XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René gisteren weer mijn pakketje binnen gekregen, weer helemaal top! Thnx voor de sample's en al. Jullie zijn echt te lief. :D:D
Tot zaterdag!

enig idee al, wanneer JP8 en Lipo 6 Black binnen komen?

als ik gewoon langs kom in Helmond, hoe gaat de betaling dan? Kan er gepint worden of moet je contant?

Laatst bewerkt:
oke thanks ;)

Rene, achter de actie bij BlackPowder staat 'aword' , moet 'award' zijn neem ik aan?

Duizeldonksestraat toch? niet Volderhof :P

week weg geweest vandaag mijn paketje thuis ;) heel erg bedankt voor het extra sample unleash en het shirt!!! ben helemaal blij :D top service

Zojuist mijn pakketje binnen gekregen, top!
En de tanktop zit perfect! :D

vandaag bij XXL zelf langs geweest :)

Whey Isolaat, Hydroxycut Hardcore, Unleash V3

nam op lege maag die Unleash en 1 capsule Hydroxycut Hardcore.. na 30-45min, merkt ik eigenlijk nog niks :P maar trainen ging goed :)

over maandje JP8 en Lipo6 halen :)

Vanmiddag besteld, voor de eerste maal bij xxl. Hopelijk is het er morgen :)

vandaag bij XXL zelf langs geweest :)

Whey Isolaat, Hydroxycut Hardcore, Unleash V3

nam op lege maag die Unleash en 1 capsule Hydroxycut Hardcore.. na 30-45min, merkt ik eigenlijk nog niks :P maar trainen ging goed :)

over maandje JP8 en Lipo6 halen :)

Ik vond unleash maar niks...
Weet niet of het door dat spul kwam toen ik naar de sportschool reed begon ik een beetje zenuwachtig te worden en ging m'n hartslag omhoog. Na de eerste opwarmset squats ging mn hard al als een dolle tekeer??? Heb dit wel vaker met pre workout boosters:rolleyes:
Vind dat persoonlijk erg irritant. De training zelf ging verder wel goed maar had tussen de sets door meer rust nodig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.437
We zijn opzoek naar een nieuwe (parttime) inpakker!

Woon je in de buurt van Helmond en lijkt het je leuk om ons team te komen versterken?

Stuur dan een PM voor verdere info!

Terug
Naar boven