- Waardering
- 85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het goed is hebben ze je daar vanochtend over gemaild!Dankje, ik zal het morgen misschien maar is proberen als ik niks binnenkrijg. Kan nu niet eens meer op de trackentrace site komen volgens mij.Zou jij die misschien nog hebben Renee? En zou jij een oplossing weten. Ik moet mij Jack3d en wel nu...
![]()
Bestel dan even een reepje mee als je 50 cent tekort komtomdat ik een pot nos esther apart moest bestellen omdat jullie het niet konden leveren op een ander adres heb ik nu 50cent te kort voor mijn 15%korting op de volgende bestelling, kan dat niet geregeld worden![]()

No problem, niet betaald wordt ook niet verzondenIk weet niet of er hier nog belgen zijn met een vdk kaart... maar dit blijkt niet te werken als je via de functie bancontact/mistercash wil betalen.
Alles gaat goed: kaart nummer ingeven, webbrower toont even de vdk site.. daarna krijg ik de melding dat de transactie geweigerd is.
Is het nu omdat vdk dit niet ondersteunt? ik ga het eens navragen.
Dus heb ik even zitten prutsen rene en staan er een paar bestelnummers op mijn naam, onder andere 99582 en 99584. Die mag je dus verwijderen.

Komt begin volgende week weer binnen!Vraagje,
wanneer krijgen jullie van Muscletech Anabolic Halo (pro series hardcore) weer binnen?
Dank!
Het zijn creatine producten. Om je creatine level hoog te houden kan je het beter iedere dag nemen. Zeker als je maar 3x per week traint.Nee is geen pre work out, maar heb ook creadyl die ik voor het sporten pak. Wat is dan precies het nut om deze te pakken om niet trainingsdagen want dat staat ook vermeld. Pak het nu wel iedere dag, maar ben wel benieuwd waarom precies.
Waarschijnlijk een foutje. Sturen we met een nieuwe bestelling wel de goede meeGisteren bestelling geplaatst, vandaag binnen! Heel netjes.
Nu had ik toch een vraagje, heb een grijze xxl shirt gevraagd als 4e goodie, en er zit een zwarte bij... Waren de grijze op? Of een vergissing?
Mijn gelaatstrekken komen namelijk beter uit op grijs!![]()

Tegenwoordig tot 16:00 uurLOL
OT
ben superhappy met XXL bestel er al 2 jaar en altijd precies wat ik bestel en altijd netjes de volgende dag (mits ik voor 3 uur heb besteld)

yo rene, nog geen nieuws over die oh yeah bars creamy vanille/caramel?

Ik heb zondag besteld, en heb nog niets ontvangen.
krijg wel net een mail met
Er is zojuist een pakket klaargemaakt om met DPD naar u te versturen. Pakketinformatie:....
dus dan krijg ik het ten vroegste morgen??
dat duurt toch precies wel lang e
Wanneer & hoe heb je geld overgemaakt? Dat scheelt namelijk nogal qua tijd.
zondagavond vanuit belgie met on line banking
:-)
kan inderdaad wat schillen maar had het precies vandaag verwacht
Hier nog eentje die gruwelijk tevreden is - wilde alleen dat TNT net zo'n service had als jullie!![]()
Leverancier heeft die smaak helaas nog steeds niet op voorraad.
Heeft inderdaad met de snelheid van je bank te maken. In sommige gevallen kan het 1 of zelfs 2 dagen duren voordat het bij ons wordt bijgeschreven.Ik heb zondag besteld, en heb nog niets ontvangen.
krijg wel net een mail met
Er is zojuist een pakket klaargemaakt om met DPD naar u te versturen. Pakketinformatie:....
dus dan krijg ik het ten vroegste morgen??
dat duurt toch precies wel lang e
De mail heb ik niet gehad, maar dat geeft niet meer, heb het vanmiddag ontvangen van de TNT, was denk iets fout gegaan. Maar, mooi dat het vandaag als nog binnenkwam. Bedankt weer voor supps, like it!Als het goed is hebben ze je daar vanochtend over gemaild!
http://www.xxlnutrition.nl/

kan je even 99711 controleren
gisteren juist na 16uur besteld maar nog geen bericht gehad van verzending.
thx
Hi vraagje,
Ik ga komende week aantal dagen naar Londen zonder te trainen. Vroeg mij af wat goede repen zijn om daar te vreten. Van clean eten zal het waarschijnlijk niet hele dag komen, en kan ook niet elke 2- 3 uur eten. Geeft verder niet ga er goed van genieten. Maar vroeg me af of er iets van repen zijn, die hier geschikt voor zijn, iemand een idee? Alvast bedankt!

Hi vraagje,
Ik ga komende week aantal dagen naar Londen zonder te trainen. Vroeg mij af wat goede repen zijn om daar te vreten. Van clean eten zal het waarschijnlijk niet hele dag komen, en kan ook niet elke 2- 3 uur eten. Geeft verder niet ga er goed van genieten. Maar vroeg me af of er iets van repen zijn, die hier geschikt voor zijn, iemand een idee? Alvast bedankt!

Oh yeah is inderdaad in de weekaanbieding. Protein Block zijn ook goed.
Je kan ook een pot Complex Carb Gainer meenemen en een shakebeker.
Maar op vakantie zou ik gewoon lekker eten wat je tegenkomt![]()
Dank voor de tips!Rene, wat raad je me aan als perfecte aanvulling op megagrowth na de training?