XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nope, is niet normaal. Horen we helaas wel vaker, ook al vaker over geklaagd maar helpt blijkbaar niet echt :(

Eerst volgende die komt is denk ik cookies & cream. Dat is toch wel een standaard smaak die nu ontbreekt. In juli/augustus gaan we weer uitbreiden, hebben we weer 2x zoveel plaats als dat we nu hebben. Dus dan hebben we weer lekker veel ruimte voor nieuwe producten en smaken! :)
Ze kennen me ondertussen bij de TNT-klaaglijn ;)

Cookies & cream! :cheer:
Ik vond het al een beetje maf dat jullie die wel al van de ADP hadden en niet Delicious. Tegen die tijd wordt het wel tijd om weer whey te bestellen :cool:

yo rene, nog geen nieuws over die oh yeah bars creamy vanille/caramel?

Vandaag bijna flauwgevallen op rug training door de sample Unleash V3 :roflol:
Het begin ging supergoed, pulldowns, en rows gingen erg lekker en hoog in gewicht en reps, maar tijdens de deadlifts begon ik me verschrikkelijk misselijk te voelen en duizelig, half uurtje stil op de wc gezeten en toen maar weer door gegaan. Weet niet hoe het komt, zal wel te maken hebben met m'n eet patroon nu met dat Fasting, spul is trouwens ook niet te drinken.

Lifting straps zijn trouwens wel super chill ;)

Eens NOX Pump Xtreme geprobeerd.

Niet binnen te krijgen :eek:. Voor de rest geeft het wel een zeer aangename pomp en zin om te trainen. Trainingspartner vroeg in het begin van de trainen "how man, wat heb jij gepakt?" omdat ik niet kon blijven stilstaan :D.

Ik heb megagrow, maar is het ook prima om dit alleen te pakken na een training, er staat ook op om het op niet trainingsdagen te pakken maar train meestal maar 3x in de week, dus dan zou ik het meer dan de helft van de dagen gebruiken als ik niet eens gesport heb, wat me een beetje zonde lijkt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.286
Unleash v3 is weer op voorraad!!

Ik heb megagrow, maar is het ook prima om dit alleen te pakken na een training, er staat ook op om het op niet trainingsdagen te pakken maar train meestal maar 3x in de week, dus dan zou ik het meer dan de helft van de dagen gebruiken als ik niet eens gesport heb, wat me een beetje zonde lijkt.

Op niet traindagen neem je het voornamelijk voor de creatine. Dan blijft je creatine-level hoog. Dus het is niet "zonde" om het op rustdagen te nemen.

Ja maar dan is de pot wel erg snel leeg :) pak nu creadyl voor en megagrow na sporten..
wel iedere dag whey shake.. en 1 extra na sporten.. fine?

Ja maar dan is de pot wel erg snel leeg :) pak nu creadyl voor en megagrow na sporten..
wel iedere dag whey shake.. en 1 extra na sporten.. fine?

Pak er dan creatine monohydraat bij, om je creatine aan te vullen.

Maarre: wil je nou wel supps pakken, of is het gewoon te duur voor je?

Vreemd, heb zondag iets besteld (bestelnummer: 99095) en het zou vandaag binnenkomen. Op de track&trace site staat dat het is geleverd. Echter heb ik hier niks binnen gekregen en ook geen briefje dat het bij de buren oid ligt. Ik ga er echter wel van uit dat het bij de buren ligt en zal het dan binnenkort wel van ze krijgen. Maar wel jammer van die onduidelijkheid, weet nu niet waar het is. Het is natuurlijk ook niet gericht op XXL want jullie maken gebruik van TNT, die hun service niet bieden. Anyway, wilde het hier even kwijt!

Vreemd, heb zondag iets besteld (bestelnummer: 99095) en het zou vandaag binnenkomen. Op de track&trace site staat dat het is geleverd. Echter heb ik hier niks binnen gekregen en ook geen briefje dat het bij de buren oid ligt. Ik ga er echter wel van uit dat het bij de buren ligt en zal het dan binnenkort wel van ze krijgen. Maar wel jammer van die onduidelijkheid, weet nu niet waar het is. Het is natuurlijk ook niet gericht op XXL want jullie maken gebruik van TNT, die hun service niet bieden. Anyway, wilde het hier even kwijt!

