Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey Rene, typo in dat boekje van jullie ;) Er staat, gelijk als je hem openslaat, op de rechterzijde in het kopstukje de tekst 'XXL Nutrition bied je meer!', dit moet natuurlijk zijn 'XXL Nutrition biedt je meer!'.

yoo xxl komen er nog nieuwe smaken van whey deli?

Vandaag een Hardcore Protein Block genomen die ik bij een bestelling gekregen had. Nog bedankt daarvoor! :thumbs:

Maar man man man, zijn die dingen altijd zo taai of was die van mij over datum? :D De smaak was oké, maar de structuur was echt alles wat ik er niet van verwachtte. Het leek wel een gigantische uitgedrooge winegum. Toen ik hem op had, had ik echt brandende kaakspieren. :roflol:

Wel veel proteine, maar qua prijs, smaak en kwaliteit blijft jullie Delicious bar het beste. :thumbs:

Vandaag een Hardcore Protein Block genomen die ik bij een bestelling gekregen had. Nog bedankt daarvoor! :thumbs:

Maar man man man, zijn die dingen altijd zo taai of was die van mij over datum? :D De smaak was oké, maar de structuur was echt alles wat ik er niet van verwachtte. Het leek wel een gigantische uitgedrooge winegum. Toen ik hem op had, had ik echt brandende kaakspieren. :roflol:

Wel veel proteine, maar qua prijs, smaak en kwaliteit blijft jullie Delicious bar het beste. :thumbs:

Zei ik toch? :P
Ligt écht aan die ProteinBlocks, ik heb er meerdere versleten...

Zou niet slim zijn om je concurrenten niet in de gaten te houden...

Zlang ik niet op de loonlijst sta: :no:

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Oh. en voor de duidelijkheid: ik sta niet op de loonlijst van XXL.

Het antwoord is vanzelfsprekend...
waarom dan niet antwoorden?

Als een klant vraagt of er nog nieuwe smaken komen van een product, (wat absoluut geen rare vraag is) en jij daarop reageert (terwijl je niet eens een werknemer van XXL beny) met : 'Denk je dat ze dat (uit concurrentie overwegingen) dat al hier neer gaan zetten' dan vind ik dat erg raar. Of het antwoord nou vanzelfsprekend is of niet.

Je weet gewoon dat je geen antwoord op die vraag gaat krijgen. Stel hem dan ook niet.. :p

Je weet gewoon dat je geen antwoord op die vraag gaat krijgen. Stel hem dan ook niet.. :p
Bij een andere boardsponsor zie ik die vraag ook regelmatig langs komen en wordt er vaak gewoon normaal op geantwoord dus ik zie niet in waarom daar ineens niet op zou worden geantwoord.

sommige mensen zijn postgeil ....

Zie dat de Peptopro neuraal weer in stock is:D meteen inslaan voordat ik te laat ben.

Terug
Naar boven