blm
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://www.body-supplies.nl/supplementen-spieropbouw-pre-workout_26/pagina_2.htm
René,
Check eens de prijs van Noxi op die site.![]()

Zo, heel die site is met eigen merk een stukje goedkoper als ik het goed zie??
Weet niet of de kwaliteit ook zo goed is natuurlijk![]()
Nouja gaat even om de Noxi, die is standaard en daar bestaat geen huismerk van.![]()
Hun huismerkt is qua kwaliteit lang niet zo goed als dat van XXL. Het XXL huismerk doet niet onder aan de 'grote merken.' De meeste XXL producten zijn zelfs kwalitatief beter (hogere eiwitpercentages, geen toegevoegde suikers etc etc etc)..
Als je serieus bent ben je echt een smerige schooier.vandaag stond er een XXL shakebeker op de vensterbank van de kleedkamers in de gym, stond er voor het trainen en erna nog dus heb ik hem lekker meegenomen![]()
Zo heb jij net eens een paar euros uitgespaard en gratiz iemand zijn pfeiffer en koortslip er bij gekregen!vandaag stond er een XXL shakebeker op de vensterbank van de kleedkamers in de gym, stond er voor het trainen en erna nog dus heb ik hem lekker meegenomen![]()
Net wat all day proteine genomen.
Geweldig gewoon je voelt de eiwitten gierend door je lichaam!!
Net wat all day proteine genomen.
Geweldig gewoon je voelt de eiwitten gierend door je lichaam!!

Probleme solved. Blijkbaar toch een verkeerd nummerNet besteld bij XXL nutrition en wil betalen via maestro (bankcontact) en als ik mijn nummer ingeef verwijst ie me door en dan komt er op "kaartnummer niet correct of niet compatible "
Weet er iemand wat er mis gaat? Pas nog besteld en toen was er geen probleem...
Heb een Belgische kaart, de nummer die ik typ begint met BE92 (en dan 3 keer vier cijfers)...

Nope, is niet normaal. Horen we helaas wel vaker, ook al vaker over geklaagd maar helpt blijkbaar niet echtZeg René, is het normaal dat TNT geen briefje meer in de bus doet wanneer een 1e afleverpoging niet gelukt is? Ik zie dat net aan mijn track&trace - voorheen zat er altijd een briefje in de bus, en werd ook wel bezorgd bij de buren (en een briefje in de bus).

Oeps, en we hadden het nog wel zo goed nagekekenHey Rene, typo in dat boekje van jullieEr staat, gelijk als je hem openslaat, op de rechterzijde in het kopstukje de tekst 'XXL Nutrition bied je meer!', dit moet natuurlijk zijn 'XXL Nutrition biedt je meer!'.

Eerst volgende die komt is denk ik cookies & cream. Dat is toch wel een standaard smaak die nu ontbreekt. In juli/augustus gaan we weer uitbreiden, hebben we weer 2x zoveel plaats als dat we nu hebben. Dus dan hebben we weer lekker veel ruimte voor nieuwe producten en smaken!

Die was over de datum.... hahahah j/kVandaag een Hardcore Protein Block genomen die ik bij een bestelling gekregen had. Nog bedankt daarvoor!
Maar man man man, zijn die dingen altijd zo taai of was die van mij over datum?![]()

Prijs ga ik even aanpassen!http://www.body-supplies.nl/supplementen-spieropbouw-pre-workout_26/pagina_2.htm
René,
Check eens de prijs van Noxi op die site.![]()
hehehehvandaag stond er een XXL shakebeker op de vensterbank van de kleedkamers in de gym, stond er voor het trainen en erna nog dus heb ik hem lekker meegenomen![]()