Bellen en klacht indienen bij TNT. Ooit leren ze het wel.

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

058-233 33 33
Voor elke klacht / opmerking / etc. voor TNT.
Astu.

Bellen en klacht indienen bij TNT. Ooit leren ze het wel.

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Astu.

Dankje, ik zal het morgen misschien maar is proberen als ik niks binnenkrijg. Kan nu niet eens meer op de trackentrace site komen volgens mij.??? Zou jij die misschien nog hebben Renee? En zou jij een oplossing weten. Ik moet mij Jack3d en wel nu... :)

Pak er dan creatine monohydraat bij, om je creatine aan te vullen.

Maarre: wil je nou wel supps pakken, of is het gewoon te duur voor je?

lol sowieso niet te duur dat is sowieso geen probleem, nee maar vroeg me meer af of het nut heeft want spul pakken en er niet bij trainen heeft niet echt nut leek mij, maar kan het mis hebben.. Dus beter dus gewoon iedere dag pakken, om creatine niveau hoog te houden ?

net als ik (nog) het nut niet zie van een preworkout als je niet gaat sporten...

Laatst bewerkt:
omdat ik een pot nos esther apart moest bestellen omdat jullie het niet konden leveren op een ander adres heb ik nu 50cent te kort voor mijn 15%korting op de volgende bestelling, kan dat niet geregeld worden :)

Ik weet niet of er hier nog belgen zijn met een vdk kaart... maar dit blijkt niet te werken als je via de functie bancontact/mistercash wil betalen.

Alles gaat goed: kaart nummer ingeven, webbrower toont even de vdk site.. daarna krijg ik de melding dat de transactie geweigerd is.

Is het nu omdat vdk dit niet ondersteunt? ik ga het eens navragen.

Dus heb ik even zitten prutsen rene en staan er een paar bestelnummers op mijn naam, onder andere 99582 en 99584. Die mag je dus verwijderen :p.

Vraagje,

wanneer krijgen jullie van Muscletech Anabolic Halo (pro series hardcore) weer binnen?

Dank!

lol sowieso niet te duur dat is sowieso geen probleem, nee maar vroeg me meer af of het nut heeft want spul pakken en er niet bij trainen heeft niet echt nut leek mij, maar kan het mis hebben.. Dus beter dus gewoon iedere dag pakken, om creatine niveau hoog te houden ?

net als ik (nog) het nut niet zie van een preworkout als je niet gaat sporten...

Mega Grow is toch wat anders dan een pre-workout? Snelle kh en koolhydraten als ik me niet vergis.
Nou ja: het is een huismerk product en ik verwacht eigenlijk dat ze niet zomaar er op zetten dat je het elke dag moet gebruiken.

Mega Grow is toch wat anders dan een pre-workout? Snelle kh en koolhydraten als ik me niet vergis.
Nou ja: het is een huismerk product en ik verwacht eigenlijk dat ze niet zomaar er op zetten dat je het elke dag moet gebruiken.

Nee is geen pre work out, maar heb ook creadyl die ik voor het sporten pak. Wat is dan precies het nut om deze te pakken om niet trainingsdagen want dat staat ook vermeld. Pak het nu wel iedere dag, maar ben wel benieuwd waarom precies.

Gisteren bestelling geplaatst, vandaag binnen! Heel netjes.

Nu had ik toch een vraagje, heb een grijze xxl shirt gevraagd als 4e goodie, en er zit een zwarte bij... Waren de grijze op? Of een vergissing?

Mijn gelaatstrekken komen namelijk beter uit op grijs! :D

Gisteren bestelling geplaatst, vandaag binnen! Heel netjes.

Nu had ik toch een vraagje, heb een grijze xxl shirt gevraagd als 4e goodie, en er zit een zwarte bij... Waren de grijze op? Of een vergissing?

Mijn gelaatstrekken komen namelijk beter uit op grijs! :D

LOL

OT

ben superhappy met XXL bestel er al 2 jaar en altijd precies wat ik bestel en altijd netjes de volgende dag (mits ik voor 3 uur heb besteld)

Terug
Naar boven