MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

goede eerste post :thumbs:

on topic: zie nu pas in hoe goed die whey van jullie smaakt heb het gister op de open dag kunne vergelijken met een ander merk, gadverdamme :kots:

wel balen dat renee er niet bij was
gratis shakes??? gvd wrm was ik er niet hehe wil die ook keer proberen

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

heb gister sample van de stacker whey choco geprobeerd, die was lekker!! :D yumyum nooit gedacht choco te bestelle omdat ik daar niet echt zoon liefhebber van ben maar heb nu toch wel beetje spijt xD

wie had het over gratis, het was gewoon aan de bar van de sportschool en ze schonken een ander merk. Niet lekker

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

We zijn opzoek naar een nieuwe (parttime) inpakker!

Woon je in de buurt van Helmond en lijkt het je leuk om ons team te komen versterken?

Stuur dan een PM voor verdere info!

krijg je dan ook gratis sups mee :P

wie had het over gratis, het was gewoon aan de bar van de sportschool en ze schonken een ander merk. Niet lekker

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

krijg je dan ook gratis sups mee :P
Ga eerst aan je deadlift werken voordat je de dozen bij XXL probeert :cool:

Wat is nou precies het verschil tussen DextroJuice pro en dextrose van bijvoorbeeld zonnatura of een ander merk uit een willekeurige drogist?

Dextrojuice pro bevat ook taurine en maltodextrine en heeft 'n smaak.

Lol, ik word best wel ziek van dit soort opmerkingen. XXL bied alles al voor de laagste prijs aan, je kan gratis sample's en goodies kiezen, je krijgt een top service, en dan nog miepen om meer..

+1
Ik kreeg bij mijn laatste bestelling overigens een paar extra samples:D:D

(of moest dat geheim blijven:))

+1
Ik kreeg bij mijn laatste bestelling overigens een paar extra samples:D:D

(of moest dat geheim blijven:))

+1

Vaste klanten krijgen zelfs nog een beetje meer. :heart:
Wel jammer dat René niet op de XXL meet was! Had je graag eens persoonlijk bedankt voor al het lekkers. :p Wel een heel stel DBB'ers ontmoet, wat erg gezellig en leuk was! Dat maakt het forum weer een stukje persoonlijker. Ook leuk om alle XXL atleten eens bij elkaar te zien. Vooral Gyan was ik erg van onder de indruk. Hele sympathieke en aardige gozer, en een onwijs mooi fysiek. Erg vol en vasculair bovenlichaam, met een estetisch smalle taille. Hij is het lopende bewijs dat ook lange mensen ontzettend ver kunnen komen in de BB wereld. :) Yep heel motiverend. Volgende keer ben ik er ook zeker weer bij!

@TheAce dan wél met sportkleding he!

ik reageer niet echt op Unleash V3
neem het wel met 1 pil HydroxyCut Hardcore, mss moet ik die weg laten

somige reageren op website van XXL dat ze paar uur impotent worden van Unleash.. nou de mijne weigert niet hoor :D

over maandje JP8 proberen, kijke of ik daar wel beetje opgefockt van word :P

+1

Vaste klanten krijgen zelfs nog een beetje meer. :heart:
Wel jammer dat René niet op de XXL meet was! Had je graag eens persoonlijk bedankt voor al het lekkers. :p Wel een heel stel DBB'ers ontmoet, wat erg gezellig en leuk was! Dat maakt het forum weer een stukje persoonlijker. Ook leuk om alle XXL atleten eens bij elkaar te zien. Vooral Gyan was ik erg van onder de indruk. Hele sympathieke en aardige gozer, en een onwijs mooi fysiek. Erg vol en vasculair bovenlichaam, met een estetisch smalle taille. Hij is het lopende bewijs dat ook lange mensen ontzettend ver kunnen komen in de BB wereld. :) Yep heel motiverend. Volgende keer ben ik er ook zeker weer bij!

Hoe lang is Gyan?

Ha, dan dwarf ik hem.

Qua lengte dan he :dunno:

Terug
Naar boven