keer appeltaart probeer, lijkt me wel iets, zo'n apart smaakje.

Cappuccino is ook heerlijk met warme Brinta. Wat ik doe is water koken, en dat mengen met de Brinta. Dat goed mengen, en eventjes (minuutje of twee) af laten koelen, en er de Whey doorheen mengen. Nog eventjes laten afkoelen, en omnomnom!

Jef Muylaert komt uit Belgie.

Ben inderdaad heel wat feestjes afgeweest met Siggi :D

Haha zag plots een foto van je bij hem en ik vroeg het hem huh is dat niet Réne van Nl en hij zei net hetzelfde dat jullie vroeger heel wat feestjes afgeweest zijn haha :D Je staat wel veel droger dan daar man ( foto dateert van 2008 )

Een vraagje wat betreft Basic Bulk Whey.
Ik heb altijd al men eiwit bij XXL gekocht, de laatste keer kocht ik dus een zak van 5kg basic bulk whey maar hier zitten veel bruine korrels in. Ik meng dit in een shake beker waardoor deze niet oplossen. Het is wel poeder als ik deze kapotbijt maar vroeg me af of dit normaal was of dat ik mss een "slechte" batch kreeg.
Ik heb er niet echt problemen mee maar wou dit gewoon even weten :)

Bedankt voor enig antwoord

cheers

Waar smaken die korrels naar? Whey?

• #20.210
Een vraagje wat betreft Basic Bulk Whey.
Ik heb altijd al men eiwit bij XXL gekocht, de laatste keer kocht ik dus een zak van 5kg basic bulk whey maar hier zitten veel bruine korrels in. Ik meng dit in een shake beker waardoor deze niet oplossen. Het is wel poeder als ik deze kapotbijt maar vroeg me af of dit normaal was of dat ik mss een "slechte" batch kreeg.
Ik heb er niet echt problemen mee maar wou dit gewoon even weten :)

Bedankt voor enig antwoord

cheers

Welke smaak? en wat is het lotnr? Kan het zijn dat er bijv. vocht in de zak is gekomen?

Welke smaak? en wat is het lotnr? Kan het zijn dat er bijv. vocht in de zak is gekomen?

Chocolade smaak
Ik zit nu op werk. Als ik thuis ben zal ik lotnr even doorgeven.
Normaal gezien kan er geen vocht ingekropen zijn, staat gewoon in de kast.
Als ik de korrels platknijp dan is het donkerbruin poeder.

Het smaakt in ieder geval niet raar ofzo.

Ik zal anders een foto nemen indien nodig :)

• #20.212
Chocolade smaak
Ik zit nu op werk. Als ik thuis ben zal ik lotnr even doorgeven.
Normaal gezien kan er geen vocht ingekropen zijn, staat gewoon in de kast.
Als ik de korrels platknijp dan is het donkerbruin poeder.

Het smaakt in ieder geval niet raar ofzo.

Ik zal anders een foto nemen indien nodig :)

Dat is waarschijnlijk dan de cacaopoeder ;)

Hallo,

Ik ben van plan om alle zuivelproducten uit mijn voedingsschema te schrappen, krijg er een opgeblazen gevoel van en sinds ik meer zuivel consumeer heb ik last van een vette huid en meer puistjes. Ook heb ik last van puffy nipples gekregen, geen idee of dat hieraan ligt of door stijging vet% / creatine. Anyway ik wil dus alle zuivel uit mijn schema schrappen.

Nu kwam ik op de XXL Nutrition "night protein" tegen, dit lijkt mij een goede vervanging voor de kwark die ik nu voor het slapen gaan eet. Wat is nu eigenlijk beter? Kwark of night protein? Vooral omdat er altijd gezegd wordt dat normale voeding "boven" supplementen staat.

Hallo,

Ik ben van plan om alle zuivelproducten uit mijn voedingsschema te schrappen, krijg er een opgeblazen gevoel van en sinds ik meer zuivel consumeer heb ik last van een vette huid en meer puistjes. Ook heb ik last van puffy nipples gekregen, geen idee of dat hieraan ligt of door stijging vet% / creatine. Anyway ik wil dus alle zuivel uit mijn schema schrappen.

Nu kwam ik op de XXL Nutrition "night protein" tegen, dit lijkt mij een goede vervanging voor de kwark die ik nu voor het slapen gaan eet. Wat is nu eigenlijk beter? Kwark of night protein? Vooral omdat er altijd gezegd wordt dat normale voeding "boven" supplementen staat.
Normale voeding gaat ook boven supplementen, maar dat gaat in dit geval nogal lastig aangezien je de zuivel uit je schema wilt hebben. NightProtein bevat 3 gram lactose per 100gram, en dat is beduidend minder dan kwark. Wil je écht alle zuivel uit je schema dan zou je tonijn / vlees / vis moeten eten voor je gaat slapen.

Normale voeding gaat ook boven supplementen, maar dat gaat in dit geval nogal lastig aangezien je de zuivel uit je schema wilt hebben. NightProtein bevat 3 gram lactose per 100gram, en dat is beduidend minder dan kwark. Wil je écht alle zuivel uit je schema dan zou je tonijn / vlees / vis moeten eten voor je gaat slapen.

Ik zal eerst melk/kwark uit mijn schema halen, brinta en shake voortaan met water drinken en kwark vervangen door NightProtein, kijken wat dit voor resultaat geeft. Dankje voor je snelle antwoord!

Ik zal eerst melk/kwark uit mijn schema halen, brinta en shake voortaan met water drinken en kwark vervangen door NightProtein, kijken wat dit voor resultaat geeft. Dankje voor je snelle antwoord!

Brinta met whey en water is prima te doen, zonder whey vind ik persoonlijk geen succes.
Graag gedaan trouwens!

Vraagje : ik heb altijd de waxy maize in combinatie met creatine, essential amino stack en beta alinine mix tijdens de KT.

Nu is de waxy maize bij jullie al een tijdje op, kan ik deze ook vervangen voor de dextro juice?
Deze staat ook bij de eas omschreven om erbij te mixen, maar heeft dit ook hetzelfde effect?

Rene,

Eigenlijk meer een nieuwsgierige vraag m.b.t. de producten.

Hebben jullie je eigen lab/onderzoeksteam om deze supps zo goed te maken?

Vraagje : ik heb altijd de waxy maize in combinatie met creatine, essential amino stack en beta alinine mix tijdens de KT.

Nu is de waxy maize bij jullie al een tijdje op, kan ik deze ook vervangen voor de dextro juice?
Deze staat ook bij de eas omschreven om erbij te mixen, maar heeft dit ook hetzelfde effect?

Dextrojuice is ook goed, om een moeilijk verhaal makkelijk te maken: de structuur van Waxy Maize is ietsje complexer dan dextrose, dat is het enige verschil.

Terug
Naar boven